Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
pokusím se ve stručnosti popsat problém. Na portále Aukro.cz jsem vystavil mobilní telefon. Byl vydražen a měl být odeslán na dobírku. Bohužel na poště nebyl odeslán na dobírku ale pouze obyčejným balíkem a pojištěn na tu cenu. Kupující však nekomunikuje. Také jsem zahájil spor přes portál Aukro.cz, je šance že peníze dostanu? Děkuji
Dobrý den.Ale tam se přece vyplňuje poštovní dobírková poukázka A nebo C podle toho,jestli jdou peníze na účet nebo jestli je přinese doručovatelka.
doplněno 18.09.15 13:49:Jinak jak pise uska-pokud jste zjistil,že balík neodešel jako dobírka ale jako obyč,tak reklamovat u pošty.
Já to právě kvůli času svěřil jednomu členu rodiny. Ten donesl podací lístek. Až později jsem zjistil, že to bylo odesláno bez dobírky. Samozřejmě moje chyba.
sice jsem na Aukru žádný spor neřešil a neznám podrobně ani podmínky, ale mělo by to pomoci, minimálně k tomu, aby se na dotyčného chytráka vyvinul tlak, ale nakonec vám nezbyde asi nic jiného, než jít na policii...
přes Aukro se to i tak potáhne viz faq.aukro.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.