Manžel masochista,dá se s tím srovnat?

Od: Datum: 04.08.15 21:18 odpovědí: 47 změna: 10.05.16 13:35
Ahoj lidicky,tri dny zpatky jsem se od manzela po 7 letech manzelstvi dozvedela,ze zjistil,ze je masochista.Mame spolu dve male deti.Mame se radi,nechceme se opoustet.Ja netusim,jak se s tim szit.Jeho idealni predstava je,aby vse bylo jako driv.Ted uz vi,ze bez TOHO nemuze existovat.Dela mu dobre,kdyz je spoutany a jeho domina nad nim prevezme nadvladu.Nestastnou nahodou jsem narazila v PC na fotku propichaneho ramene asi 20 injekcnimi jehlami v ornamentu nejake tlapy.Neco tak odporneho jsem nevidela.A co vic,rekl mi ze je to jeho rameno a ze je to prece roztomili.Prvni dva dny jsem jen brecela.Sadistka tedy opravdu nejsem.Mam vysokou predstavivost a vsechno se mi to hnusi.Zaroven chapu,ze to neni nic,co by v sobe mohl potlacit,je to jeho nova prirozenost.Ted se snazim najit nekoho,kdo je na tom podobne a ma s tim zkusenost.Za jakoukoliv podporu dekuji.Momentalne mam pocit,ze kdyby mi nekdo uriznul hlavu,asi by se mi ulevilo.Ale jelikoz vim,ze sebevrazda nic neresi,tak se o to nesnazim.Jakou mam sanci,ze to cas vyresi?Jednou za 14 dni mi manzel odjede do klubu.A ja budu brecet jak zelva,az budu objevovat jeho jizvy a modriny.Vubec si to nedokazu predstavit v realnem zivote.
doplněno 22.08.15 22:50: Asi se s tim da srovnat.Prijdou slabsi chvilky,ale vzdycky zalezi na tech dvou.Kdyz si vezmu,ze od soku neuteklo tolik casu.Uz funguji zase normalne.A s manzelem si sebe vic navzajem vazime.Laska i hory prenasi,neco na tom bude.Takze vy nepriznani masochiste.V prvni rade pocitejte s tim,ze vas manzelka odsoudi a bude vydesena,ale mate nadeji,ze to bude fungovat dal a manzelku nebudete dal podvadet a lhat ji.Chce to vsak velikou davku odvahy.

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.08.15 21:26

horší by bylo,kdyby byl sadista. Jestli se k Tobě i k dětem chová hezky, tak to neřeš. On to v sobě nedokáže nijak potlačit. A podle mě by bylo horší, kdyby jezdil "do klubu" kvůli sexu. Kdyby to Tobě nebylo proti srsti, tak mu občas nějaký ten výprask poskytni také.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: dalmationka
Datum: 04.08.15 21:40
Snazim se ho ocenit,ze mi nelze.Moji duveru ani lasku neztratil.Den ode dne se mi to zda snadnejsi.Ale pak me to zase prepadne.Je mi lito,ze kdyz ho mam ted konecne doma na dovolene.Nejak si to nedokazeme uzit.Jinak je vecne v praci.Potrebuji se jen nekomu sverit.Vzdyt je to jen kratoucka doba co to vim.Sam v tom lita dva mesice a skrtil to v sobe od 15 ted se mu dostalo konecne naplneni.Mam za nej radost.Ale szira me fakt,ze ho nejsem schopna uspokojit a nejsem sadistka,a budu se muset o nej s nekym delit.
Datum: 04.08.15 21:52

Já vím, že je to těžké. Ale je to jenom o tom, co Ty máš v hlavě. Musíš se to naučit brát tak, že jde třeba na tetování apod. Když to nedokážeš, půjde váš vztah časem dopryč...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: barunecka
Datum: 05.08.15 08:46

A nelže ti? 7 let vdaná on to ví od 15 a najednou se našel? Co jsem tak četla Dominy jsou drahé a je jich málo, já bych přítelovi žádnou kurvu netrpěla, pokud je deviant ať se léčí. Píšeš že máte děti to se o ně nebojíš?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pernikova
Datum: 05.08.15 09:07

Cesty jsou nevyzpytatelné. Kamarádka se takhle po 10 letech manželství a dvou letech dozvěděla, že její manžel je na chlapečky...

