Zubní pohotovost

Od: Datum: 04.09.15 07:39 odpovědí: 4 změna: 04.09.15 11:31
Dobrý den ...
Mám dotaz , poslední dobou mám potize se zdravím , teď jestě do toho všeho mi natekla půlka zubů , na jedné straně kde mam zánět od ruky... A ke svému zubaři nechci...z osobního důvodu - búdu ho měnit...
A bydlím kousek od Prahy... Tak a chtěl bych jed na pohotovost - zubní , ale nevím kam a zase si nemohu dovolit zaplatit milión ... Tak jestli by mi někdo neporadil popripadne nedal odkaz..? Jsem student a teď je mi čerstvě osmnáct a teoreticky bych mohl na dětské jestě...když studuji...
Předem díky .:) a pojišťovna VZP.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: paw®
Datum: 04.09.15 08:31
Pobotovost funguje jenom v noci a o víkendech. V Praze je napr. ve Spalene.
Ale radeji ke svemu zubari nez na pohotovost. Jsou tam strasni reznici.
Ohodnoceno: 1x

Datum: 04.09.15 10:26

Ale zas takoví řezníci, aby na ně bylo třeba brát jed, to přeci jen jejsou. *hej*

Omlouvám se, nemohl jsem odolat. Ale pravdu mají je, že ta pohotovost je od toho pohotovost, abyste ji mohl využít pohotově, když normální zubař neordinuje. A taky tam mívají řeči, když tam člověk jde s něčím, co v pracovní dny odkládal, ale ošetření neodmítnou. Ovšem to ošetření byde právě jen pohotovostní, nejspíš vám ten zub vytrhnou nebo něco podobně razantního.

Ohodnoceno: 0x

Od: zoub
Datum: 04.09.15 11:31

Pokud máš v úmyslu měnit zubaře, tak proč ho nezměnit už hned nyní a jít s těmi zubami rovnou k němu a ne na pohotovost. Na pohotovosti ti pravděpodobně udělají pouze nějaký zákrok a pokud to bude vyžadovat doléčení tak ti stejně řeknou, že máš s tím jít dále ke svému zubaři aby ti to doléčil.

Ohodnoceno: 2x

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: