1x



Podělala jsem to a je mi z toho smutno

Od: Datum: 19.06.15 00:35 odpovědí: 84 změna: 21.10.15 19:47

Dopředu vím, že co napíšu, není nic, na co bych měla být pyšná. Já to vím a neobhajuju se. Ale nevím, co teď s tím vším a tak prosím o radu lidi, co jsou v životě zkušenější. Nemůžu kvůli tomu všemu spát a nemůžu to ani nikomu říct, tak se chci svěřit aspoň anonymně, chci si prostě ulevit. Začalo to tak, že když jsem byla těhotná, manžel odjel do zahraničí a nechal mě tady doma. Moc jsme si nevolali, nepsali, vzal si mě spíš proto, že jsme spolu dlouho chodili a tak nějak se s tím počítalo, i obě naše rodiny. Ale to jsem nevěděla, na to jsem přišla až po svatbě. Začal být odtažitý, když jsem otěhotněla, úplně ochladl a nakonec si našel práci ve Španělsku, aby prý vydělal. Ale spíš chtěl být co nejdál. Bydlíme v sousední vesnici vedle té, kde žijí jeho rodiče. Tchán moc nesouhlasil s chováním mého manžela, snažil se mi pomáhat, co to šlo. Není nějak upovídaný nebo vřelý, ale je to pracovitý chlap. Nebudu moc chodit kolem toho všeho, prostě jsme se sblížili, jednou jsem se před ním rozbrečela a on mě utěšoval a tehdy se to poprvé mezi námi stalo. Ne že by to bylo nějaké romantické a něžné, spíš jsme oba potřebovali pořádné milování. Ani jsme si přitom nic neříkali, prostě to proběhlo a pak jsme ani nevěděli, co si říct a jak se chovat, tak radši jel domů a já jsem z toho byla vyvedená z míry. Ale pak kdykoliv se stavil třeba něco dovézt nebo když jel do města nakoupit a vzal nějaké věci i pro mne, tak se zastavil na kávu a na sex. Řekli jsme si, že si tak pomáháme navzájem, ani jsme se plně nesvlíkli a nedělalo to v posteli, prostě jenom na pohovce, v kuchyni a tak. A aby to netrvalo zbytečně dlouho. To byly naše pravidla. Aby to co nejmíň byla nevěra. Ona tchýně už odmítala od přechodu jakékoliv intimnosti a on už ten sex taky potřeboval. Já taky. Jenomže ono to bylo nejdřív jednou týdně třeba, ale pak i častěji a o se narodil malý, tak potom i třikrát do týdne. Nikomu nebylo nic divné, prostě děda chodil pomáhat s vnukem, tchýně dělá na směny a času moc nemá. My jsme si s tchánem dost propadli, nikdy jsme si to neřekli, ale cítím to sama v sobě, že jsem se zamilovala. A to moc. Říct mu to nemůžu, ale zdá se mi, že i on ke mně cítí něco víc, než předtím a hlavně jiného. Manžel po narození syna přijel, oslavil to, opil se s kamarády, dovezl peníze, nic jsme spolu neměli, protože jsem byla v šestinedělí a o cokoliv jiného, jiný druh uspokojení neměl ani zájem. A zas odjel. Tak to mezi mnou a jeho otcem pokračovalo do této doby. Nic jsme neřešili, o ničem nemluvili, nechávali jsme to plynout. Jenomže jsem kojení pokládala za čas, kdy bych neměla otěhotnět a teď je problém. Test jsem měla před třemi dny pozitivní, ale neřekla jsem mu to. Nevím vůbec, co mám dělat. Na potrat nepůjdu, nikdy, to bych si vyčítala napořád. Jenomže muž se se mnou rozvede, protože je jasné, že jsem mu byla nevěrná, když on se mnou nic neměl. A já jsem si náš domek zamilovala, je to můj domov. Tak mě napadlo ho pod nějakou záminkou přilákat, aby přijel a spát s ním, aby to pak šlo považovat za jeho dítě. Kdybych to řekla tchánovi, jistě by mi pomohl, ale bude z toho špatný a kdo ví, jestli by se nepřiznal tchýni a to by byla hrůza. Já prostě nevím, jak z toho ven, fakt nevím. Jsem zamilovaná, nechtěně těhotná, ubližuju tím manželovi i tchýni. Tchán to se mnou má nejspíš jinak, jo, sblížili jsme se, je ke mně i v dotecích citlivější, občas, když se zapomene, promluví i dost něžným tónem, ale zamilovaný určitě není. Tak co v této situaci mám dělat?!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.06.15 01:10
avatar
Buď se se vším přiznejte a přijměte odpovědnost nad tím, co jste vyvedla nebo běžte na potrat a všechno zameťte a pro příště si dejte pozor.
Všechno lepší, než udělat boudu na manžela tím, že ho svedete a pak ho přesvetčíte, že je to jeho. To by byla lež, kterou byste měla denně před očima a bylo by to vůbec to nejhorší, co byste mohla svému manželovi udělat.
doplněno 19.06.15 10:40: Tak pokud potrat zavrhujete, tak běžte s pravdou ven, co jiného vám zbývá. Udělala jste chybu a tak budete platit. Možná byste to měla říct tchánovi, co na to on.
doplněno 19.06.15 11:20: Hlavně si pevně musíte uvědomit, že s každým rozhodnutím musíte něco obětovat. Ze žádného z těch rozhodnutí nevyjdete jako vítěz a každé z nich vás bude bolet, i proto bych ten potrat nezavrhoval, přijde mi to jako nejmenší zlo z těch možností. Budete si to vyčítat, ale vyřešilo by se tím opravdu vše. Nikdo by se nic nedozvěděl a vše by mohlo dál pokračovat, tak jak to bylo. Potratem toho zničíte nejméně. Je potřeba odhodit předsudky a jednat racionálně. Opravdu chcete, aby se toto dítě narodilo do této rodiny a na každé jejich rodinné oslavě bylo symbolem toho, co se tehdy stalo? To byste opravdu pak dokázala v té rodině i nadále žít? Tohle by neskončilo porodem, ale pokračovalo by to i nadále, celý váš život. Jednejte hlavně s rozumem.
Ohodnoceno: 4x
 
