Nelze platit kartou přes internet

Od: Datum: 08.09.15 20:09 odpovědí: 21 změna: 24.11.15 14:29

Potřeboval bych poradit s následujícím problémem. Nikdy předtím jsem neměl problémy s placením pomocí kreditní karty na internetu, ale v poslední době se mi podaří zaplatit pouze jednou asi z deseti pokusů, někdy ani to ne. Přitom platbu na internetu mám povolenou, kreditní limt nemám ani zdaleka vyčerpaný a nepomohla ani změna platby v Chromu nebo Exploreru. Myslel jsem si, že je problém v bance až do dnešního dne, kdy jsem vyzkoušel jinou kartu (debetní) jiné banky a platba znovu neproběhla. Netuší někdo, kde by mohl být problém? Mě už nic nenapadá.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: isteron
Datum: 08.09.15 21:18

Nebude lepšie zaplatiť priamo cez bankový prevod? Pravda, príjemca by vám musel oznámiť číslo svojho účtu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.09.15 00:00

Zkontroujte si, že máte pokaždé správně číslo karty a ochranné prvky. A jinak se obraťe přímo na banku, na jejich call centrum, všechny neúspěšné platby by měli mít v systému, pokud se tedy nezasekly už na platební bráně.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vladimir222
Datum: 09.09.15 00:03

Dobrý den,

obraťte se spíš na provozovatele u kterého se platba nezdařila, i nezdařené platby se mu zaznamenávají v administraci platební brány. Eventuálně se obraťte na banku. Východiskem může být zaplacením online bankovním převodem (součást platebních bran na internetu).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.09.15 06:33

Číslo karty i ochranné prvky mám správně, jak jsem psal kdysi probíhaly platby bez problémů, teď skoro vůbec. A bankou to zřejmě taky nebude, protože jsem použil karty 4 různých bank a nefunguje ani jedna. Mám dojem, že mi platbu nevezmou platební brány žádného obchodníka (v poslední době třeba ČD nebo Tescomobile), jenže tady nevím na koho se obrátit.

Datum: 09.09.15 14:48

JEště mě napadá možnost, že problém je přímo na počítači (cookies, příliš agresivní antivir, něco takového).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.09.15 11:23
avatar

No, tak pokud jste zkusil různé platební karty od odlišných platebních účtů, u různých internetových prodejců a různé prohlížeče, pak zbývá možná ještě vyzkoušet platbu z jiného počítače?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jmlc®
Datum: 09.09.15 11:31
avatar

Mám stejný problém s KB - řeším to právě platbou na fakturu nebo dobírkou. Platebních portálů bylo více - nemá to vliv na provedení platby. Předpokládám nějakou potíž u KB.

doplněno 09.09.15 11:37:

já to právě zkoušel jednou z domu a podruhé z práce - jiný PC, jiná IP... stejný výsledek :(

Možná byla zrovna nějaká odstávka systému KB...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pk
Datum: 09.09.15 11:36

Zkusil bych to z jiného počítače nebo i z jiného připojení k internetu pokud máš tu možnost. Pokud to takto půjde zaplatit bez problémů tak bych chledal problém v tvým počítači nebo u tvého poskytovatelé internetu. Zkusil bych také zkontrolovat počítač antivirem nebo i různými programy na malware, spyware nebo jak se ty různé šmejdy jmenují. Možná můžeš mít v počítači nějakého šmejda který ti v tom placení kartou brání.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pk
Datum: 12.09.15 14:51

kraken: Už se ti povedlo ten problém nyřešít? Zajímalo by mne čím to bylo nebo jak jsi to vyřešil?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.09.15 11:26

Psal jsem na Citibank (hlavní karta, kterou používám) a ti mi odpověděli, že problém není na jejich straně. Ještě prý prověřují podnět u provozovatele webové aplikace, která zajišťuje 3D Secure, ale předpokládám, že taky nic nezjistí. Mezitím jsem ale stejnou kartou zaplatil online cestovní pojištění, platba prošla na první pokus (a bylo to na počítači, který jiné platby nevezme). Tak jsem znovu zkusil platby na ČD a Tescomobile, které předtím nešly a zjistil jsem, že nejdou zase. Nevím, kde může být problém, mám pocit, že jsem vyzkoušel úplně všechno.

Datum: 13.09.15 11:29

Antivirem projiždím počítač pravidelně, stejně tak mám i nějaké problémy na malware, ale nikdy mi to nic nenajde. Platby jsem zkoušel z domu (UPC) i z práce (jiný poskytovatel) a nejde mi to nikde. Lépe řečeno jednou jde a potom 10x nejde.

