Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
dnes po 14 dnech jsem byl prostřednictvím emailu informován o vyřízení reklamace.
Důvod mé reklamace mobilního telefonu byl následující: Telefon se nenabíjí - vyzkoušeno s více nabíječkami, pod displejem prach.
Bohužel vyjádření technika mě zarazilo, protože jsem zjistil, že USB konektor je mechanicky zničený a byla mi nabídnuta mimozáruční oprava.
Po příchodu na prodejnu jsem zjistil, že druhý bod reklamace (prach pod displejem) nebyl vyřešen a v záznamu technika nebyla o tom zmínka.
Nyní to leží na prodejně a nevím jak dál, reklamaci převzít nechci, protože není hotová.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.