Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zálohy za dioptrické brýle

Od: marekt* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, 2. 9. 2015 jsem si v optice vybral s pomocí paní prodávající 1 obruby dioptrických brýlí a nechal celou zakázku včetně skel zhotovit s tím, že jsem zaplatil zálohu ve výši 4400 Kč. Po cca měsíci jsem byl přes SMS vyzván k vyzvednutí zásilky, kterou jsem ale vzhledem ke špatnému provedení nepřevzal. Paní prodávající 2 mi sdělila, že nepřevzetí chápe a jednala by stejně a že se očividně jedná o pochybení paní prodávající 1, která mi doporučila nevhodné obruby k hrubým sklům s 12ti dioptriemi. Konkrétně se mi na zakázce nelíbilo zabroušení skel (rozdílné na každém skle), poškrábání obrouček a hlavně tloušťka skel - objednal jsme si nejdražší plastové čočky z jejich široké nabídky s nejvyšším tenčením, ale tloušťka skel byla o poznání větší než u starých skleněných brýlí stejných parametrů. Paní prodávající 2 mi doporučila výběr jiných, vhodnějších obrub s tím, že jsem odcházel spokojen jak s výběrem nových obrub, tak i s jednáním paní prodávající 2 (oproti paní prodávající 1).

14. 10. 2015 mi volala paní prodávající 1, kdy mi řekla, že brýle opět nejsou hotové a že je na centrále v Praze odmítli vyrobit. A že se máme dostavit vybrat jiné obroučky. Pak ještě podotkla, že nechápe, co se nám nelíbilo na prvních obroučkách, které s námi vybrala první den a že ty obruby vybrané s paní prodávající 2 jsou zcela nevhodné. Paní působila velmi arogantně a docela mě vytočilo, že jejich pochybení házejí na můj výběr (v obou případech byly obruby vybírány tak, že prodávající věděly, jaké skla budou do obrub vsazeny a obruby mi samy podávaly jako vhodné z vitríny).

15. 10. 2015 jsem se dostavil osobně na prodejnu, kde byla paní prodávající 2, která byla docela překvapená z jednání své kolegyně, když jsem ji popsal telefonát z předchozího dne. Po tomto jsem se rozhodl k odstoupení od koupě a požádal o vrácení zálohy + příspěvku za recept na brýle (dohromady se jedná o sumu 5750 Kč). Paní prodávající 2 mi řekla, že peníze mi mohou zaslat pouze na účet a předpokládá, že nejpozději do týdne budou peníze odeslány na můj účet.

Peníze stálenikde a tak jsem dne 4. 11. 2015 byl osobně na pobočce, kde mi paní prodávající 1 řekla, že neví, jak to kolegyně přesně vyřizovala a kdy, ale řešení zakázky je stále v řešení na centrále v Praze a že to určitě bude do konce týdne dořešeno a dá mi telefonicky vědět. Nicméně do dnešního dne nic dořešeno není a peněz jsem se zatím nedočkal.

Na dokladu o zaplacení zálohy je napsáno, že záloha propadá po 1 měsíci od nevyzvednutí zakázky, tak začínám mít strach, abych o peníze ještě nepřišel. V úterý se tam chystám, poradíte mi na ně nějakou páku jak peníze co nejdříve dostat zpět už na ně nemám nervy. Je to už víc než 2 měsíce a nemám ani brýle, ani peníze. Děkuji.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

uska*
hodnocení

2x

Ach jo, vše vyřizujete ústně, což vám kdokoliv může zapřít. Paní 1 a paní 2 nemá vedoucího? Hned zítra odešlete doporučený dopis s dodejkou s vašim požadavkem a termínem vrácení zaplacené zálohy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma poškrábané brýle

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]