Vzit si půjčku a zdrhnout

Od: Datum: 20.08.15 05:01 odpovědí: 5 změna: 20.08.15 16:47

Dobrý den, vůbec nejsem odborník na nebankovní půjčky, nikdy jsem žádnou nepotřeboval a nikdy jsem nad tím neuvažoval. Zajímalo by mě zda je možné vzít si nebankovní půjčku, pokud jsem vedený jako bezdomovec nebo bydlím v nějaké ubytovně či pronájmu a nemám práci. Někde jsem slyšel, že se dá půjčka sjednat i v restauraci u piva, stačí doklad totožnosti. Dále mě zajímá, jestli existuje nějaká vymahatelnost v zahraničí, konkrétně USA/ Bahamské ostrovy nebo Kanada. Jak je to s Evropou mimo ČR,- Nizozemí, Dánsko? Může potom nebankovní instituce soudit mé příbuzné? Pokud ano, dá se tomu nějakou kličkou v zákoně zabránit nebo to ošetřit? Zajímá mne to čistě z teoretického pohhledu věci.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.08.15 07:52

už samotné plánování podvodu je dost možná postihnutelné. U piva vám určitě půjčí, ale to se bavíme o částce 10-20tis a to vám nezaplatí ani tu letenku. Půjčky u piva vydělávají na tom, že si někdo pujčí 5tis a splácí to rok nebo i víc, protože věčně nemá a postupně splatí i 5x tolik. O tom jsou půjčky u piva - z mála dostat sakra hodně.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 20.08.15 09:17

Kolega z práce mi vyprávěl,že spousta lidí z jeho země si nabrala úvěry nebo se jinak nelegálně dostala k penězům,zdrhli do Asie a tam si bužírovali.Všichni dojeli na to,že jim skončila platnost pasu či potřebovali jiný dokument.

Tak se poslušně vrátili a šli si sednout.

Datum: 20.08.15 10:49

Pravidlo poradny !Pravidlo Z7: je zakázáno poskytovat návod k páchání trestných činů nebo nečestnému (podvodnému) jednání a také nelegálního šíření softwaru, autorských děl atd.... Zákon by vás při takovém podvodném jednání stejně jednou dohnal. Ať už na Bahamách, nebo někde jinde.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 20.08.15 11:18