Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Teplota na pracovišti

Od: bratrh® odpovědí: 5 změna:

Pracuji jako skladník v automobilovém průmyslu.Může mi někdo sdělit,jakou teplotu mám mít na pracovišti?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

něco by se našlo tady

doplněno 25.11.12 22:34:

a tady. . .

doplněno 25.11.12 22:50:

ptal jste se, jakou máte mít teplotu. v odkazu čtu:

" je teplota pro chladné období roku stanovena na 13 až 21 °C a pro teplé období roku na 16 až 27 °C."

hodnocení

My tam nemáme teplo,ale zimu!

stirecek*
Co je zima? Soused se v létě vrátil po půl roce z Izraele a chodil v čepici a svetru, přestože tu bylo kolem 30stupnu.

andrea1*
hodnocení

1x

Teplotu v praovišti (skladu) nelze takto jednoznačně určit. Při jejím stanovení se vyhodnocuje řada faktorů, tak, jak to požaduje nařízení vlády č. .93 ze dne 29. února 2012, měnící nařízení vlády č. 361/2007 Sb., kterým se stanoví podmínky ochrany zdraví
při práci, ve znění nařízení vlády č. 68/2010 Sb.

Nařízení vlády č. 178/2001, o které se opírá v odkazu výše uvedená rada 2 masoni,je od 1.1.2008 zrušené. a tudíž neplatné.

V této záležitosti doporučuji se obrátit na vaši místně příslušnou krajskou hygienickou stanici odd. práce, která se zabývá touto problematikou a podá vám fundovanou odpověď.

olaf71*
hodnocení

0x

už jsem se jednou sháněl po teplotách na pracovišti u skladníků a tak nějak se pamatuji, že pokud vykonávají manuálně a fyzicky namáhavější práci a k tomu fasují zimní prac.oblečení, tak teplota, která tehdy byla ve skladu +5°C, stačila. v kanceláři u sedavého zaměstnání je to nad 20°C.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.