Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Servisni vyjadreni k reklamaci

Od: joni odpovědí: 3 změna:
Dobry den, mam jako zakaznik pravo na servisni list k reklamaci? Servisem mi bylo receno, ze staci, kdyz bude na protololu o reklamaci napsano napr. Opraven repro, nebo vymena zakladni desky. Je to takto v poradku, nebo musim mit protokol o servisnim zasahu jako takovy?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Nemusíš mít nic takového, servisní list se vystavuje pro prodejce. Ne pro zákazníka v rámci záruční opravy. Záruku ti stejně drží prodejce a ten má smlouvu se servisem.

loni
hodnocení

Takze vlastne nemusim mit vubec zadne vyjadreni?,staci aby mi prodejce rekl ze mi to opravili a ja mu mam verit?
paw*

Ano, pac kdyz to nebude fungovat, tak budes reklamovat znova.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]