Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Levná letenka do Londýna

Od: klmnu odpovědí: 2 změna:

Dobrý den. Potřebovala bych si nechat poradit od těch z Vás, kteří jste zběhlí v cestování, potažmo zběhlí v nakupování letenek. Stále odněkud slýchám, kterak jsou letenky z Prahy do Londýna levné, 7 či 8 stovek... Přes léto jsem sama cestovala do Anglie, nicméně letenky byly drahé, z Prahy do Londýna a zpáteční kolem tří i čtyř tisíc (pokud jsem chtěla mít s sebou i nějaké to zavazdlo). Proto jsem cestovala autobusem Student Agency, i tak mě zpáteční cesta vyšla na necelé tři tisíce. A trvala dlouhých 16 hodin.

Nyní bych se ráda do Anglie opět vydala o Vánocích a proto se chci obrátit na vás, zda máte zkušenosti s pořizováním levných letenek na trase Praha/Ostrava - Londýn. Chápu, že o Vánocích bude cena vyšší ale i přesto se domnívám, že 4 tisíce jsou opravdu příliš.

Předem děkuji za Váš čas.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ohneta*
hodnocení

0x

Přímo na ryanair.com jsem našel zpáteční letenku za 1348 Kč. Odlet 16.12 z Prahy, návrat 5.1.

amadeus*
hodnocení

0x

Vanoce jsou spatny termin. Nejlevnejsi letenky bez prestupu lze najit u Ryanair, Wizzair a EasyJet. Z mych zkusenosti se ceny obvykle snizuji priblizne 3 tydny az mesic pred odletem. Musite byt flexibilni, monitorovat ceny a vybrat si nejlevnejsi dny v tydnu (nejcasteji utery, stredy). Obvykle me vyjde zpatecni let za +/- 50GBP (1900 Kc) jen s palubnim zavazadlem. Pokud jste sikovna, najdete na netu i jednosmerne lety s prestupem klidne za 15 GBP, ale komu by se chtelo kvuli par stovkam pobihat nekde v Oslu po letisti.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.