A jinak Dalmationka by měla ocenit, že jí manžel věří a přiznal se. A domina není synonymum pro kurva...

Dalmationko, je to těžká situace, musíš se cítit hrozně, ale popravdě vztah stojí na mnohem důležitějších hodnotách, než je sex. Ocenila bych partnerovu upřímnost a snažila se ho pochopit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 05.08.15 09:20
Nejak tak si to tez myslim.Ze jsou i jine hodnoty.Proste jsem z toho prvotniho soku byla dost v prdeli...Rekla bych,ze se to obraci pomalinku k lepsimu.Nemuzu chtit hned zazraky.
Od: dalmationka
Datum: 05.08.15 09:13
To mi urcite nelze.Od 15 to jen tusil.Kdyz se do me zamiloval,myslel,ze je normalni a ze ho to prejde.Jenze svoji prirozenosti se clovek nevyhne,i kdyby sebevic chtel.O deti se vubec nebojim,protoze zastavam nazor,ze i lesby nebo gejove muzou vychovavat normalni deti.Preci nezalezi na sexualni orientaci nebo devijaci.Zalezi na harmonii vztahu,deti snadno odhali pretvarku.Zrovna s vasim nazorem nesouhlasim.Ale i tak dekuji,poucne.
Od: barunecka
Datum: 05.08.15 09:17

Děvkaři jsou přesvědčivý - ale už ses rozhodla, pak se ale nediv

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 05.08.15 09:25
Myslim,ze svyho kluka a manzela v jedne osobe znam opravdu dobre.O tohle tez strach nemam.
doplněno 05.08.15 09:29: Dominy rozhodne neodsuzuji.Zaplat panbuh,ze alespon nejake existuji.Pak by masochisti museli navzdy trpet,bez toho,aby si uzili jisteho druhu rozkose.
Od: bdsm
Datum: 04.08.15 21:53

Nechte tomu čas, nedělejte teď jakákoliv rozhodnutí. Momentálně jste v šoku z poznání. Máte veliké štěstí, že má manžel k Vám důvěru, že Vám to řekl. Zjistěte si něco o BDSM vztazích. Je o tom na internetu i pár vážně míněných stránek. Uvidíte časem. To, co Vám dnes připadá nepřijatelné, se Vám MOŽNÁ, změní v zábavu. Je docela příjemné, mít v naprosté moci partnera, s kterým si můžete během hrátek v soukromí dělat co chcete.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vilik
Datum: 04.08.15 22:28

Nezlobte se za OP, ale nedá mi to. Já to napsat musím. Řezat ho za trest asi nemá cenu. A teď vážně, s tímhle se nic dělat nedá. Pokud nechcete vy sama, musíte si rozmyslet, jestli výhody vztahu převáží nad nevýhodami. Nějakou pěknou nemoc může přinést i takhle.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 05.08.15 03:18
Diky za podporu.Tech vyhod je ve vztahu moc,rozhodne prevazuji.Pomalu se mi vraci zpatky svetlo nadeje.Osobne si myslim,ze sadistu i masochistu je mraky.Mraky jich asi bude "nepriznanych."Protoze priznani milovane osobe,vyzaduje velikou odvahu.Je to vec o ktere se bezne nemluvi.Je to skoda,jak pro ty "uchylne" tak pro ty "normalni".Treba kdyz jsem potratila a zacala jsem o tom mluvit.Prekvapilo me kolik zen,co znam,prodelalo to same.Je jasne,ze asi hned nekdo,kdo to prodela.Nebezi po ulici a nevola,ja jsem potratila,ja jsem potratila.Ten pitomy strach,rad ovlivnuje nase zivoty.Je mi jasne,ze me to nepotkalo nahodou a mam se z toho neco naucit.Protoze kazdy je jedinecny a mame neco v soucasnem zivote splnit.Jinak se motame v kruhu a neposouvame se o stupinek vys.Kazdopadne je super,ze uz muzu klidne spat.Dovolim si,at zase propadnu do stavu zoufalstvi.Nejsem dokonala a vsechno nejde na povel.Ale uz tusim,ze to nebude natrvalo.Ted jsem se jen vzbudila,protoze jsem byla zvedava na odpovedi.Moc vam vsem dekuji a klidne napiste,co vas napadne.
Od: pernikova
Datum: 05.08.15 09:25

