Servisni vyjadreni k reklamaci

Od: Datum: 14.09.15 14:58 odpovědí: 3 změna: 14.09.15 16:09
Dobry den, mam jako zakaznik pravo na servisni list k reklamaci? Servisem mi bylo receno, ze staci, kdyz bude na protololu o reklamaci napsano napr. Opraven repro, nebo vymena zakladni desky. Je to takto v poradku, nebo musim mit protokol o servisnim zasahu jako takovy?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.09.15 15:11
avatar

Nemusíš mít nic takového, servisní list se vystavuje pro prodejce. Ne pro zákazníka v rámci záruční opravy. Záruku ti stejně drží prodejce a ten má smlouvu se servisem.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: loni
Datum: 14.09.15 15:13
Takze vlastne nemusim mit vubec zadne vyjadreni?,staci aby mi prodejce rekl ze mi to opravili a ja mu mam verit?
Od: paw®
Datum: 14.09.15 16:09

Ano, pac kdyz to nebude fungovat, tak budes reklamovat znova.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.