Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nárok na lázně

Od: mirosla* odpovědí: 9 změna:

Je nárok na lázně po operaci kýly?(Kýla vznikla po operaci žlučníku)

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

uska*
hodnocení

2x

Ne, nemáte nárok. Při komplikacích po operaci může vám lékař napsat rehabilitaci.

doplněno 25.10.15 16:58:

Praktický lékař potřebuje k podání žádosti na lázně doporučení odborného lékaře. Sám lázně navrhnout nemůže. Od letošního roku jsou změny, koukněte zde

zakonyprolidi.cz/...

doplněno 25.10.15 18:41:

jabraka, nevím jak u vás, ale já jsem péči odborného lékaře a na obvod vlastně nechodím. Donesla jsem papír s doporučením na lázně na obvod a Mudr. vypsal lázně. Momentálně jsem již druhý týden v lázních - úžasné, fajnové, supr dovolená.

jabraka*

Je to trochu přehozeno.Praktický lékař po dokončení léčby navrhuje doléčení v lázních podle diagnozy.Pokud je třeba doporučení odborného lékaře,ten přidá svůj podpis.Pak ještě návrh podpoří,nebo zavrhne revizní lékař pojišťovny.Pojišťovna pak odesílá pacienta na léčení.

JABRAKA

hodnocení

1x

Zeptejte se svého praktického lékaře. Ten by to měl vědět. Pokud nárok máte, podá Vám hned žádost.

doplněno 26.10.15 12:53:

Možná nebudete mít nárok na komplexní léčbu, ale jen příspěvkovou - záleží to na posudku revizního lékaře.

ju*
hodnocení

0x

eeeee, snad žert? Myslím, že by jste měl jít na pohovor k tomu ministru zdravotnictví co si hrál na ježíše a uzdravoval nemocné...ten by vám nárok na lázně vysvětlil...

lidus*
hodnocení

0x

Právní nárok na lázně neexistuje. Zkuste počíst ale myslím, že na křížek nárok nemáte a za své můžete do lázní kdy chcete a jak dlouho chcete, když si to v těch lázních sám zajistíte. Zkuste požádat vašeho lékaře aby vám žádost napsal a pak uvidíte jak bude reagovat revizní lékař vaši ZP, možná dostanete lázně příspěvkové.

lecebne-lazne.cz/...

lecebne-lazne.cz/...

hodnocení

0x

A čemu by ty lázně měly pomoci?

cicko*

K zvýšení cestovního ruchu! ;)

uska*