Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neúplné vyřízení reklamace

Od: matous* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

dnes po 14 dnech jsem byl prostřednictvím emailu informován o vyřízení reklamace.

Důvod mé reklamace mobilního telefonu byl následující: Telefon se nenabíjí - vyzkoušeno s více nabíječkami, pod displejem prach.

Bohužel vyjádření technika mě zarazilo, protože jsem zjistil, že USB konektor je mechanicky zničený a byla mi nabídnuta mimozáruční oprava.

Po příchodu na prodejnu jsem zjistil, že druhý bod reklamace (prach pod displejem) nebyl vyřešen a v záznamu technika nebyla o tom zmínka.

Nyní to leží na prodejně a nevím jak dál, reklamaci převzít nechci, protože není hotová.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.

matous*
Odstoupit od smlouvy? Nemám k tomu zákonný důvod.. 30 dní od podání reklamace stále běží.. Mám se tam zastavit v pondělí, až tam bude technik. Takže jedině trvat na vyřízení druhého požadavku. Oni by to museli poslat do Prahy do servisu a pak snad jen čekat,zda splní 30-ti denní lhůtu..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]