Reklamace zboží - výměna za jiné zboží

Od: Datum: 12.08.15 20:39 odpovědí: 7 změna: 13.08.15 06:51
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li je možné v případě reklamované zboží požádat o výměnu za jiné zboží? Zakoupil jsem sadu šroubováků, bohužel většina z nich není kompatibilní s hlavou odpovídajícího šroubu, šroubovák je větší, tudíž nenapadne do drážek v hlavě šroubu. Zakoupil jsem již jinou sadu šroubováků, tudíž nepotřebuji vyměnit za jiné šroubováky, ale vrátit peníze nebo vyměnit za jiné zboží. Je to možné? Zakoupeno to bylo před 14ti dny. Děkuji
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hjd
Datum: 12.08.15 21:01

Přečtěte si všeobecné podmínky obchodníka, zde jste šroubováky koupil. Vše je jen o lidech...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 12.08.15 21:25

Vizte OZ - Koupě, co požadujete je na vás, ne na prodejci

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.08.15 21:46
avatar

Reklamace s tím nemá žadnou souvislost. Vy ste měl do 14 dnů zboží bez uvedení důvodu vrátit zpět. Tedy jestli jste kupovalp přes eshop. Pokud v kamené prodejně je to na prodejci jak se k tomu postaví.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.08.15 21:48
avatar

A kde jste ji koupil, na eshopu, nebo v kamenné prodejně? Pokud v eshopu a neuběhlo-li 14 dní od koupě, můžete zboží vrátit v zákonné lhůtě. Pokud v kamenné prodejně, tak jedině reklamace, nebo se pokusit zboží vyměnit za jimé, ovšem musí být nepoškozené a nesmí nést známky používání. Ale i tak by to byla jen dobrá vůle obchodníka.

doplněno 12.08.15 21:50:

ad majster: možná jsem to špatně pochopil, ale tazatel píše, že šroubováky neodpovídají popisu, takže snad i ta reklamace.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 12.08.15 22:20
avatar

Vaše zboží je vadné, nebo prostě není určeno na to, co jste potřeboval? V případě vadného zboží musíte reklamovat a můžete si i určit, jak chcete reklamaci řešit (peníze, výměna). Pokud je jen nevhodně zvolené - nekompatibilní - tak je jen na prodejci, jestli zboží vezme zpět (samozřejmě nepoškozené). To platí v běžných obchodech. Mona

doplněno 13.08.15 08:26:

Reklamační řád by měl být vyvěšen na stránkách e-shopu. Pokud je zboží vadné, postupuje se podle něj - tedy vy si můžete určit, jak reklamaci chcete vyřešit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.08.15 06:35
avatar

Pokud jste si v běžném obchodě něco osobně zakoupil a doma zjistil, že to není ono,nemůžete svoji chybu reklamovat. Můžete se jen zkusit dohodnout, zda by Vám věc vyměnili za jiné zboží. Právní nárok ale na to není..Reklamace a návrh na vrácení peněz či výměnu za jiné zboží by byla možná jedině v případě, že by se jednalo o nekvalitní zboží - např bity se rychle opotřebovaly a nebo výrobek / šroubovák/ není takový,jak je uváděno na obalu či jiný či jiný písemný materiál /reklama/ podle které bylo zboží vybráno. Běžně se neví, že obsah musí odpovídat vyobrazení na obalu či na reklamním letáku.

Pokud byl nákup přes internet,na ulici či u dveří bytu, pak lze vrátit do 14 dnů od zakoupení - těch 14 dnů se týká data odeslání,tedy do 14dnů poslat. Pokud by Vás prodejce prokazatelně neinformoval, že takovou možnost vrácení máte, pak je to 1 rok a 14 dnů. nakobyl@ seznam.cz

Ohodnoceno: 0x
 
Od: louver
Datum: 13.08.15 06:51
Nákup proběhl přes eshopbs osobním odběrem. Šroubováky jsou vadné, ne špatně zvolené. Proto se ptám.na reklamaci, nikoli vraceni zboží. Děkuji

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.