Nákup za AliExpress

Od: Datum: 08.11.15 08:48 odpovědí: 3 změna: 08.11.15 19:56

Dobrý den, mám otázku ohledně nákupu AliExpress. Objednávali jsme tam poprvé, 18.10. jsme objednali zboží od sedmi různých prodejců za celkem necelé 3.000,- Kč. Zaplatili jsme, došly nám maily za každý druh zboží, že platba byla provedena ("Your order has been paid successfully"), zkontrolovali jsme pak i kartu, že z ní peníze odešly. Během několika dní pak postupně přicházely maily, že všichni prodejci zboží odeslaly ("Your order has been shipped"). Začátkem tohoto týdne už jedno z objednaných zboží dokonce už i dorazilo. Ale dnes ráno se mi na mailu objevily maily s textem "Your Order has been cancelled because payment was not made before 07 Nov 2015 09:47. If you would still like to buy this item, please reorder it at AliExpress.com." Bylo to opět 7 mailů za každý druh zboží, který jsme objednali, včetně toho, které už máme doma. Co s tím? Stalo se to už někomu? Děkuji předem za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.11.15 08:58
avatar

Vždycky mi došlo všechno, i když někdy byl termín 39 dní trochu překročen. Ale jinak bez problémů. Pošlete jim zpátky maily o potrvzení platby a i tyto poslední s tím , že trváte na doručení. Ono se totiž asi ani nic jiného dělat nedá.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.11.15 19:28

To je riziko podnikání na webu Číny. Zbývá jedině jednat a jednat, odpovídat a psát. S těmito obchodníky nejsou vždy dobré zkušenosti z jednoduchého důvodu - neprodává Aliexpres-ten jen zprostředkovává - něco jako u nás Heuréka , Bazárek a pod. A za zprostředkování neručí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.11.15 19:56
avatar
Tak o něčem takovém, slyším úplně poprvé. Podle mě, to není moc reálné a co vím, zatím byla v podobných případech vždy chyba mezi PC a židlí.. Ale nějaké změny na Ali proběhly, proč by nemohli mít v systému chybu..
Není možné, že byste měl objednávky ve svém profilu duplicitně? Nedělali jste je z nějakého důvodu 2x? Že byste zrušili objednávku před jejím zaplacením nebo se platba poprvé nezadařila? V tom případě, by zůstaly původní objednávky stejného zboží viset a čekat na platbu.
Podívejte se do My Orders co vše máte v seznamu za objednávky a v jakém stavu jsou.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.