Ahoj dalmationko,

chápu, že nejsi v lehké situaci. Ocenila bych u muže jeho upřímnost, že se přiznal. Očividně to chce řešit společně s Tebou. Nechce zahazovat to krásné, co je mezi vámi. Teď je asi nejdůležitější komunikace mezi vámi. To, že je masochista skutečně neznamená, že by to byl nebezpečný člověk. Zkus si o tom zjistit co nejvíce informací. Třeba se s někým potkat, kdo o tom ví víc.
Určitě se to dá zvládnout, ale chce to komunikovat, vzájemnou toleranci a snahu najít řešení - na obou stranách.

doplněno 05.08.15 09:31:

Pro mě je ve vztahu důležité hlavně toto: Není důležité, kam odchází, ale KAM se vrací.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 05.08.15 09:43
Ta posledni veta,je krasna.Diky za hezkou myslenku.
Od: radekradeczech
Datum: 05.08.15 09:56

Ta Vaše věta je trefná, ale měli bychom vědět i to, KAM ODCHÁZÍ!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 05.08.15 10:07
A neni nadherny,kdyz to muze rict a proste se sverit?
Od: pernikova
Datum: 05.08.15 10:13

určitě je to nádherné.o)

Já sem linknu pro pobavení, co vše mohou být varianty vztahu...

https://www.facebook.com/poly…3965334965181/?type=3&theater

Pokud to zkousnete, setkejte se s nějakou dominou...

A je dobře, že svému partnerovi věříte a chcete ho pochopit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.08.15 17:30

Když to vydržel před váma skrývat, tak dlouho, tak si nemyslím že by byly jeho masochistické chčítě až tak brutální... Takže já bych váma tak si koupím pěkné latexové prádélko, bičík a pouta a jdu do toho , my si s manželem občas také hrajeme jako malé-velké děti a určitě to do našeho vztahu přináší zpestření, co jsme vyzkoušeli, tak poléváním voskem když partner má zavázané oči a ten bičík ... mohu doporučit , takže hlavu vzhůru a vyzkoušet to - ne nadarmo se říká, že skusit se má vše ...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ivatabron
Datum: 05.08.15 19:31

Možná jsem člověk, se kterým byste chtěla mluvit. S tím, co vás trápí, mám nemalé osobní zkušenosti. Já i má rodina jsme si tím již prošli. Kdybyste chtěla, ozvěte se mi na Tabron zavináč seznam tečka cz A i kdyby ne, díky vašim reakcím věřím, že to dopadne dobře. Jste rozumná ženská - chce to jen trochu času a relevantních informací.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 05.08.15 19:46
Je dekuji,uz jsem zkousela posilat e-mail.Ted jdu krmit nasich skoro 70 kraliku Hned se citim stastnejsi,kdyz mame sanci.
Od: jmlc®
Datum: 05.08.15 19:39
avatar

no nařezat mu na holou tu asi nepomůže...

Přikláním se k názoru, že je mnoho horších vlastností, a pokud manžel neprohýří peníze v automatu (své i cizí), nekrade, nezabíjí, nebije rodinu,... proč tedy řešit takové blbosti?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 05.08.15 19:48
To urcite ano,moc vam vsem dekuji,je parada kolik lidi je ochotnych napsat svuj nazor a podporit me.
Datum: 05.08.15 22:36

Co to tady píšete za nesmysly? Jako že by se tazatelka měla bát o děti? Nebo že její manžel je děvkař a jezdí za kur...vama? Když nevíte nic o tom, kdo to je masochista, tak si to laskavě někde zjistěte ! A uděláte dobře, když se zeptáte nějaké Dominy. Ta vám třeba poví, z jakých řad jsou její klienti. převládají nadprůměrně inteligentní muži, většinou ve vedoucí funkci. A masochista a SEX? No, to už blábolíte z tepla. Masochista nehledá žádný sex, žádnou lásku. A že by ubližoval dětem? No, to už je vůbec na hlavu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bdsm
Datum: 05.08.15 23:45

