Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Jsem blbec, objednávala jsem si troubu a nějak špatně jsem porovnala ceny u různých prodejců. Právě jsem odklikla platbu, která se má uskutečnit 2.11. převodem z mého účtu. No a pak jsem ještě začala koukat na jiné produkty a uviděla, že tu samou troubu mají jinde o 600Kč. levněji. A navíc za tu samou cenu co já zaplatila, mají troubu o jednu kategorii výše. tak tady sedím a lituji svého unáhleného počínání. Myslíte, že by to šlo nějak zrušit? A pokud ano, jak mám postupovat? Mockrát děkuji. S pozdravem blbec Suzymon.
suzy, nevím jaké máte internet.bankovnictví, ale zkuste pohledat "čekající platby" nebo "plánované platby" a tam tu za troubu zrušte... jestli to nenajdete, tak bych asi zavolala do své banky, aby platbu pozastavili - dokud neodešla, určitě to nebude problém zrušit... a nenadávejte si, to se stane
Mockrát všem děkuji. Minda mi dobře poradila! Našla jsem tam tlačítko čekající platby a objednávku úspěšně zrušila. A pak jsem poslechla Claymana a napsala do obchodu, že ruším objednávku, protože jsem špatně změřila díru.
Tak ještě jednou díky všem. A fujtajxl, to jsem se zapotila...
A děkuji že jste mi pomohli ušetřit penízky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.