Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl jsem se touto cestou zeptat zdali jdou reklamovat boty zakoupené v kamenné prodejně v Mostě, třeba v Chomutově, jelikož tuto pobočku mám blíže.
Boty byli kupováný v červnu tohoto roku a nošeny byli úplně minimálně cca 10x měsíčně. Během té doby se mi totálně prošlápla vložka, tak jsem si koupil jiné vložky a ty se mi také prochodili a to během chvíle. Problém je v tom, že podrážka má takové mřížkování, které není nijak vyplněno a při chůzi to šíleně bolí.
Jsou to značkové boty Hannah určené do terénu, které opravdu nebyli levné. Z venku by jste ani nepoznali, že jsou použité.
K reklamaci mám samozřejmě připravený účetní lístek a dokonce i originál krabici
Reklamovat můžeš ve kterékoliv prodejně. Stačí si přečíst obchodní podmínky sportisima.
10.16 Místem pro uplatnění reklamace je:
(i) kterákoliv prodejna Prodávajícího,
(ii) adresa zákaznického centra Prodávajícího: K Vypichu 468 Rudná u Prahy, PSČ 252 19 – zasláním zboží k reklamaci přepravní službou. Pro urychlení komunikace žádáme kupující o označení zásilky obsahující reklamované zboží a shora uvedené doklady nápisem "REKLAMACE – e-shop” a dále o uvedení dostatečných kontaktních údajů, zejména adresy a telefonního čísla. Prodávající nepřebírá žádné nevyžádané zásilky na dobírku nebo na náklady Prodávajícího.
Jelikož toto bude problém stejné obuvi, asi bych zvolil při reklamaci požadavek na vrácení peněz, z důvodu reklamace do 6 měsíců od data prodeje. A vybral si jinou, kvalitněji udělanou obuv.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.