Proč by masochista neměl hledat sex a lásku? V běžném životě to může být naprosto normální milující člověk. Běžný život a sex jsou dva odlišné světy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 06.08.15 07:26
Laska a sex se propletaji.Na druhou stranu je sex a sex,podle kazdeho jak to chape a jak si to dokaze predtavit.O masochistech a sadistech jsem si myslela horsi veci.Ted mi to tak desive neprijde.O cem clovek skoro nic nevi,je prirozene,ze se toho boji.
Datum: 06.08.15 13:13

bdsm.Špatně jsem to napsala. Myslím tím, že když jede do "klubu", tak to není kvůli sexu. Jistě jinak je to obyčejný mužský, který k životu sex a lásku potřebuje. Ale to v případě dotazu má u tazatelky. Prostě myslela jsem to tak, aby tazatelka ty jeho výlety nebrala jako nevěru.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.08.15 14:27
avatar
Kdyby mi můj chlap řekl co ten vás, tak bych byla taky asi v šoku, ale potom bych to asi brala tak, že to tak cítí a každej jsme nejakej.Cenila bych si toho, že mi to řekl,že se o děti stará, že mě miluje, takze bych se mu snažila pomocí a třeba mu i občas vyhovat v jeho zalibě, ale to už je o vaší hravosti a zda byste to dokázala vydrzetMě to taky nic neříká jako vám, ale pro něj bych to udělala.Píšete,že jako manžel je skvelej i vůči detem, takže bych to brala že je prostě takovej, ale ničemu zásadnímu to nevadi.. Jsou mnohem horšívvěci na světě.Držím vám palce
Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 10.08.15 14:05
Uplynulo par dni a je to jak na houpacce.Vratil se mi se zmalovanym zadkem,humus.Sepisuji vyhody a nevyhody tohoto momentalniho svazku.Asi se nase cesty rozejdou i kdyz oba bychom vztah chteli udrzet.Jako on se nemuze vzdat masochismu,tak ja se nemuzu vzdat obavy ze uz to proste dal nepujde.Moc se kvuli tomu navzajem zranujeme.Ted odjel vyjimecne na Slovensko a vrati se mi v sobotu.Hodne moc bych chtela,ale nejak to nedavam.Ve vsech jinych smerech si naprosto vyhovujem.Asi se s tim clovek nesrovna.Zkusim tomu dat alespon pul roku.Boli me z toho srdce,ztracim chut na vse.K akci se vyburcuji jen kvuli detem.Jinak se uziram.Premyslim,proc to potkalo zrovna me.Chci normalniho chlapa,ktery nepraktikuje takova zverstva.Chudaci deti,ty rozchod odnesou nejvic.
Od: pernikova
Datum: 10.08.15 14:56

Ahoj,

dej tomu skutečně čas. Je škoda ničit vztah, který jinak funguje. Ono to nejsou zvěrstva, dokonce se uvažuje, že sadomasochismus bude vyjmut ze seznamu diagnoz. Chápu, že je těžké se s tím srovnat, ale co to zkusit tak, že prostě nebudeš chtít, aby ti ukazoval stopy? A možná si o tom zkus promluvit i se sexuologem, rodinným terapeutem... Na konzultaci vezmi i manžela... Prostě, snažte se najít řešení, abyste se nemuseli rozejít a rozbíjet jinak fungující rodinu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.08.15 15:11
avatar

Já bych se s tím třeba nikdy nesrovnala. Záleží na každé osobnosti. Sex je pro mě ve vztahu stejně důležitý, jako jiné hodnoty a jedno bez druhého fungovat nemůže. Změnilo by to absolutně můj pohled na parnera. Tak, jako sadomasochistovi přijde sadomasochismus přirozený, tak stejně tak, mně nepřijde. A ani jeden, si to nemůžeme vyčítat...

doplněno 11.08.15 10:34:

Já vím, že to není jednoduché, ale pláč z jeho strany, že je zrůda, která Vám kazí život, je částečně z jeho strany citové vydírání. I když chápu, že to tak cítí. Je to podobné, jako když se s někým chcete rozejít a ten dotyčný pláče, že si něco udělá.. Je správné být s takovým člověkem proto, že Vám je ho líto?

On se nedokáže vzdát svého koníčku, protože je to jeho přirozenost a nedokáže se vcítit do toho, že Vám takto prostě bude ubližovat a Vy máte být ta chápavá, která si na to prostě zvykne a on bude happy, mít všechno a život půjde dál?

