Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Účetní chyba ve mzdě

Od: jitka* odpovědí: 15 změna:

Vrátila jsem se s 3-tydenní dovolené do práce a zjistila jsem, že mám zaplacený jenom jeden odpracovaný týden a zbytek za dovolenou není vůbec proplacený. Zašla jsem za naši účetní a ta mi řekla, že mzdu dělala její nová kolegyně, která se zaučuje a zapomněla mne do výkazu zapsat moji dovolenou, kterou já měla schválenou od šéfa i podepsanou. Dostala jsem malou výplatu kvůli nezaúčtované dovolené a nejsem schopna zaplatit za uhradu mého nájmu bytu ani splátku půjčky do banky.Účetní mi řekla, že se omlouvá a náhradu dostanu až následující měsíc do příští výplaty. Já ale ty peníze nutně potřebuji na úhradu mých plateb tento měsíc. Řekla mi, že jí moje platby nezajímají a mám prostě vyčkat. Řekla jsem to šéfovi a ten je jedna ruka s těmi kancelářskými pracovnicemi a jen mi řekl, tak si od někoho zatím půjčte peníze. Copak se nedá rychleji chyba účetní napravit, dát mimořádně pokladnou peníze za dovolenou a zaúčtovat do mzdy, musí se čekat celý měsíc na nové účetní období? Jak byste postupovali Vy v případě špatně vypočítané Vaši výplaty? Děkuji moc všem.

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

humbucker*
hodnocení

2x

Ahoj. Promiňte kolegové! Ale tyhle rady o nutnosti mít na účtě několik platů, jako nějakou rezervu, tazatelce moc nepomůžou. Dá ,se říct, že jsou úplně na P R D ! Rada měla být na způsob, jak se domoct ty mimořádné částky, jako náhrady za neúplný plat chybou mzdové účetní. Tak se trošku ovládejte v kunýrování. Každej na tom není tak dobře, jako vy.

Není to na prd. Je to rada jak podobnému problému předejít. Což sice opravdu tazatelce nepomůže aktuálně, ale může někomu pomoci propříště.

Promiň humbuk,
Tvůj příspěvek by se dal považovat za přínosný?
Někdo ho vezme jako kritiku a ohradí se třeba i dost vztekle a máme tu další hádku.
Ono není vše tak jednoduché, k A se většinou druží i pár dalších písmen v abecedě.