Zdravotní pojištění

Od: Datum: 15.08.15 06:46 odpovědí: 3 změna: 15.08.15 20:51

Zdravím.Chci poradit byla jsem zaměstnána u pracovní agentury na jaře podnik u kterého jsem dělala snižoval stavy a samozřejmě propouštěli lidi z agentur.Já dostala výpověď k 1.4.2015.Ale od března jsem na nemocenské.Dosud mi nemocenská řádně chodila.13.8.2015.mi zdravotní pojišťovna zdělila že od 1.4.2015 ji nikdo neplatí pojištění.Můžete mi poradit kde je chyba. Každý měsíc odevzdávám lístek na peníze od lékaře na mzdovou kancelář agentury.Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.08.15 07:32

Nejsem odborníkem v této oblasti a doby, kdy jsem měl díky povolání manželky slušný přehled jsou tytam. Dle mého chyba rozhodně není na Vaší straně (Vám v dané situaci povinnost platit si ZP rozhodně nevzniká). Povinnost odvodů ZP ale nevzniká ani zaměstnavateli (pokud pracovní nechopnost trvá celý kal. měsíc), pouze by Vás měl uvést v Přehledu o platbě pojistného na zdravotní pojištění zaměstnavatele s nulovým vyměřovacím základem. Uvedené platí za předpokladu, že Váš pracovní poměr byl trvalý pracovní poměr na dobu neurčitou (což u agentury vůbec není jisté).

Doporučuji urychleně kontaktovat zdravotní pojišťovnu a celou záležitost důkladně probrat, ideálně mít černé na bílém, že vše je OK

Zdroj: Daňaři online

ČSSZ

Ohodnoceno: 0x

Datum: 15.08.15 15:52