Ta představa, jak se mi můj chlapák plazí před nohama nějaké ženské a nechává se ponižovat, bít, klečí na čtyřech a třeba štěká? *ee*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.08.15 23:27
avatar
Mrzí mě co zazivate, musí to být šílené.Ono se mi to mluví,ale zažít to je neprenosna zkušenost.Můj chlap je hodně vysokej,urostlej,ale v těchto věcech normální a když si představím,že po nocích někam chodí a vrátí se se zmalovanym zadkem,tak nevím,nevím.. Bojím se,že by mi to hodně vadilo.. Možná je opravdu rozumné tomu dat ještě čas a možná opravdu není na škodu požádat o řadu odbornika..
Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 11.08.15 06:38
Reakce v pozitivni nalade:Je predemnou dost prace na sobe.Vedome chapu,ze je to neco jineho nez nevera.Jde o ciste fyzickou aktivitu s osobou,ktere duveruje.Neplati za to,krom vstupneho 50kc a dopravy.Ona z toho ma,ze je take v rausi.Navic je to lesba,vdana za zenu.Preci nemam duvod zarlit.Pri te me fantazii a predstavivosti,je lepsi,kdyz se muzu na jeho telo podivat.V predstave je to horsi nez v realite.Je to pro me tak odlisny svet,ktery se chci naucit tolerovat.Kdyz mi tu pak chudak breci,ze je zruda,co mi kazi zivot,samozrejme,ze hned brecim taky.Asi to proste pri jeho navratech spolecne obrecime a bude zase lip.Citim,ze by to melo jit.Bude to jeste nelehka cesta.
Od: jentak
Datum: 11.08.15 15:27

Není zrůda. Není to pravda. Odpovězte spíš sama sobě. Potřebuje sadomasochismus k životu? Je podřízenost jeho životní styl, nebo ji potřebuje jen v sexu? Pokud jen v sexu, máte velikou příležitost udržet za cenu nějaké změny svého chování manželství dál. Sex se přeci odehrává doma, o samotě, proč by se o tom měly dozvědět děti. Kdo jim to řekne? Vy? Nebo on? To by přeci byla hloupost. Nikoho do toho zatím netahejte. Není to k ničemu. Je to jen na Vás. Nikdo Vám nepomůže.

Být Vámi, spíš bych si sháněl informace. Jet s ním do toho klubu. Popovídat si s lidmi uvnitř BDSM komunity. Oni vědí, a mají zkušenosti, zkušenosti bez předsudků, které žádný psychouš mít nebude. Vykašlete se na rady lidí mimo, lidí bez zkušeností s BDSM. Nejsou k ničemu. Soustrast a účast Vám nepomůže. Někdo Vám radil, aby jste nedělala žádné rozhodnutí. Já se k té radě připojuji. Vydržte. Život a sex je krásný. Chce na pr.el. Tak mu to dopřejte. Tak jako si muž zakládá na tom, že dokáže uspokojit partnerku, můžete si v budoucnu zakládat i vy na tom, že jste zvládla uspokojit jeho. Získáte potom naprosto oddaného a věrného partnera. Proč by hledal ve světě a riskoval prozrazení svého zaměření, když to najde doma, v klidu a bez cizího přičinění. Váš odpor k BDSM vyplývá jen z předsudků. Zkuste je zahodit a uvidíte. To, že Vás to nevzrušuje, je samozřejmé, nejste "úchyl". Ale přesto lze prožít bohatý život s takovým partnerem. Bylo by to na dlouhou debatu. Nejste někde ze severních Čech - Liberecko a okolí?

Pokud je ale opravdový sadomasochista, který potřebuje žít v podřízenosti, tak se domnívám, že mnoho šancí asi nebude. Ale berte to jen jako můj soukromý názor.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 11.08.15 17:03
Ozvete se mi na dalmationka@seznam.cz
Od: ivatabron
Datum: 12.08.15 13:48