Od: smutna333
Datum: 19.06.15 01:26

Já na potrat nemůžu, kdyby to šlo, neřešila bych to, ale nemůžu zabít něco, co může žít, na to nemám právo... :(

Datum: 19.06.15 02:11
avatar

v tom pripade proc se ptate, bud budete svobodna matka nebo vas muz bude vychovavat kukacku, jine reseni neni

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.06.15 08:17
avatar
Proč kukačku dyt je to v rodině
Jediny jak to ututlat je potrat pak jen přiznat nevěru a nepřiznat otce
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mili*
Datum: 19.06.15 09:20

Nepřiznat otce, když to bude celej děda?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 16:04

Někde se skryjse až se dítě narodí, dejte ho k adopci nebo do baba boxu, Tak mu zachráníte život a sobě ušetříte spoustu starostí, Praděpodobně byste na to byla sama a rozvrátila byste dvě manželství. Ptrat jsem absolvovala třikrát a do dneška mě to trápí. Je to samozřejmě to nejjednoduší co můžete udělat,Proč jste nebrala ancikoncepci? Moje děti byly mého mažela, ale ten mě velice terorizoval a donutil mě výhružkami k potratu. Nezávidím Vám tuhle situaci, ale skute to s adopcí, jistě Vás někde přijmu pár týdnů před porodem. Dítě bude mít rodiče, kteří ho budou milovat. Je to tip a budu ráda, když mi napíšete jak to dopadlo. Mirka

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 06:40
avatar
V tom případě si asi budete muset zamilovat jiný domeček..
doplněno 19.06.15 07:20: Poraďte se s tchánem, když už jste se neradili ohledně antikoncepce. Jede v tom s Vámi a zná nejlépe poměry ve vašich rodinách.
Taky se může stát, že rozvrátíte rodinu tchána i tu Vaší a navíc ještě vztahy mezi synem a otcem a Vašimi dětmi. Zatímco jedno dítě, bude Vašemu tchánovi říkat dědo, druhé tati? Okolí se to dozví a z Vašich dětí si bude utahovat a že hlavně děti, dokáží být zlé. Myslíte, že Vám jednou Vaše děti za takový život poděkují?
Přitom kdybyste šla na potrat, bude se s tím muset poprat jen a jen Vaše svědomí, ale budete mít naději Vy i Vaše již narozené dítě, na relativně normální život.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.06.15 12:35

Nemáte právo na potrat.