Datum: 13.09.15 11:30

programy na malware, ne problémy

Datum: 14.09.15 01:20

Pokud budete hlásit nefunkčnost, určitě hlaste přesný čas, kdy jste to zkoušel, bude se jim to pak lépe hledat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pk
Datum: 13.09.15 15:55

Tak to je velmi hodně divné a až skoro neuvěřitelné když jsi vyzkoušel téměř všechno a stále ti to dělá problémy. Jak ti to dává vědět, že platba neproběhla? Možná by to mělo zobrazit nějakou informaci, že platba neproběhla a proč. A co v IB, nemáš tam náhodou nějakou informaci o neúspěšných platbach? A na provozovatelé u kterých se ti platby nezdařily tak jak ti to radi vladimir222 jsi se zkoušel obracet aby zjistili jaký záznam mají u těch tvých nezdařelých plateb? A co v obchodech, tam ti těmi kartami jde platit bez problémů? Připadá mi to, že to asi bude nějakou těžko odhalitelnou maličkosti.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.09.15 19:36

V IB nic nemám, protože platba neproběhla. Konkrétně u Tescomobile mi to píše toto: "Platba byla zamítnuta Vaší bankou, kontaktujte prosím vaši banku", přitom Citibank mi na můj problém odepsala, že žádný problém neregistruje. V obchodech funguje vše bez problému, jen přes ten internet se to pořád nedaří.

Od: pk
Datum: 14.09.15 23:47

Pokud ti to píše, že platba byla zamítnutá tvojí bankou tak to znamená, že požadavek na platbu do banky dorazil a banka by snad měla mít ohledně ní nějaký záznam proč to zamítli. Pokud ti z Citibank odepsali, že žaden problém neregistrují tak to vypadá, že tě možná jen tak zbyli a asi se neobtěžovali to prověřit. Asi by jsi měl bance uvést kde, kdy a v jaké výši jsi chtěl platit a požadovat po nich aby podle toho prověřili důvod zamítnuti který by snad měli mít někde ve svých záznamech. Bez toho se tvůj problém asi příliš nedá řešit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pk
Datum: 21.09.15 10:35

kraken: Už jsi to vyřešil a případně jak? Zjistila banka ve svých záznamech nějaký důvod proč ti ty platby zamítla? To snad není nic tajného a mohli by ti to sdělit.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 27.09.15 16:10

Banka mi už nic nového nenapsala. Ale zjistil jsem jednu věc, že platba přes internet nejde jen na určitých portálech, konkrétně nejde u výše zmíněného Tesco Mobile a ČD, naopak nedávno jsem zkoušel platit na stránkách Axa a Vodafone a tam mi to šlo. Jenže mi přijde divné, že by např. ČD měly problém s platbou přes internet, určitě tam nakupuje tolik lidí,že by o problémech ČD musely vědět.

Datum: 21.09.15 13:01
avatar

a neni to Komercka? fakt nejhorsi banka dle meho nazoru, pred 14 dny mi prestalo jit platit na terminalech, po telefonatu se nic nezjistilo, nic zamitnuteho a karta je pry v poradku, no tak dik, nejde to porad :) Platim z jine banky. Komercku mam kvuli hypoteky a navic musim provest 3 mesicni platby, ted nemam jak... obchazel jsem to nakupem cigaret a tak potraviny, a ted to proste nejde... zvlastni

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.09.15 17:55

Také se mi to stalo. Podívejte se na internetovém bankovnictví - karty ... do nastavení, jak máte nastavené limity. Marně jsem si lámal hlavu, proč neodchází platba na slevomat ve výši 1650 Kč. Pak jsem zjistil, že jsem měl limit denní platby internetem nastavený z bezp. důvodů pouze na 1500 Kč. Váš problém může být obdobný.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: svoboda
Datum: 24.11.15 14:29

Jestli jste platil za kredit Tescomobile.cz tak není problém u Vás, ale u Tatrabanky na Slovensku, přes kterou platby na Tescomobile chodí. O problémech Tescomobile ví už delší dobu, ale nikdo to není schopen vyřešit. Někdy se stane, že po zaplacení kartou se na stránkách Tescomobile objeví hláška, že transakce byla zamítnuta Vaší bankou (což většinou není pravda), částka se u Vaší banky strhne, ale kredit nikdo nenavýší. Pak se to musí řešit formou reklamace, na jejíž vyřízení má Tescomobile 30 dní (ve skutečnosti to trvá několik dní).

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.