Vypadávání vlasů

Od: Datum: 31.10.15 12:57 odpovědí: 4 změna: 31.10.15 20:14

Mám takový obecný dotaz. Stalo se nebo slyšel už zde někdo o někom komu po postupném vyplešatění zase vlasy samy od sebe dorostly? Třeba po změně životního stylu a podobně(myslím bez chemie a jiných léčidel )


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ria®
Datum: 31.10.15 13:03
avatar

Podle toho z jakého důvodu vlasy vypadly.. když odejde kořínek, tak už vlas nenaroste, brácha vyzkoušel skoro vše, od levných, po drahé přípravky.. a žádná změna .. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.10.15 16:55
avatar

Já jsem zažila, že mi po chemoterapii vypadaly všecky vlasy a narostly nové. Ale že by jen tak někomu narostly, to ne. To jsem neslašela. *hej* Nechápu a nerozumím, proč chlapi tak strašně prožívají ztrátu vlasů. Karel Hála, Teri Savalas, neměli ani vlásek a jak byli sexy! A ještě pár mužských, kteří vezmou zbytek vlasů strojkem a jsou úžasní!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zbynekk
Datum: 31.10.15 19:24

Ano, při léčbě jakou jste měla je to běžné to vím. Mne spíš zajímá takové to mužské plešatění na horní části hlavy.

Zatím jsem ještě o nikom neslyšel v mém okolí, proto se táži zde jestli se s někým někdo setkal. Máte pravdu, že jen o vlasech život není, ale každý to hold nese po svém...

Datum: 31.10.15 20:14
avatar
Padání vlasů má na svědomí testosteron. Cituji...pokud je hladina testosteronu v krvi vyšší, obvykle to ničí vlasové kořínky a vlasy začnou vypadávat. Proto muži plešatí mezi dvacátým a třicátým rokem, kdy mají hladinu testosteronu nejvyšší... Lze to zvrátit, ale léčba je zdlouhavá, pro někoho až doživotní. S léčbou je potřeba začít co nejdříve - za pomoci lékaře (finasterid), ne předražených "zaručených" přípravků z internetu. Takže odpověď zní, že životní styl na to vliv nemá. M.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.