Upřímně - pochopila jsem dobře? - nosila jste v sobě dítě a milovala se s jeho dědou, na to jste právo měla? Nevěra v těhotenství mi připadá dvojnásob divná.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 06:24

A nešlo by to , že vezmete situaci tak, že test nemusí být pravdivý, spolehlivý, příště třeba by ukázal jinak, a urychleně spěchat do lékárny pro tabletku "po", to bych brala jako nejmenší zlo. Ale nejsem odborník, jen se snažím pomoci...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.06.15 06:51
avatar

Za život se něco stane. Nejvíc ale odsuzuju ten příbuzenský vztah. Kdyby k Vám přišel kominík, opravář televizí, nebo třeba pošťák ;), byl by to cizí člověk. Ale že to vlastnímu synovi dokázal udělat táta, to je hrozně smutné. Je to taky pěkný kocour. S manželkou vydržel celý život, v dobrém i zlém, prala mu, vařila a najednou se zjančí a zbouchne snachu. Něco na tom bude, že chlapi rozhodně mozkem nepřemýšlejí.

Myslím si, že u vás bude ještě pěkná divočina. Manžel by Vám možná i odpustil Lojzu Vokurku ze Lhoty, ale vlastního tátu Vám neodpustí nikdy. Na to vemte jed. Ovšem vina je na obou stranách - Vaší i tchánově. Jak se říká lidově: Když fena nedá, pes nemůže. Kdybyste se k tchánovi chovala opravdu jen jako snacha, nebulila mu v objetí, nic by se nestalo.

Na manžela bych boudu nešila.Přijel se domů jen ožrat, sex nebyl /šestinedělí/. Pokud umí počítat a je trochu soudný, je jasné, že neuvěří těhotenství bez sexu.

Viděla bych to na jedinou věc: Přiznat se. Následně rozvod Vaší i tchánovy rodiny. Pak si tchána vzít, ať Vám pomůže s výchovou svého potomka. Jenže získáte dva úhlavní nepřátele - bývalou tchyni a bývalého manžela. I když, kdoví, třeba budou oba rádi, že se každý toho svého zbavili.

Pokud by tchán nesouhlasil, zůstanete matka samoživitelka se 2 dětmi. Nebudete první ani poslední.

Jenže si musíte uvědomit jednu věc: dneska je Vám třeba 25, tchánovi 50. Až Vám bude 40, budete ještě v krásném ženském věku, tchán bude 65 letý dědek. Myslíte, že Vám pak bude takový manžel stačit? A že bude stačit jeho důchod na potřeby dítěte, které ještě nebude dospělé?

Doktor Plzák pokaždé říkal: zatloukat, zatloukat...Já v tomto případě tvrdím: přiznat se. Jiínak to nevidím. Snad pokud do toho nechcete namočit tchána, svést to na pošťáka. Ale to by bylo od Vás sprosté. Takže pravdu, ti dva podvádění si opravdu žádné lži nezaslouží. Jaga.

Docela by mě zajímalo, co by tomu všemu říkali Vaši rodiče. Zda by uznali nějaké chyby ve své výchově, či zda by pochopili. Nebo zda by vytrhli tyčku z plotu a...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 07:26
"Aby to netrvalo zbytečně dlouho.Aby to co nejmíň byla nevěra."
Tak to je vyjádření pro zasmání.
Manžel Vás evidentně nemiluje,tchán si potřeboval poskočit protože mu chybí sex.
Pokud jste si tu Vaši chaloupku zamilovala,je otázkou,zda v ní zustanete, když se přiznate.
Na potrat jít nechcete.
Směřujete k roli samoživitelky bez vlastního bydlení.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 07:17
avatar

Nelíbí se mi to! Moc se mi to nelíbí, ale co už?! Myslím si, že byste to neměla řešit sama. Úplně sama. Měli byste to řešit oba. Vy i tchán. Byli jste u toho oba, tak i nadále musíte být oba na řešení a na důsledky. *hej* Nedovolte, abyste zůstala osamělá, ať to dopadne jakkoli. On musí nést stejným dílem zodpovědnost za to, co se stalo. Dítě nese jeho polovinu DNA, polovina zodpovědnosti je na něm. Navíc, není tak bezmocný jako vy. *hej*Nebuďte na to sama!

