Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odstoupení od smlouvy vs reklamace

Od: gunsel* odpovědí: 2 změna:

Koupil jsem přes internetovou prodejnu mob. telefon, který je stále v záruce. Před dvěma měsíci jsem tento telefon poslal na opravu k dané firmě. Telefon zaslali po 35 dnech zpět opravený. Vzhledem k tomu, že nedodrželi 30 dnů na vyřízení reklamace, odstoupil jsem od smlouvy a žádal vrácení peněz. Telefon mi zaslali zpět, že se jich to netýká. Důvodem je to, že v době zakoupení se firma v obchodním rejstříku jmenovala jinak než nyní. Sídlo má stejné. Bylo mi řečeno, že tahle firma je pouze zřizovatelem int. stránek, nikoli obchodu. Poraďte prosím jak dále postupovat. Děkuji.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dusatka*
hodnocení

0x

Předně si ujasněte, s kým jste vlastně uzavřel smlouvu a komu jste adresoval odstoupení od smlouvy. Pokud jste nekupoval mobil jako podnikatel (tzv. na IČO), jste spotřebitel a máte velkou ochranu. Pro tento případ vřele doporučuji telefonickou poradnu SOS spotřebitelů 900 08 08 08, vyptají se vás na podrobnosti a poradí vám okamžitě a vysoce fundovaně.

 

jarmik*
hodnocení

0x

Vedle těch formalit (tj. musíte zjistit, kdo Vám telefon prodal) mám pochybnost o tom, že máte právo odstoupit.

Nemáte-li výslovně ve smlouvě jinak, zpravidla se říká, že smlouvu nelze ukončit pro porušení druhou stranou poté, co už porušení odpadlo. Tzn. odstoupit jste mohl, dokud byli v prodlení s opravou. Ve chvíli, kdy již splnili, odstoupit již nemůžete - dle mého názoru.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]