Nejste přihlášen/a.
Na monitoru se mi v horním okraji objevila černá tečka o velikosti ca 2 pixelů. Myslel jsem, že jde o mrtvé pixely, ale druhý den byla tečka o něco níže a další den se dostala téměř dorpostřed monitoru.
Soudím tedy, že se v monitoru urval nějaký kousek plastu a nějakým způsobem spadl mezi LCD panel a přední (krycí) sklo. Když vemu lupu, tak je ta tečka nepravidelného tvaru, takže vím 100% že o mrtvý bod nejde a jde o nějakou nečistotu pod sklem monitoru.
Donesl jsem monitor na reklamaci do alzy, kde jsem ho zakoupil a tam mi po několika dnech napsali, že se reklamace zamítá, jelikož počet vadných pixelů odpovídá normě - ale tady o žádné vadné pixely nejde... V pondělí si pro ten monitor jdu a chci jim ho tam samozřejmě znovu nechat, ať to vyčistí/opraví/vymění.
Jde mi o to, že popis závady zněl "nečistota mezi LCD panelem a vnějším sklem monitoru, pravděpodobně uvolněný kousek plastu z rámečku", jenže reklamaci zamítli a odůvodnili jí tím, že 2 vadné pixely na LCD jsou v normě. Co jako zákazník s tímhle mám udělat když technik napíše že jde úplně o něco jiného? Takhle mi to přeci mohou zamítat stále dokola...
V těchto odkazech jsem našel jak asi řeší vady monitorů nevím jestli vám to pomůže ale pokud se ty 2 pixely vejdou do tabulky asi vám reklamaci neuznají.
přečtěte si prosím dotaz, než odpovídáte - vada monitoru není, jedná se o chybnou formulaci servisem a chybný servis jako takový... Všichni jsou zblblí pixelama, a pak neřeší to zásadní..
Tazateli - nezbude, než prostě stále reklamovat a zdůraznit, o jakou vadu se jedná... Když se nedomluvíte, pak znalecký posudek atd...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.