Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dotazy ohledně Dubaje

Od: romeiro* odpovědí: 2 změna:

Dobrý večer, ahoj všem..

rád bych se zeptal na pár dotazů ohledně Dubaje, jakože pláže, doprava apod.. Byl bych rád za nějaké reálné zkušenosti. Sice už to několik týdnů studuju, ale nikde se nedokážu dopátrat konkrétních a hlavně jasných informací "co a jak, kde". Chystáme se s přítelkyní v březnu, takže času zatím dost, ale rád plánuju, takže bych chtěl všechno vědět do podrobna s předstihem a vyvarovat se tak nečekaným situacím.

1) Pláže
vím, že se dělí na veřejné a soukromé. Rád bych dostal nějakou radu ze zkušenosti, která veřejná (ač klidně placená pláž) je asi nejlepší. Našel jsem Jumirah Beach Park (placená), jenže po velké radosti došlo zklamání, když jsem zjistil, že je pláž na 2 roky uzavřená z důvodu nějaké realizace projektu. Podle fotek mi přišla hodně dobrá.. Pak jsem našel tu u Burj Al-Arab, Public Beach Dubai (Umm Suqeim Park) - nevíte jak je to s obsazením, jestli tam nebývá hlava na hlavě? Jak je to s kvalitou?! Případně prosím o tipy na další... Našel jsem ještě Jumeirah Public Beach v části Jumeirah 3, jenže pak ještě další Jumeirah v části 2 a Jumeirah v části a nevím jak se liší, veřejná/soukromá, apod.. beru to podle mapy, co jsem tak vykoukal...

2) Doprava
Oříšek se kterým má dle čtení problém spousta lidí. Jak je to s dopravou? Jakou barvu kartičky zvolit když tam budeme 4 noci a chceme hodně jezdit (hlavně metrem)?! Jízdenky se tam snad ve všech (kromě jednorázové) nabíjejí. Taky prý existuje jednodenní jízdenka - u ní znamená, že nezáleží na počtu jízd ani na tom kolik pásem projedu? Potřeboval bych si udělat nějakou ucelenou představu. Jak poznám kolik mě stála jednotlivá jízda apod.. všude jsou takové necelé informace, útržy a nejde mi dát jedna a jedna dohromady...

3) Stojí za to jet do Abu-Dhabi? Je tam něco zajímavého co tam navštívit?

4) Je lepší platit kartou nebo si už u nás proměnit na AED?