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 05.07.15 14:29

Souhlasím s babkouzov, určitě to říct tchánovi a společně rozhodnout co dál.Ono zůstat sama v dneštní době s dvěma dětmi ,to je velká starost, na hodně dlouhou dobu.A pochybuji,že by se tchán chtěl ještě starat o dítko.Ten má rád už svůj klid a své jisté.Myslím si,že s manželem také počítat už moc nemůžete.I když bych vám to moc přála.To,že přiveze peníze,je fajn,ale jak dlouho ,až se dozví,že jste těhotná.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 07:58
avatar

Ale můžete zatloukat, zatloukat, kdo je pravým otcem dítětem. Třeba si to nikdo nespojí, a zachráníte manželství tchána. To zde ještě nepadlo, tak zůstat těhotná, ale nepřiznat otce. Prostě manželovi říci, že dítě nemůže být jeho, ale pravého otce neprozradíte. Problém bude jistě, manžel musí být zapsán v rodném listě. Obě varianty budou pro Vás asi těžké, žádná není ideální.

Nevím, jestli to všichni zkousnete, tento velice náročný mezník života. Hlavní tíha mlčenlivosti by byla na Vás, a tchán aby svým jednáním k novému přírůstku se neprozradil. A celý život mlčet bude těžké, aby se člověk neprozradil. I když nějaké tušení, podezření bude. Možná, že budete všichni mrtvého brouka a život půjde dál. Sousedi Vás budou propírat, možná, pokud se manžel svěří v hospodě. Jakou má manžel povahu?

Ještě se může stát, že až to milenci řeknete, bude na Vás tlačit, víte co myslím nebo se zachová jako chlap a bouchne do stolu postaví se za Vás. No nevíme, situace je špatná. Je to hezké, že si dítě chcete nechat, buďte silná, možná tomu nechte volný průběh, každopádně vztahy budou narušené a bude potřeba velmi citlivý přístup. Nevypadá to, že by měl manžel v té cizině nějakou známost?

Pokud budete mít kam, počítejte, že se budete muset odstěhovat někam, kde budete mít klid. Po nějakém čase se třeba vše uklidní a s tichým souhlasem za Vámi bude tchán jezdit. Celé to bude velmi zamotané, i tato varianta, kdy budete dostávat alimenty na 1. dítě od nynějšího manžela a na 2. dítě od tchána. každopádně děti budou vychovávané jako sourozenci a hlavně, aby byli zdraví.

Přeji Vám hodně štěstí, lásky a porozumění. Napište, jestli vše dobře dopadne. Nechcete se svěřit s touto situací v manželské a podné poradně? Bude to asi moc náročné. Buďte silná.

doplněno 19.06.15 08:03:

oprava:

dělat mrtvého brouka

a podobné poradně

doplněno 19.06.15 11:04:

Však v rodině fotografa p. Saudka byly také šachy a prostě to nějak funguje.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.06.15 08:20

Ještě tu nikdo nezohlednil to, že všichni kolem vědí, kdo k vám nejvíc a možná jediný chodil, takže asi bude zřejmé, kdo je otcem dítěte. Tvrzení, že otce neuvedete, v tomto případě asi moc nepomůže. Opravdu vám tuhle situaci nezávidím, ale nakonec - manžel odešel na dlouho, zájem jak píšete moc nejeví, tak co se dalo čekat jiného...a dělat asi nic moc nemůžete, variant tu bylo nabídnuto dost, tak teď jen se rozhodnout, kterou, ale to musíte posoudit podle znalosti situace jen vy.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 08:36
avatar

Dobrý den. V životě se stávají různé věci. No v každém případě sice nesete vinu, ale asi ne největší. I tchán a váš manžel mají vinu. Manžel proto, že vás tu nechal samotnou, moc se o vás asi nezajímá... myslím si, že ve Španělsku bez sexu určitě nebude... No a tchán? Využil vás ke svému uspokojení, do ničeho jste ho nenutila. Podle mě byste tutu situaci neměla řešit sama, ale měla byste znát názor svého tchána. A podle toho jednat. Manžela sice přilákat můžete, ale i tak si možná časem spočítá, že něco nehraje... Byl by ochotný tchán změnit svůj život? Manželce je nevěrný, s vámi čeká dítě, je to i jeho problém. Asi byste si měli sednout s tchánem a promluvit si jako dva rozumní dospělí lidé - stejně tak, jak jste dospěle se věnovali sexu. Jestli je tchán aspoň trošku chytrý, tak zatím o všem o tchými pomlčí. Třeba se stal tchán na vás závislým a nerad by o vás přišel. Ale je fakt, že pokud byste zůstali spolu, oba se rozvedli, tak už nikdy nebude takové, jako jste to měli dosud... Víte, vaše manželství je podle mě stejně na nic. Jak odjede jeden z manželů do zahraničí za prací, tak takové vztahy často stejně časem skončí. Odloučení udělá svoje. Buď jeden, nebo oba zahnou. Opravdu si myslíte, že váš manžel je v cizině vám věrný? Tak to jste naiva. Velice pochybuji, že až by se vám manžel natrvalo vrátil domů do vašeho domku, že budete všichni žít spokojený život, i kdybyste nyní nebyla těhotná s jiným. Vy jste zamilovaná, pochybuji, že byste se dokázala před manželem přetvařovat. I když jsem odpůrce potratů, tak ve vašem případě by potrat všechno vyřešil... Měla byste dům, manžela i tchána. Podle mě je to jediné řešení. Anebo říci všem pravdu, ale pak nést následky se vším všudy, stejně se váš poměr jednou provalí. Možná, že by se všem ulevilo.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: moula*
Datum: 19.06.15 08:51

