Vyplacení reklamace - účtenka

Od: Datum: 28.10.15 13:40 odpovědí: 1 změna: 28.10.15 13:55

Dobrý den, byla jsem reklamovat PC. Většinou mám problém s doklady, které ztrácím, tak jsem si tento hned při koupi ofotila. Samozřejmě se stalo a já šla PC reklamovat. Vím, že dle zákona nemusím mít účtenku, že je třeba jen prokázat, že jsem věc v obchodě skutečně koupila (třeba výpis z karty). Paní ofocený doklad uznala a PC přijala do reklamace. Avšak upozornila mě, že pokud by vraceli peníze, musím donést originál dokladu. Mají na to právo? Moc se mi to nezdá. Jde přece jen o to prokázat koupi - kdy a za kolik, což jsem udělala, doklad si dohledali v systému. Přijde mi divné rozhodnutí - ano, věc je rozbitá, je v záruce, to uznáváme, opravit to nejde, ale buď nám dáte účet nebo si odnesete rozbitý PC...?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.10.15 13:55

Pokud uznají reklamaci uznali i onen doklad. To je logika věci. Pokud budete mít problémy, obraťe se na mne a pomohu Vám. jmhad @ seznam.cz

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.