Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
když jsem asi před pěti lety přecházel od dětského lékaře k dospělému, nechal jsem si dokumentaci zasat k praktikovi v naší vesnici, už jsem, ale nedošel vyplnit registraci. Od té doby jsem na to úplně zapomněl, a protože jsem lékaře nepotřeboval, vypustil jsem to z hlavy. Nyní potřebuji do práce lékařské potvrzení, ale nejsem si jistý postup. A ještě mám dotaz je možné, že pokud jsem se neregistroval mohl lékař moji dokumentaci vyhodit?
Hm, tady byl někdo nezodpovědný a teď neví, jestli si kvůli tomu nezkomplikoval život Jediné, co vám mohu poradit je to, že máte jít za "vaším" doktorem (ten co dostal ty papíry) a zeptat se přímo jeho. Nemyslím si, že se dokumenty tohoto typu jen tak vyhazují, ale přiznám se, že nevím, jak to fyzicky řešil onen doktor. Stejně tam musíte jít, tak to vyřešíte na místě. Pokud potřebujete výpis ze zdravotní dokumentace pro zaměstnavatele - je to zpoplatněno, pokud zdravotní prohlídku - zaplatíte taky. Mona
Vaše dokumentace SE NEMŮŽE JEN TAK VYHODIT ČI ZTRATIT.. Každý lékař a zdrav. zařízení dostává za každou provedenou službu či úkon zaplaceno vč. ukládání zdrav. dokumentace. Platby provádí a uchovává Vaše zdravotní pojišťovna - TAM ZAJDĚTE A S JEJÍ POMOCI SE KE VŠEMU DOBERETE. Zdrav. dokumentace je Vaše a jen Vy jste si za ni zaplatil ( s pomocí zdrav. pojiš.) a lékař či zdrav. zařízení tuto dokumentaci OPATRUJE ! A VY MÁTE MOŽNOST DO NÍ KDYKOLIV NAHLÉDNOUT.
Vyhodit nemůže. Musí kartu uchovávat 20let. Vím to, protože syn přecházel od jednoho pediatra k druhému a k druhému se dostal jen výpis. Chtěla jsem záznam z porodnice a prvních dní, ale musím počkat onen čas. Pokud nebude karta u nového lékaře, bude u starého. Pokud ji neposlali ovšem poštou
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.