Pichani v ocich

Od: Datum: 16.09.15 20:54 odpovědí: 4 změna: 16.09.15 22:33
Dobry vecer, koupila jsem si dnes micelarni vodu od dermacolu. Je bez alkoholu a bez parfemace pisi ze se s ni muzou odlicovat i oci. Me ale po odliceni v tech ocich hrozne picha. Ne ze by to stipalo ale picha to jako kdybych v tech ocich mela napadany rasy. Zkousela jsem je poradne oplachnout vodou ale nepomaha to. Bojim se abych neoslepla nebo neco. Nevite co mam delat?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.09.15 21:51
avatar

nakapte si optal septonex, ale už je večer, to byste musela na pohotovostní lékárnu

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cgdgkd
Datum: 16.09.15 21:57

Jděte spát. Přes noc se to uklidní.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.09.15 22:04
avatar

Dobrý večer,žádný strach,určitě neoslepnete,nejspíš je ve složení micelárky něco co vás v očích dráždí.

Zkuste ještě omýt vodou,pokud nemáte po ruce nějaké zklidňující kapky do očí,bude to chvíli trvat,než to přejde,občas se mi to stává,když použiji kosmetiku,kterou nemám vyzkoušenou.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sepi®
Datum: 16.09.15 22:33
avatar

A oči už nežmoulat a nedráždit!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.