Nedělejte plno lidí nešťastných, nikomu to neříkejte, běžte na potrat a všechno zameťte a pro příště několikanásobnou ochranu !

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.06.15 08:52
avatar

Já bych to okamžitě řekla "spolupachateli", a pak šla na miniinterrupci.

Pokud dobře chápu, vaše dítě je ještě úplně malé, a mít takto dvě děti za sebou, je neskutečně náročné a únavné (zažila jsem to v rodině, ale tam si manželé byli oporou a vše fungovalo). Nedovedu si představit, jak byste se starala o dvě tak malé děti a vychovávala je v dost dusném prostředí, protože by se vše provalilo. To by jste to psychicky odskákali všichni tři...(tchána nepočítám)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.06.15 09:03

"delali jsme to v kuchyni,aby to bylo co nejmin nevěra"utěšit se touto představou nevim nevim.Řekně te vše manželovi stejně to vyjde napovrch,už nikdy to nebude jako dřív.nebo zatloukat,zatloukat,zatloukat

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mili*
Datum: 19.06.15 09:35

Nikdy nevíte jak se lidi zachovají. Píšete, že manžel o vás zájem nemá, že s vámi nespí, tak co očekává, že budete celý život masturbovat? Měl by to pochopit a dítě přijmout za svý, kor když to bude z rodiny. Měla byste to říct jim všem, ze začátku to bude šok, ale možná, že se s tím smíří a budou mít to malý rádi, vždyt je to nakonec jejich krev. Vytrubovat to nikde nebudou, to by byli sami proti sobě.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.06.15 09:53

no vy se mi jenom zdáte?,,můj otec souloží s mou ženou,a je to jako v pořádku-stejná krev-že to přijme(tedy já)?důvod nevěry,že není doma sex?aniž by předtím neproběhla diskuze co je špatně?tohle je hodně úchylný.od MILI

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 11:01
avatar
Použiju hlašku z jednoho filmu kde jeden bratr říká druhému : pokud v prvnim kole neuspěješ musíš v tom druhém počítat stím že to trenér veme za tebe :D
No stalo se stavaj se i horší věci a pokud to nechce paní tutlat tak ta dohoda v rodině jak tu kdosi navrhoval neni až tak uplně zlej nápad sice to zpočatku bude asi kapku divoký ale čas je mocný čaroděj a zas je furt lepší dohoda než rozchody a divoký hádky o majetek
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 10:17
avatar

smutna - je to tedy hodně blbá situace a všichni Vám zde radí rozumně, ale já bych přece jen zkusila "ušít boudu na manžela", jak tady hanlivě říkají .

Takových případů (s kukačkou) bude jistě spousta, nejste jediná, navíc, podle toho co o manželovi píšete, bych řekla, že si nějaké zvláštní ohledy ani nezaslouží (- ale známe jenom Vaši interpretaci... ) - a ještě - bude to stejně v rodině ... třeba by to manžel i překousl, kdybyste se mu přiznala a obešlo by se to bez "rozbíjení" nějaké rodiny.

Ale - není fakt nejlepší řešení ta interrupce? - i když máte nějaké zábrany (náboženské?) - přesto se na to zkuste kouknout rozumně. Dítě už máte, tohle je nechtěné ( i když často máme takové děti nakonec nejraději), interrupce je "zabití" jen z hlediska náboženského, či etického - ale - je rozumné přivést na svět další dítě, když je budoucnost světa přinejmenším nejistá,zabíjí se vesele nejen embrya, ale už narozené děti - a Země je krutě přelidněná !