Dovolím si upozornit na poměrně zásadní matení pojmů. "opravdový sadomasochista, který potřebuje žít v podřízenosti"? Tady ale motáte dohromady masochismus a submisivitu. Ano, máte pravdu v tom, že informace jsou potřeba. Proto se organizují akce jako je Zajíc párty, která je otevřená nejen BDSMpozitivním, ale i partnerům a rodinám. Má smysl se bavit s lidmi v komunitě a ano, 99% psychologů nebude umět poradit tak, jako my, kteří se v tom pohybujeme. Ale proboha nemotejte paní hlavu tím, že masochisty budete házet do jednoho pytle se submisivy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: anna2016
Datum: 10.05.16 13:35

ano, je to veľmi výhodné, ved on ťamá za modlu. Uži si tohto postavenia, všetko ostatné je slabé. POkiaľ je schopný normálneho sexu a nie len fantazií. Vtedy to nemá šancu.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 10.08.15 16:37

Tak já nevím,ale já b ych nesnesla,aby se mi chlap vrátil domů se zmalovaným zadkem. Mi by se zprotivil.Je jedno že se vrací jak tady někdo píše,ale užívá si jinde. Takového bych doma vůbec nechtěla.Pořád se třást strachy. Ale máte jednu "výhodu" že ho můžete zpráskat ..

doplněno 11.08.15 10:24:

A pokud jde o děti,tak by se za něho styděly,Určitě se to časem dozví...Pryč od úchyla ,,ano je to úchylka čili je úchyl.A mechutná..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: esmeralda*
Datum: 11.08.15 14:48

Zdravím. Podle mě je tento pán sobec. My ženy máme také svoje touhy a představy, ale dokážeme mít vztahovou inteligenci a obětovat se. Pokud máme partnera, který zestárnul, ztloustnul a už nás nepřitahuje, také nejdeme každých čtrnáct dní za někým, kdo nás vzruší jakýmkoliv způsobem nám příjemným. Obvzvlášť v případě, kdybychom věděli, že součastnému partnerovi tím nesmírně ubližujeme a přece bychom to vesele dělali dále pro svoje potěšení s tím, že druhý si hold musí zvyknou a jak to udělá, to je jeho věc. Já bych se rozvedla a našla bych si někoho, kdo ocení tvoje tělo a způsob sexu i žití bez výhrad. Pryč od sobce, jeho touha po klubu může narůstat, posléze tam nebude dvakrát do měsíce, ale dvakrát do týdne a tobě s dětmi zbudou jenom oči pro pláč. Přece nepromarníš kus života něčím, co je ti odporné. Rady typu " udělej mu to podle něj a přemož se" jsou bohapustá hovadina. Bude se ti to hnusit čím dál víc. Po čase se ti zablokuje chuť k sexu všeobecně. Jedním rozvedeným manželstvím život nekončí. Podle toho, co jsi napsala, tak ten tvůj zase tak úžasný není. Tím přiznáním si vlasně zajistil realizaci svých choutek. To ti připadá na pochvalu? Je nejenom sobec, ale ještě k tomu manipulátor.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivatabron
Datum: 12.08.15 13:52

Nikoliv úchylka ale sexuální deviace. Bohužel. Zatímco v severských státech je sexuální sadomasochismus již ze seznamu deviací vyjmut, u nás to tak oficiálně stále je. Nicméně jde o sexuální praktiku, která v žádném případě nemá vliv na vztah k tětem. Kompletně celá má rodina o mě ví, že jsem "úchyl", a světe div se, pivo kvůli tomu levnější nebude. Paní několikrát zopakovala, že se manžel chová k ní i k dětem skvěle. Vaše reakce je zcela neadekvátní. Neznalá. Hloupá. Stejně hloupá, jako byly reakce před 50 lety vůči gayům a lesbičkám. V době vrcholení Prague Pride mi to přijde až komické.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.08.15 15:23

U gejů a lesbiček k tomu musí být dva,,ale u této úchylky je to nemožné..Co je v severských státech normální neznamená,že to je i u nás a musíme to brát za normalitu i my.

