Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím vás o radu. Je m 22 let. 173 cm, 75kg. Studuji na VŠ. Již od puberty mě trápil velký problém - a to opravdu nadměrné pocení v oblasti zad a obličeje. Stačí trošku vyšší teplota a mám totálně mokrá a propocená záda a po obličeji mi tečou čůrky potu, mám věčně propocené vlasy, takže jakýkoliv styling nebo tak neexistuje - jedině ostříhat nakrátko. Vypadám pořád jako bych uběhl maraton, ale rudý v obličeji nebývám.
Tohle pocení mi již velmi dlouhou dobu ničí život. Lidé se na mě koukají jako na atrakci, v MHD kolem mě bývá prázdný okruh a nedivím se, je to opravdu nepříjemné a omezující.
Byl jsem s tím u doktora i na kožním, ti mi však bohužel nijak nepomohli, tvrdí, že mám vše v pořádku. Poslali mě i na neuro a kardio - opět bez nálezu. Jsem už zoufalý, a proto vás prosím o nějakou pomoc z praxe. Když jsem chodil do tanečních, byl to neskutečný trapas, mi stačí i košile a potím se, natož košile, vesta a sako. Byl jsem totálně promočený a nemohl jsem s tím nic dělat. Lituji partnerky, které se mnou musely tancovat (kluků bylo o dost víc, takže jsme se museli střídat).
Na záda jsem již našel částečné řešení - a to je nějaké tílko nebo tak, ale nemůžu kvůli němu nosit např. lehké košile (tílko jde vidět když je nasáklé) a navíc přiléhající tílko mi ještě více zvýší teplotu, čímž dojde k ještě většímu pocení.
Prosím, pomozte
Marek
To Vás upřimně lituji. Také se víc potím, ale ne tolik, přesto se zajímám. Používám dricolor, hlavně v podpaží a i v obličeji, i když se to nemá, hlavně nad horním rtem, kde se nejvíc potím. Užívám tabletky šalvěje proti nadměrnému pocení. Jsou asi určené pro ženy v přechodu, ále co ... Při dlouhodobém užívání to trochu zabírá. Ve stresových situacích a velkém horku, když vím, že se budu hodně potit nosím černá trika nebo tílka. Do kabelky náhradní, abych se v práci mohla převléknout. Proti nadměrnému pocení se také aplikují injekce botoxu, zatím jsem to viděla jen do podpaží.