Zdravím, máme menší dohadování s jednou prodejnou elektroniky. Před 3,5 měsíci jsem dávala na reklamaci dětský tablet na který se vztahuje záruční lhůta na 2 roky. Bylo to více jak 30 dnů od reklamace a volali mi ze servisu, že nemohou sehnat součástku na opravení ( jedná se o displej, který nebyl rozbit dítětem, ale z ničeho nic prask po prsty me a nebylo to silným zásahem ani v místě v kterém jsem klikla, prasklo to v rohu bez manipulace na tom místě). Tablet odeslali bez opravy teprve minulý týden. Údajně se na to nevztahuje 30 denní lhůta na vyřízení a dále se prodejna bavit nechce. Už několikrát jsme měli problémy s jejich produkty a pokaždé svedli chybu na naši stranu. Buhužel asi jsme hlavní sponzoři této prodejny a už nám docházejí nervy. Jak to máme řešit? Děkuji za odpověď
Já kdysi reklamoval sedačku,obchodník prošvihl 30-ti denní lhůtu na vyřízení a při snaze o dohodu byl arogantní a drzý,takže to nakonec vyřešila ČOI,dostal jsem 20% slevu na zboží a prodejce dostal zajímavou pokutu.
Ovšem bylo to za doby platnosti starého Občanského zákoníku.
Tímto jsem chtěl říci,nenechte si od nějakého prodejce kálet na hlavu a s pomocí fundované osoby si držte svá práva.
Několik špatných zkušeností a nakupuješ tam pořád?
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů. Pokud tomu tak není (je jedno z jakých důvodů), postupuje se stejně, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Tedy můžeš požadovat slevu, výměnu nebo odstoupit od smlouvy (§622).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.