Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studium VŠ a brigáda

Od: brigadnikvobcho odpovědí: 3 změna:
Ahoj všem, mám před sebou dilema a nevím, jak se rozhodnout, tak doufám, že mi poradíte :)
Studuji vysokou školu, letos jsem ve třetím ročníku, čeká mě bakalářka. Celé dva roky chodím na brigádu do obchodu, kde jsem na pokladně. Je tu prima kolektiv a tak, ale platí mi 60 Kč na hodinu. Nic moc, ale pro studenta fajn. Směny si vybírám, jaké se mi hodí, za měsíc mám asi 70 hodin.
Naskytla se mi možnost chodit do jiného řetězce, kde platí o 20 Kč na hodinu víc, ale dělají se pouze noční a to 2 - 4x týdně, od 21 hodin do 7. Některý měsíc je hodin více, některý méně.
Školu mám čtyři dny v týdnu, většinou jen tři až čtyři hodiny denně, cca od 10 do 2.
Otázka zní takto: zůstali byste tam, kde to znáte, ale za almužnu a nebo šli do nového za větší peníze?
Díky a pěkný den všem!

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

martinaa*
hodnocení

2x

Zdravím, vzhledem k tomu, že v práci už dva roky "přesluhuji" oproti původní domluvěné době (hůře placená práce, ale skvělý kolektivem a zázemí), a zvažuji zůstat ještě rok třetí, je má odpověď jasná.

iz*
hodnocení

2x

Já bych zůstala tam,

kde mám dobrou zkušenost s kolektivem.

Až budete psát BP, může se Vám dobrý kolektiv hodit např.

při prohazování směn v případě potřeby apod.

Nastoupíte-li do nového místa, budete se muset znovu zaučit, zvykat si na nový kolektiv a přizpůsobit své studium potřebám zaměstnavatele, který není povinen Vám upravovat rozpis pracovních směn, nemusí Vám poskytnout volno, když je budete potřebovat apod. Vydělala byste si tam sice více, ale v ostatních ohledech (zejména z hlediska studia) to nemusí být žádná "výhra".

[Ale já jsem v zaměstnání vždycky dávala přednost dobrému kolektivu.]

filip17*
hodnocení

1x

Ahoj,