Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zubní pohotovost

Od: akkmae odpovědí: 4 změna:
Dobrý den ...
Mám dotaz , poslední dobou mám potize se zdravím , teď jestě do toho všeho mi natekla půlka zubů , na jedné straně kde mam zánět od ruky... A ke svému zubaři nechci...z osobního důvodu - búdu ho měnit...
A bydlím kousek od Prahy... Tak a chtěl bych jed na pohotovost - zubní , ale nevím kam a zase si nemohu dovolit zaplatit milión ... Tak jestli by mi někdo neporadil popripadne nedal odkaz..? Jsem student a teď je mi čerstvě osmnáct a teoreticky bych mohl na dětské jestě...když studuji...
Předem díky .:) a pojišťovna VZP.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

zoub
hodnocení

2x

Pokud máš v úmyslu měnit zubaře, tak proč ho nezměnit už hned nyní a jít s těmi zubami rovnou k němu a ne na pohotovost. Na pohotovosti ti pravděpodobně udělají pouze nějaký zákrok a pokud to bude vyžadovat doléčení tak ti stejně řeknou, že máš s tím jít dále ke svému zubaři aby ti to doléčil.

paw*
hodnocení

1x
Pobotovost funguje jenom v noci a o víkendech. V Praze je napr. ve Spalene.
Ale radeji ke svemu zubari nez na pohotovost. Jsou tam strasni reznici.

Ale zas takoví řezníci, aby na ně bylo třeba brát jed, to přeci jen jejsou. *hej*

Omlouvám se, nemohl jsem odolat. Ale pravdu mají je, že ta pohotovost je od toho pohotovost, abyste ji mohl využít pohotově, když normální zubař neordinuje. A taky tam mívají řeči, když tam člověk jde s něčím, co v pracovní dny odkládal, ale ošetření neodmítnou. Ovšem to ošetření byde právě jen pohotovostní, nejspíš vám ten zub vytrhnou nebo něco podobně razantního.

72mona3*
hodnocení

1x

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.