Výměna zboží, (ne)placení poštovného?

Od: Datum: 30.07.15 23:56 odpovědí: 3 změna: 31.07.15 05:36

Dobrý den,

obracim se na Vás s prosbičkou o radu. Objednala jsem si přes internet zboží. Jelikož jsem přesáhla určitou finanční částku, neplatila jsem poštovné. Velikost zboží mi ale bohužel neseděla, a tak jsem vyplnila papír na výměnu zboží, který byl v balíčku spolu s fakturou. Zboží jsem hned druhý den poslala zpět - v původním o obalu, se všemi visačkami apod. Dostala jsem i potvrzující e-mail, že zboží dostali. Nyni, cca za 10 dnů, mi poslali balíček s vyměnou velikostí. Avšak mě dost zaskočila jedna věc, a to ta, že mi neposlali balíček bez částky (jelikož cena je stejná u obou velikostí a peníze mi nevraceli), ale musela jsem zaplatit ještě částku, která odpovídá hodnotě poštovného. Zkoušela jsem si tedy na jejich internet. str. dát to samé zboží do košíku, abych zjistila, zda to třeba nezměnili a už se musí platit poštovné, ale opět se mi objevilo, že za doručování neplatím, nelikož hodnota zboží přesáhla určitou částku. Chtěla bych tedy vědět, zda na to mají právo si při výměně velikosti účtovat poštovné, když jsem ho původně neplatila a i teď, když bych si to objednala na jejich internet. str., bych ho neplatila. Prostě to nechápu. Už jsem takhle vracela zboží vícekrát z jiných internet. obchodů, ale tohle se mi ještě nestalo. Už to, že jsem při vracení zboží musela na poště platit přes stovku, nebylo zrovna ževné.

PS: Dokonce na fakturu, kterou mi poslali s novou velikostí, napsali, že se jedná o výměnu a ručně dopsali: Dopravné 129 Kč.

Předem děkuji za Vaši pomoc. Dívala jsem se na jenich obchod. podm., ale tato situace tam popsána není. Jen to, kdybych platila poštovné a pak chtěla výměnu, tak že mi budou účtovat dopravné, ale když jsem neplatila a ani bych nyní neplatila? Jedná se o českou firmu, o které jsem měla dobré mínění. Budu tam asi muset zavolat, ale nejprve bych ráda věděla, jak by to mělo být. Jestli mám vůbec nějakou šanci.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dopravne
Datum: 31.07.15 00:05

Z jejich strany je to asi v pořádku. Měla jste to udělat jinak. Zboží vrátit ve 14. denní zákonné lhůtě a objednat novou velikost. Sice by jste platila 2x, ale do 30. dnů by jste dostala první platbu zpět. Poštovné za vrácení stejně musíte platit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.07.15 05:36

Peníze se při odstoupení od smlouvy vracejí nyní do 14 dnů!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mot
Datum: 31.07.15 00:18
No od smlouvy jste neodstoupila, ale tam jak pisete bylo stejne postovne nula.
Vymena a poplatky jsou podle me zcela na rozhodnuti obchodu. Ikdyz je to v tomhle pripade nelogicky a zakaznika nepotesi...
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.