Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nepřevzetí zásilky (dobírka). Co hrozí?

Od: mishka18* odpovědí: 11 změna:

Zdravím,před necelým týdnem jsme objednali na dobírku né levné zboží(elektro world),ale bohužel nám při STK zjistili na autě závady,které musíme nechat ihned opravit jinak nebudeme moci jezdit autem a bude nás to také dost stát,tudíž chci říci,že z finanč.důvodů nemůžeme zboží převzít.Už jednou jsme dělali mrtvého brouka a zítra se pokusí doručit asi znovu.Nic jsem se v obchod.podmínkách nedočetla o nepřevzetí zásilky.Co se bude dít,když ji nepřevezmem?Bojíme se aby nechtěli nějakou pokutu nebo tak. *nevi* Co máme dělat?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar mikihans

Převzít a do čtrnácti dnů vrátit bez udání důvodu, protože na to máte právo. Jen poštovné vám nikdo nezaplatí.

mishka18*
hodnocení

To mě taky napadlo,napsala jsem o radu jelikož to takto z finančních důvodů ted udělat nemůžeme

 

hodnocení

2x
avatar brunecova

Já bych zkusila nejprve napsat dodavateli. Nebude lepší se s ním dohodnout, že zboží nepřevezmete a necháte ho poslat zpět s tím, že poštovné (dopravu) a balné jim uhradíte?

doplněno 25.11.12 21:01:

Zboží nebude vybalené, bude v jejich obalu, takže s vrácením nebude problém. Neměli by víc jak poštovné požadovat. Mělo by to být napsané i v obchodních podmínkách.

mishka18*
hodnocení

Bavili jsme se s manželem,zkusím tedy napsat e-mail,jaký máme problém a že jsme ochotni uhradit poštovnévíc po nás snad ani chtít přeci ze zákona nemohou ne?

 

ladaadal*
hodnocení

2x

Bohužel, když to nepřevezmete, nic po vás chtít nemůžou, ale je to krajně nevhodné. Tento velký obchod to asi nebude nijak řešit, ale být to malý obchodník, tak si vás zapíše a už na dobírku nikdy nic nepošle.

 

metallica*
hodnocení

0x

Velm často objednávám přes internet ale párkrát se stalo že jsem s nemohla převzít zboží.

Nikdy po mě nic nechtěli.Např.sem s objednala notebook ale našla jsem ještě pak levnější tak jsem jim napsala mail omluvila se a úplně v pohodě.Prostě když si to nevyzvednete je slušnost jim dát vědět povětšinou to vezmou úplně v pohodě.Resp.jsem se nikdy nesetkala že by dali pokutu nebo mi už nic neposlali.

 

artik*
hodnocení

0x

Slušnost je se omluvit a požádat o domluvu ( každej to pochopí ) . V případě , že budete dělat mrtvého brouka spadnete do systému ( Pozor na něj ) a další prodejce si už bude dávat pozor .

roboot*

Jen omluva? Co takhle zaplatit prodejci aspon náklady na poštovné? To je slušnost. Brrr nemáme rádi takovéto zákazníky.

mishka18*
hodnocení

Napsala jsem mail omluvili jsme se a nabídli zaplacení poštovného a balného a odepsali mi,že se nic neděje,že kontaktovali dopravce aby nám zboží už nevozili a že z toho pro nás žádné poplatky neplynou.

artik*

omluvit a požádat o domluvu

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Připadá mi to krajně neslušné. Vžijte se do situace prodejce - on balí, chystá, jede na poštu, posílá - a nic! Takové zákazníky kopnout do řiti.

Prodejci bych se v každém případě omluvila, vysvětlila mu, proč od koupě odstupuji a samozřejmě mu zaplatila ušlé poštovné. Asi to budou poštovné dvě - k Vám na Vaši adresu a zpět k němu.

Máte to asi těžké, to chápu, ale zároveň se mi zdá, že důvěra a dané slovo dneska už nic neplatí. Ještě, že neobchoduji, to bych asi byla z těch nedůvěryhodných zákazníků na Chocholouška. Pokaždé je nutno si předem ujasnit, zda požadované zboží opravdu chci, potřebuji, zda mi vyhovuje i cena a zda si ho skutečně odeberu. Je fakt i ten, že by prodejce Vaše rozbité auto nemuselo vůbec zajímat. Ale myslím si, že pokud mu po pravdě napíšete, co a jak, je dohoda možná. Aspoň já jsem takový blbec, že bych na to přistoupila. A protože to o sobě vím, neobchoduji. /bylo by mi líto každého, kdo nemá, kdo nedá, kdo nemůže, kdo nechce.../ a tak bych prostě přišla na buben! :) Jaga.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]