Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pravona odstoupeni zbozi do 14 dnu

Od: lee* odpovědí: 6 změna:
Objednal jsem si tablet u firmy po internetu a vyzvedl v kamenne prodejne. Mam pravo na odstoupeni smlouvy do 14 dnu? A druha vec je ze tablet nefu guje jak by mel, ale to nemusim snad udavat? Dekuji za radu Lee

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

eulalie*
hodnocení

1x

Dobrý den. Mám takový dojem, že právo odstoupení od smlouvy do 14 dnů se nevztahuje na zboží sice objednané přes internet, ale vyzvednuté v kamenné prodejně... Ale možná, že se mýlím, a někdo z rádců mě opraví. Pokud tablet nefunguje, jak má, dejte ho k reklamaci.

ladinpraha*
Mylis se, vztahuje.
Je jednodussi zbozi vratit ve 14denni lhute, nez uplatnovat reklamaci.
doplněno 23.08.15 14:08:

Kartaginec - dík. *palec* Jsi rychlejší.

doplněno 23.08.15 14:36:

Lujsi, v kamenném obchodě tyhle lhůty neplatí. Tam máš možnost si zboží prohlédnout a ověřit si údaje, které prodejce uvádí. Vrácení či výměna závisí v tomto případě pouze na ochotě prodejce.

eulalie*

Hm a neuměl byste mě nasměrovat přesně na paragraf, který toto říká? Mně osobně, kromě tazatele, by to totiž taky zajímalo. Tak abych další svůj život neprožila v bludech. :)

O tomto a mnoha jiných věcech, které vás jako spotřebitele mohou zajímat, se můžete dočíst na poradně DTestu.

Speciálně k diskutované otázce zre píší, i s odkazy na paragrafy:

=====================================================================

Mohu odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet, pokud si zboží vyzvednu osobně?

ANO

Jak to?

Pokud smlouva byla uzavřena distančním způsobem, to znamená za využití prostředků umožňujících komunikaci na dálku (klasicky přes internet či po telefonu), na právu na odstoupení nic nemění způsob převzetí zboží.

Zákonný podklad:

§ 1732 odst. 2, § 1820 odst. 1, § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Související vzory:

Odstoupení od kup/...

Naprosto souhlasím s Eulalie.

Taky by mně zajímal ten paragraf.

doplněno 23.08.15 14:15:

Jenomže mně se jedná o zboží zakoupené v kamenném obchodě .

Na internetovejch stránkách měli napsaný že noutbůk má DVD mechaniku a když ho máma ve středu koupila tak sme zjistili že tam mechanika není. Prodavač o tom ví a ve čtvrtek mi slíbil že tam kvůli tomu v pátek zavolá. V pátek jim zavolal a oni to na těch stránkách opravili ale jemu se už neozvali. Včera mu máma volala a on jí slíbil že tam v pondělí zavolá znovu.

Teď nevím jak to případně řešit. Jak je to s těma lhůtama.?.?.?

Už tam odkaz je, patrně tam skočil, zatímco jste sám psal.

doplněno 24.08.15 14:27: Jenomže mně se jedná o zboží zakoupené v kamenném obchoděÄle to jste nečekl.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]