Dieta před kolonoskopií

Od: Datum: 27.08.15 16:27 odpovědí: 6 změna: 27.08.15 21:59

Pěkný den, byly jste na kolonoskopii? Co jste předtím jedli a neměli jste potom problémy? Vím, že musím držet bezezbytkovou dietu, ale nevím zda můžu např. pít kakao, cucat ovocné bonbóny apod. (čekám, že budu mít problém vydržet, tak bych to řešila těmi bonbóny či žvýkačkami, ale nevím zda to pak nebude problém. Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.08.15 16:44

Na internetu najdete celou řadu rad a postupů co jíst, co nejíst a od kdy (liší se víc, než by člověk čekal). Já jsem dostal od lékaře ke stravě jedinou instrukci. Den před vyšetřením naposledy snídat, jen lehké jídlo a pak už jen pít. Hlad jsem měl jen v počátečním stadiu, řešil jsem to zvýšeným přísunem tekutin - a tady radím to nepřehnat.Pak do sebe musíte dostat ještě projímadlo. Takže odpoledne a večer na jídlo není ani pomyšlení.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 27.08.15 16:54

No právě, že se hodně liší. A já myslela, že mi toho doktrorka řekla málo, když mi řekla, že mám 5 dní předem držet tu dietu a den předem už nejíst, jen pít.

Od: isteron
Datum: 27.08.15 17:14

Na vyčistenie som používal sirup X - prep. Je to bez receptu, za hotovosť. Tam je aj inštrukcia, ktorá sa týka jedla pred vyšetrením.

Datum: 27.08.15 19:21