Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mam se ozvat

Od: hela* odpovědí: 5 změna:
Tak nevim co mám dělat jak se zachovat pracuji jako záskok za paní co má dovolenou -úklid mám na starost dvě patra paní má taky dvě patra ,svoji práci dělám poctivě!Zaskakuji po dobu 10 dni jenže po pěti dnech v práci se mě dějou divné věci ,jako například..paní mě řekla že nemusím uklízet čtvrté patro že už to udělala ,abysme mohli jít dříve domů ,jenže já jsem ji řekla že jsem se nedostala do kanceláře číslo xx že nemám klíče že tam nebyli at jde semnou ukázat mě to a nestačila jsem se divit záchody koše nebyli vynesené říkám ji že je tady bordel že to uklizela a paní ticho ,tak jsem to rychle uklidila zároveň jsem si všimla že na dveřích bylo napsáno prosím uklidit kancelare číslo 416 417 a říkám ji to tak tu kancelář otevřela a samozřejmě uklizela nebyla -,narychlo jsem ji uklidila myslím že ji to nebylo vhod ! Další den bylo pondělí a paní opět vehementně chtěla uklidit dolní patro ,které máme na stridacku ,jenže já šla a zkontrolovala to a opět nevynesene koše na WC -uklidila jsem to a zas pronesla tady nejsou vynesené koše.Paní nic .Dnes další rána! Uklidila jsem si své a když jsme končili ,tak říkám paní "nedostala jsem se do kanceláře 419 420 a paní do jaký? A já to zopakovala a řekla včera jsem tam byla a dnes tam klíč nebyl a paní není to tendle? A já jo je to je on a ona že ho našla na chodbě na zemi nevěřím tomu -myslím že ho odendala ze svazku ,protože klíče co máme tak přístup má .Hned řekla že se tam jde podívat ,já uklizela ještě to dolní patro co se stridame .Přišla a řekla že tam byl bordel plný koše mja říkám že to není možné že včera jsem tam uklizela a i luxovala a trvala jsem na tom že ten klíč jsem nestratila !Mám veliké obavy že paní mě chce asi uškodit protože tohle se mě nezdá normální podotýkam že paní má papíry na hlavu ,ale proč to vlastně píšu !Mám strach že třeba něco ukradla ,nebo udělala schválně bordel aby to bylo na mě! Otázka zní jak se mám b