Dobry den, mam jako zakaznik pravo na servisni list k reklamaci? Servisem mi bylo receno, ze staci, kdyz bude na protololu o reklamaci napsano napr. Opraven repro, nebo vymena zakladni desky. Je to takto v poradku, nebo musim mit protokol o servisnim zasahu jako takovy?
Nemusíš mít nic takového, servisní list se vystavuje pro prodejce. Ne pro zákazníka v rámci záruční opravy. Záruku ti stejně drží prodejce a ten má smlouvu se servisem.
loni
Takze vlastne nemusim mit vubec zadne vyjadreni?,staci aby mi prodejce rekl ze mi to opravili a ja mu mam verit?
paw*
Ano, pac kdyz to nebude fungovat, tak budes reklamovat znova.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.