Podle mého názoru, to nejlepší, co můžete pro své dítě udělat, pokud by jeho narození znamenalo rodinnou pohromu, je - nepřivést ho na svět. Takže máte 3 možnosti, úspěch by teoreticky mohly mít všechny tři - já bych ale jako nejlepší volila potrat. Tak zdravím.

doplněno 19.06.15 10:44:

- pokud jde o "zabití" embrya - stejně můžu mluvit i o "zabití" třeba nádoru - ten je taky živý, ne?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 10:22
avatar

Nevymýšlejte intriky jak obelhat manžela. Stejně by se to provalilo. Na sex jste byli dva, tak společně řešte to, co jste si zavařili. Pokud to nevyřešíte, manželovi řekněte pravdu a nechte na něm, ať se rozhodne sám, jak s tímto naloží. Pokud se s Vámi rozvede, pak se holt musí začít strarat Váš tchán. Zarazilo mě nejvíce to, že se zmiňujete o domku, který jste si zamilovala a podotýkáte, že je to Váš domov. Ale o domov a o rodinu může přijít především vaše dítě. Měli byste řešit celou záležitost s ohledem něj, ne na sebe..

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 19.06.15 11:00
Už dlouho jsem se takhle nepobavil..další pipina co myslí obsahem gatí.:) Stačí jednou denně piluli na jazyk a můžete roztažnožkovat podle libosti celému příbuzenstvu :D
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.06.15 12:09
avatar

danys - dobrý - ale pokud je tazatelka věřící, tak je to marné, marné, marné... zřejmě je pro věřící menší hřích smilstvo, nežli antikoncepce, nebo dokonce potrat !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 12:24
avatar

- lidi jsou fakt divný - na jedné straně zabíjejí všechno, co běží kolem, včetně dětí a sebe navzájem - a na druhé straně fňukají, že "nemají právo" zabít "nový život" - i když třeba dítě pak, po narození, prožívá peklo na zemi !


doplněno 29.06.15 09:24:

xali -

děti, zabité ve válkách jsou vidět daleko lépe - a nikdo nehysterčí !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: staraazkusena
Datum: 19.06.15 12:26

když pominu že jsi stále rozumově VELMI nevyzrálá tak radím toto: Mlčet a jít ihned na potrat. Neříkat to ani novému milence-tchán. Okamžitě takový vztah ukončit. Pokud si to dítě necháš tak rozbiješ celou rodinu,všichni známí tě odepíší a věř že pokud manžel bude chtít své dítě do péče tak bude mít v tomto případě moc velkou šanci to vyhrát. Toto není jen nějaká nevěra kde sis jen odskočila,ale sviňárna nejhrubšího zrna.A co bude čekat tebe a to dítě za život,uvažuj dopředu.Chceš být někde na ubytovně odkopnutá s dítětem bez peněz a věř že zapár let by jsi litovala že jsi na ten potrat nešla. Pominu to že pokud by jsi hledala časem nového partnera tak věř že každy solidní uteče hned jak by se toto dozvěděl. A to by prasklo dřív nebo později. MLČ a utíkej na přerušení dokud je čas.Píšeš že na potrat nechceš,že by to byla vražda a co nesesmilníš? To není v desateru? Další pipka co potřebuje přidat práce a rozumu

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.06.15 12:46
avatar

Ano radíte dobře, ale je to její život, její rozhodnutí. Rozhodujeme se podle naší výchovy, vzdělání, zkušenostech. Po pár letech si každý bilancuje, co by bylo, kdybych se rozhodl jinak. To je to právě, že nikdo nevíme co bude. Sice zde smutná naznačila, že přerušení nepřichází v úvahu, a já říkám, že každý má právo změnit svůj názor. Je to její život. Pokud si dítě nechá, zkomlikuje si život, dítě ji může ale obohatit, nebo také zničit život.

