Reklamace obuvi Sportisimo

Od: Datum: 07.11.15 11:39 odpovědí: 2 změna: 07.11.15 12:58

Dobrý den,

chtěl jsem se touto cestou zeptat zdali jdou reklamovat boty zakoupené v kamenné prodejně v Mostě, třeba v Chomutově, jelikož tuto pobočku mám blíže.

Boty byli kupováný v červnu tohoto roku a nošeny byli úplně minimálně cca 10x měsíčně. Během té doby se mi totálně prošlápla vložka, tak jsem si koupil jiné vložky a ty se mi také prochodili a to během chvíle. Problém je v tom, že podrážka má takové mřížkování, které není nijak vyplněno a při chůzi to šíleně bolí.

Jsou to značkové boty Hannah určené do terénu, které opravdu nebyli levné. Z venku by jste ani nepoznali, že jsou použité.

K reklamaci mám samozřejmě připravený účetní lístek a dokonce i originál krabici



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.11.15 12:38

Reklamuje se v prodejne kde clovek koupil.Samozrejme muzete zkusit i v jine,zda vam to vezmou.Vyrobek k reklamaci muzete i poslat doporucenym balikem,v pripade uznane reklamace mate narok na naklady spojene s vracenim zbozi,tj.postovne.V pripade obtizi se obratte na www.coi.cz

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.11.15 12:58
avatar

Reklamovat můžeš ve kterékoliv prodejně. Stačí si přečíst obchodní podmínky sportisima.

10.16 Místem pro uplatnění reklamace je:

(i) kterákoliv prodejna Prodávajícího,

(ii) adresa zákaznického centra Prodávajícího: K Vypichu 468 Rudná u Prahy, PSČ 252 19 – zasláním zboží k reklamaci přepravní službou. Pro urychlení komunikace žádáme kupující o označení zásilky obsahující reklamované zboží a shora uvedené doklady nápisem "REKLAMACE – e-shop” a dále o uvedení dostatečných kontaktních údajů, zejména adresy a telefonního čísla. Prodávající nepřebírá žádné nevyžádané zásilky na dobírku nebo na náklady Prodávajícího.

Jelikož toto bude problém stejné obuvi, asi bych zvolil při reklamaci požadavek na vrácení peněz, z důvodu reklamace do 6 měsíců od data prodeje. A vybral si jinou, kvalitněji udělanou obuv.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.