Reakce paní je naprosto normální.. Nezlobte se,ale vy nemáte normální náhled ,,co je jinde-nemusí být u nás..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivatabron
Datum: 12.08.15 15:54

Co přesně je nemožné? Tady na to dva nejsou? Právě proto si manžel našel sadistku. S ženou má (alespoň podle toho, co paní píše) hezký vztah, i ona sama ho velmi miluje, což je znát z toho, jak to řeší. Tak co je zlého na tom, že on má prostě koníček, který je za stávající situace lepší řešit mimo domov?
Když to zjednoduším - pokud bude manžel třeba horolezec a žena se bude bát výšek a přijde jí šílené riskovat krk na skále, tak s ním sice nebude jezdit lézt, ale asi mu to nezakáže, že? A možná bude i ráda, že si užívá ten adrenalin, že je šťastný a že má koníčka. A to že by občas přišel domů omlácenej a sedřenej po pádu k tomu holt patří. Tak podobně je to s tím "esemkem". Nemusí v tom vůbec být cit srovnatelný se vztahem. Nemusí v tom vůbec být sex. Třeba je to jen výprask. Vlastně je to taková masáž zadku klackem. A co? Někdo rád thaiské masáže nebo siatsu. On rád tím klackem. A stejně jako manželka není masérka, tak není sadistka.
Zlostné a nenávistné komentáře jí rozhodně nepomohou to pochopit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 12.08.15 17:19
Radeji bych prijmula horolezce,i kdybych se bala vysek.Jsou dve moznosti,budto to pujde nebo ne.Nic jineho a cas mi ukaze.Pretvarovat se nebudu.Ale co mi vadi ted,za pul roku me to vadit nebude?Kdybych byla volna a bylo to jednoduche,jsem pryc i kdyz by to bylo lito obema stranam.Ale videt,jak milovana osoba trpi a libi se ji to.Je pro me dost smutna.Zalezi jen a jen na me,zda to prijmu.A prave ten cas mi ukaze schudnou cestu,po ktere se vydam.
Datum: 13.08.15 10:20

ivabron,,,ale u horolezectví na nikoho neukazuje svou intimitu a nedosáhne vyvrcholení..Je to nevěra dle mne,je to chudák ,,nemohlabych ho milovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nnikdo
Datum: 13.08.15 20:38

zavinac: Vy ne, jiné ano. Některé to zkusí, a uvidí se. Každý jsme jiný.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.08.15 16:23
avatar

Souhlasím s prvním odstavcem. Prohlášení "není důležité, kam jde, ale kam se vrací" je vtipně smutné. Jako kdyby tazatelka ještě měla být ráda, že se jí manžel vůbec vrátil z nějakého bordelu...

Ale nějakou "úchylku" má snad každý. Někdo na kytky, svazování, oblékání se do prádla, polévání se voskem, někdo na dominanci, jiný na masochismus. Pokud to nikomu neubližuje, není důvod, proč se za to stydět. Společnost se s tím konečně začíná srovnávat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 23.08.15 16:07

Dobrý den. Nečetla jsem úplně celou diskusi. Být na Vašem místě, měla bych obavy o své děti, aby je to sexuálně a jejich osobnost neovlinilo a neměly následky v budoucím životě. Můžou mít v dospívání sadomasochistické představy. Taky jsem je měla, protože otec je sadista. Děti to vycítí, že není "něco" v pořádku. A budou se stydět svěřit někomu. Moc toho třeba nenasexují v životě. Vím o čem mluvím. Stane se z nich něco jako asexuál a přejde je chuť na sex.

doplněno 24.08.15 11:29:

Neslyšela jsem je. Některý sadista nemusí souložit. Udělá se jinak. Stačí mu se vyřvat, nadávat a ponížit druhého, zastrašit ho... A pak jde jen na záchod. Jsou i sadisti zaměřené na děti a dospívající. Jste v jiné situaci. Když jste s ním spokojená a nechce nic po Vašich dětech a mají ho rádi, tak asi není důvod se s ním rozcházet. Navíc je i hodný, tak co víc si přát? Uvidíte, jak se to bude vyvíjet.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dalmationka
Datum: 23.08.15 17:07
To by me docela zajimalo.Rodice soulozili pred vama,nebo jste je jen slysela?Jak jste to vycitila?Deti jsou jako houby a atmosfera mezi rodici je pro ne snadno citelna.Kdyby jste se byla ochotna sverit a vic to popsat bylo by to od vas mile.Ale chapu,ze chlubit se zrovna tady na poradne je riziko.Lide tu radi nekoho drti.Cemu bych se mela vyvarovat?Vetsi vyprask nejsem schopna provest.Na ten tedy jede k jine poskytovatelce.A kdyz ten slabsi je tedy doma,hlidame si,aby deti uz spali.Jinak je to super milovany tatinek.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.