Dítě může být postižené nebo genius, dítě může být normální, nebo feťák, nebo se o ní, jako starou, nemohoucí osobu postará, jako jediné dítě. Kdo to ví? Co když půjde na přerušení a další dítě již nepřijde? Co když první děcko zemře? Bude si vyčítat, že druhé dala pryč, že to je trest. Takže opravdu rozhodnout se musí sama. A sama ponese v životě následky, jako každý z nás. Její rozhodnutí ovlivní i životy těch okolo ní. Každý jsme se museli v životě nějak rozhodnout a každý se musíme s následky vyrovnat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.06.15 17:47

Výborná odpověď...jít na přerušení ..Je to od vás nefér si začínat s tchánem..Pak ještě nakonec řekne.že jste ho svedla..Rozeštvete syna a otce do smrti --to chcete? Tcýni zkazíte zbytek života.Ta by se rozhodně rozvedla a tchán by nakonec vám řekl,že syn dělá dobře,že od vás "utíká" a měl by váza lehkou ženskou..Tedy vy máte ale náturu..A pokud váš muž od vás utíká tak si nemyslete,že by zůstal,musel by být osel nejvyššího kalibru..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 12:28

Kdybych byl v pozici vašeho manžela, asi bych nejradši přijmul skutečnost, že dítě je moje...takže manžela nalákat do Česka a "udělat" mimi. A kdyby dítě vypadalo jako jeho děděček, vůbec by mi to nepřipadalo divné, vždyť jsme jedna rodina a máme stejné geny. Rozhodně by to přijatelnější než že mi žena byla nevěrná ale otce dítěte nepřizná a ještě hůř, že to dítě je mého otce! Ne, to bych nikdy v životě nechtěl slyšet.

doplněno 19.06.15 12:31:

Ještě musím dodat, že pokud ta první možnost nevýjde, tak bych spíš volil potrat, i když jsem tvrdě proti nic a zakázal bych je. Myslím, že vyčítat si tohle bude jednodušší a méně bolestivé než si vyčítat rozbití doslova celé rodiny. Tchýně vás bude proklínat, tchán později také, o manželovi radši ani nemluvím a ve výsledku by obě děti přišli o otce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 12:40
avatar

Měla byste to brát tak, že zkrátka proběhla jenom nějaká reakce, sloučily se dvě miniaturní buňky...nic extra. Jestli nechcete, aby měl zbytek vašeho života pachuť lži, navíc v podobě dítěte...O.O tak jděte na potrat nebo to holt svému muži řekněte na rovinu, ale s tím problémem, že budete s velkou pravděpodobností svobodná matka se dvěma dětmi a budete za nevěrnici (mírně řečeno).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pitr
Datum: 19.06.15 12:57
Neskutecna devka! To neni normalni! Predpokladam 22leta blba holcicka ktera je sama dite, a ma fakana + jeste bude mit s dedou.. si predstav kdyby tvuj manzel te podvadel s tvoji mamou.. kazdopadne jsi v pr... budes muset za to pykat a to je dobre ;) tohle se opravdu nedela
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.06.15 13:05
avatar

- pitr - život mne poučil : - dokud žiješ, nikdy neříkej nikdy, protože stát se může absolutně všechno, když ne tobě, tak rodině, nebo přátelům. Proto osobně odsuzuju jenom sadistické vrahy (atp.) kteří si opravdu pykat zaslouží ...

doplněno 19.06.15 13:22:

-tazajici003 - co Vy víte - tchán přece určitě není žádný dědek - patrně to bude pěknej a sexy chlap (přinejmenším chápající) tak 40-50 let! Paní je v manželství nespokojená a incest to není - třeba byste "tchánem" sama nepohrdla.

Nedávno zde byl dotaz, jestli je přípustné mít sex se sestřenicí, takže co je divné na vztahu tchán-snacha?

doplněno 19.06.15 13:22:

oprava : tazajici001

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 13:05

100% souhlasím s pitrem ,navíc byla v jiném stavu. Ten tchán také musí být ...toto udělat synovi.Kam ten dnešní svět spěje to mi někdo povězte. Děti zabíjí za pár kaček své příbuzné,rodiče týrají a zneužívají své děti. Jak já říkám,zasloužíme si vymřít a začít znovu od doby kamenné.Je mi z toho na blití jaké jsou v dnešní době lidské vztahy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: xccal
Datum: 19.06.15 13:06

Stát se to může každému ve vaší situaci.A kdo říká že ne tak je kecal nebo studený čumák.Možnosti-Pokusit se svést manžela.Když to nevyjde tak holt vymluvit se na na jiného.Ale určitě neříkat pravdu.Někdy je lež milosrdnější než pravda.Ničemu by nepomohla.Jen komplikace v rodině.

doplněno 19.06.15 13:20:

