Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyplacení reklamace - účtenka

Od: dullka odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, byla jsem reklamovat PC. Většinou mám problém s doklady, které ztrácím, tak jsem si tento hned při koupi ofotila. Samozřejmě se stalo a já šla PC reklamovat. Vím, že dle zákona nemusím mít účtenku, že je třeba jen prokázat, že jsem věc v obchodě skutečně koupila (třeba výpis z karty). Paní ofocený doklad uznala a PC přijala do reklamace. Avšak upozornila mě, že pokud by vraceli peníze, musím donést originál dokladu. Mají na to právo? Moc se mi to nezdá. Jde přece jen o to prokázat koupi - kdy a za kolik, což jsem udělala, doklad si dohledali v systému. Přijde mi divné rozhodnutí - ano, věc je rozbitá, je v záruce, to uznáváme, opravit to nejde, ale buď nám dáte účet nebo si odnesete rozbitý PC...?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*
hodnocení

1x

Pokud uznají reklamaci uznali i onen doklad. To je logika věci. Pokud budete mít problémy, obraťe se na mne a pomohu Vám. jmhad @ seznam.cz

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]