Nejste přihlášen/a.
Prestigio MultiPad Thunder 7.0i černý od vánoc minulého roku máme tento teblet, celou dobu šlapal fajn, ale nyní je obrovský problém s bateríí, výdrž opravdu děsná a při nabijení občas hlásí chybu o nedostatečném proudu nabíječky. Nabíječek samozřejmě vyzkoušeno více i jiná original Prestigio. Jaká je záruka na baterii, hledal jsem v manuálu a nikde jsem to nenašel. Kontaktoval jsem i přimo servis Prestigio, ale tam mě lehce poslali do zadele s tím, že tento tablet už se nevyrábí.
Tablet byl kupován v Globusu, určitě tam zajedu, ale až příští týden. Jen jsem chtěl nějaké rady, abych tam nebyl za blbce a jak popřípadě postupovat.
Kdo to říkal, kde se to píše? Není to totiž pravda. Spotřební zboží má snad kratší záruku? Než co? pochopitelně má záruka 24měsíců.
Ne, baterie žádnou vyjímku nemá, spotřební zboží má standartní záruční dobu.
Máte to nějak popletené. Záruka je skutečně dva roky. Ovšem existuje taky životnost. Pokud výrobce uvede, že baterie má životnost půl roku, tak po půl roce nelze na baterii uplatnit záruku.
Na baterii je pouze 6 měsíců, ale výrobce může dát záruku delší, tak jako na jakokoliv jiné zboží, musí to být někde uvedeno, pokud není, má baterka jen půl roku
Je to marný, je to marný, je to marný...
Prosím, můžete citovat přesně zákon kde se toto píše?
Záruka je ze zákona 24 měsíců a nemůže být v tomto případě kratší. Životnost je většinou uváděna 6 měsíců. Jedná se ale hlavně o pokles kapacity, takže pokud baterie např. po 12 měsících nemá kapacitu žádnou, tak je to na reklamaci.
Reklamovat u prodejce, nebudete mít problém. A když jo, trvejte na tom, že stav neodpovídá opotřebení a že je tablet rozbitý, i když se tak mnohdy tváří, prodejci nemohou odmítat přijmout záruční reklamaci. To, jestli servis testerem zjistí že baterie "má sníženou kapacitu a na kapacitu se nevztahuje záruka" nijak neovlivníte. Troufnu si odhadnut, že Vám tablet záručně opraví, nebo vymění.
O baterií se nezmiňovat a vůbec to nemusí být pravda. Všechny tři tablety Archos špatně nabíjely a za všechny vrátili peníze. Sousedovi dva tablety Prestigio. Prostě konektor Micro USB se vyvyklá a pak to špatně nabíjí, nebo nenabijí vůbec. Vždy to vydrželo tak rok a půl, takže v záruce. Vždy jsem uváděl, že špatně nabíjí.
Nelze dělat diagnostiku podle pocitu nebo domněnek, baterie se musí otestovat testerem např. kadex, který spolehlivě odhadne její stav, hlavně kapacitu a vnitřní odpor. Záručně lze do dvou let zpravidla opravit ztrátu kapacity a zvýšený vnitřní odpor, většinou se neopravuje snížená kapacita do té míry, že lze s jistou dávkou pravděpodobnosti předpokládat, že je způsobena používáním a opotřebaním (u integrovaných minimum případů). Nezavrhoval bych zmíňku o baterii, servisy dnes pro snížení nákladů dělají předtesty, aby neprojevené závady hned zase zabalili a poslali zpět obchodu, k technikovi se tak dostane jen to co skutečně potřebuje opravu, nebo delší test.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.