Nejste přihlášen/a.
dobil sem si kartu.
kterou sem zakoupil před dvěma měsíci.
¨žádnej kredit sem nedostal navíc.
v době kdy sem kupoval kartu.
slybovali ste kredit ,jednou tolik.
jak to že sem nic nedostal
Jestli jde o Tesco Mobile, tak (stačí přečíst v návodu) je potřeba prvně poslat (zdrama) SMS (na číslo uvedené v letáčku u SIMky) ve tvaru (opět uvedeno v letáčku) a s číslem Clubcard (které musíte mít, pokud chcete ty výhody). Ale jelikož píšete "slybovali" a podobně, a ještě tady obviňujete cizí lidi na všeobecné poradně, tak je to pro vás asi nadlidský výkon.
hele ty chytráku.
žádný genyus nejsem.
když něco napíši ručně tak ty- na mě nikdy, nebudeš mít.
to že ,někdo ,neovládá klavesnici a počítač,neznamená že je blbej.
i bez tvé rady sem zjistil kde sem udělal chybu.
počítačové a namyšlené blbečky mám nejraději.
co se vztekáš genie, stačí napsat utnul jsem se...stane se... jak píše ta ženská Františku já jsem to nedostala, no jo ale já ti nic neposlal...
Jo, GENYUS fakt nejsi. Zato jsi nevychovaný namachrovaný hulvát, který nejenže neumí ani normálně přiznat, že udělal chybu, ale nezvládná ani pozdravit, když někam přijde. Čus.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.