Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se hojí jizva po vyříznutí znaménka?

Od: kutululu odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda nemáte někdo zkušenosti s vyříznutím znaménka a následným hojením jizvy? Mám takový pocit, že u mě je něco špatně. V březnu jsem byla na vyříznutí znaménka na zádech. Měla jsem 4 stehy. Po vyndání stehů se mi jizva asi trojnásobně zvětšila. Vypadá to tak, že je to vlastně díra, která je překrytá jen vrstvou kůže, která je tmavá a vypadá to dost nevzhledně. Ale proč je tam ta díra? Na chirurgii mi to vyřezávali 1,5 cm hluboko, poté něčím vyplnili a žašili, ale když si na jizvu sáhnu, tak kdyby tam nebyla ta kůže, tak bych do té díry strčila snad i špičku prstu *sok* Má to tak vůbec být? Děkuji za případné rady a tipy.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

alby25*
hodnocení

2x

Dobrý den, nejsem odborník, ale osobní zkušenost mám podobnou.

Byla jsem zatím třikrát "něco nežádoucího vyříznout" z mého těla. Znaménko, kožní výrustek či jak to lékaři nazývají. Vždy mi jizva po vyjmutí stehů praskla a mám přesně stejné potíže, které popisujete. Domnívala jsme se, že za to může má citlivá pokožřka, proto jsem při posledním třetím zákroku žádala lékaře, zda by mi stehy vytáhl o něco později než je běžné.

Ano, vytáhl mi je o něco později, nicméně prasklo to taky. V předchozích případech jsem si nechala ty prasklé rány zašít znova (takže teď to vypadá jako bych tam měla štepování), tentokrát jsem se na to vykašlala. Rána sice nebyla na 4 stehy jako u Vás, ale Vámi popisované příznaky jsou téměř identické.

No nic - já to neřeším, ale náprava "možná" existuje. Kolegyně si nechala podobnou blbou nesrostlou jizvu znovu naříznout a znovu sešít - dnes je spokojená.

Poraďte se s lékařem - jen ten zhodnotí, co by se dalo ve Vašem případě dělat.

kutululu
hodnocení