Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dohoda o pracovní činnosti řidiče

Od: utur* odpovědí: 3 změna:

Pracuji na hlavní pracovní poměr jako technik. U stejného zaměstnavatele mám také dohodu o pracovní činnosti na práci řidiče nákladního automobilu nad 3.5 t. Řídím vozidlo s celkovou hmotností 9 tun. Muj pracovní den vypadá takto

2hod řízení nákladního automobilu/ 3 hod práce technika/1 hod přestávka/ 6 hod práce technika /3 hod řízení nákladního automobilu/ 1 hod práce technika .

Takže v práci jsem 16 ,po odečtení hodinové přestávky celkem 15 hodin. Z toho 10 hodin pracuji jako technik a 5 hodin řídím nákl. auto.

Jak dlouhá je moje směna 10 nebo 15 hodin?

Protože pracuji v noci může být má směna jen 10 hodin bez přesčasu a muj zaměstnavatel podle mne takto obchází zákon.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

4x

Musíte to pošítat odděleně: zvlášť práci technika (10 hodin) a zvlášť řidiče (5 hodin).

Nelze sčítat pracovní dobu ze dvou zaměstnání.

Přestávka se do odpracované doby nezapočítává.

Za noční práci se považuje práce v době od 22.00 do 6.00 hodin.

Jenom pozor na tu DPČ, na niž můžete v průměru za celou dobu trvání DPČ odpracovat max. polovinu stanovené týdenní pracovní doby (maximálně 20 hodin týdně).

Práca vodiča sa mu počíta podľa dohody AETR ktorá je nadradená zakonníku práce a berie len ohľad na týždenný pracovný čas danej krajiny,hoci to akosi zabúdaju na to kontroly.Podľa dohody AETR sa počíta 24 hodinový cyklus a podľa jeho popisu práce je tam závažne porušenie. doprava.vpraxi.cz/...

hodnocení

2x