Muž se s vami rozvede protože jste mu byla nevěrná?A to si myslíte,že když on byl pryč na cestách nebo když vás zanedbával že byl vždy svatý?Takhle bych mu to na rovinu řekl!Pije víno a káže vodu.Známe tyhle svatoušky.Mravnost nade vše ale jen když nejde o mne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 13:12

ano,nevěra se může stát každému. Určitě nejsem studený čumák, ale pokud budu tak nabuzená existují jiné prostředky k uspokojení,určitě ale nepatří mezi ně jít s tchánem do pelechu. Ale to už jsem odbočila. 100lidí a sto názorů,pak ta společnost vypadá jak vypadá.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fifalona
Datum: 19.06.15 13:25

Možná kdyby jste ho viděla tak by jste do pelechu šla taky.Samá teorie a praxe žádná:-PŽivot naučí

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 14:05

je vidět Vaše úroveň dle odpovědi. *zed*Také proto zde odpovídáte inkognito, pokud někomu stačí jen visáž k sexu tak na tom musí být moc bídně. Končím diskuzi,je to jak na trhu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 13:37
avatar

Máte dvě možnosti, řeknete to manželovi a tím pádem jste učinila nešťastné dvě rodiny a zůstanete sama + 2 děti. Nebo budete mlčet a půjdete na potrat, nechápu co řešíte v této fázi je to pouze plůdek a ne dítě. Mini interupce se u nás dělá ambulantně, večer odcházíte domů v některých případech jde o 24 hodin. A hlavně od této chvíle už nikdy nespat s dědou svých vnuků, nevěra je jen jedna a je jedno zda se ten akt udál v kupce sena nebo v manželské posteli. Já vidím mlčení a potrat jako jediné řešení, pokud chcete udržet obě rodiny, pokud chcete spálit mosty tak si děcko nechte, staroch vám velmi brzy půjde se svým stářím a nemocemi na nervy a věřte mi, že půlka dědiny si na vás bude ještě mnoho let ukazovat prstem a děti si to vyžerou. Vůbec nepřemýšlejte o dalším podvodu a podstrčení děcka manželovi. Pokud se s tímto nedokážete vyrovnat, tak holt s pravdou ven, rozvod dvou rodin, vaše stěhování tam kde vás neznají.

Kolik je vám let, myslela jsem, že dnes je antikoncepce běžná věc a že Kojení antikoncepce není ví každé děcko se ZŠ.

Ohodnoceno: 6x
 
Datum: 19.06.15 13:59
avatar

lidus - bravo *hej*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: xccal
Datum: 19.06.15 14:03

Tak já si zase myslím že svést to na manžeka by bylo idealní.Zavinil si to vlastně hlavně on sám.Udělal jí ditě a pak ochladl a zmizel jinam.Nemohl nic jiného čekat.Sám si jistě užíval jinde i když to ve vlastní ješitnosti nepřizná-to by musel být puritán kdyby ne a ženskou s dítětem nechal napospas samotnou doma.Jinak to nemohlo dopadnout.Každému podle jeho zásluh

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 15:06
avatar
Xccal: Očekávát se dala možná tak oboustranná nevěra, ale aby manželovi podstrčila cizí dítě a lhala mu o tom, že není jeho otec, jen proto, že jeho vztah k ní ochlabl a odjel pryč a ona mu byla nucena být nevěrná s jeho vlastním otcem, je už trochu přitažené za uši, nebo ne?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.06.15 21:01
avatar

Liduš, já to vidím úplně stejně. Každé jiné řešení převrátí naruby život příliš mnoha lidem. Pro tazatelku to nebude jednoduché, ale bude to mnohem jednodušší, než pak dlouhá léta čelit následkům a vyrovnávat se s nimi. Neodsuzuji, stát se může cokoli, ale chce to vyrovnat se s tím tou nejméně bolestivou cestou. A tohle je podle mě jediné rozumné řešení.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: xali
Datum: 29.06.15 05:59

Já tam teda dítě vidím:


Ohodnoceno: 0x
 
Od: kalandra
Datum: 19.06.15 15:08

Nic jste nepodělala, to si vůbec nemyslete. Je to story jako z románu. Určitě o tom těhotenství řekněte tchánovi a nezapomněla bych mu říct o té vaší lásce k němu. Buď vymyslí něco pro vás oba schůdného a nebo pozvěte manžela, ať má to malé tátu. Myslím si, že stejně ten váš vztah praskne, lidi jsou všímaví. Ale o nic nejde, chvíli budete středem zájmu a řečí celé vesnice a okolí, pak to utichne. Dejte vědět jak to všechno dopadlo, držím palce, aťto pro Vás dopadne co nejlépe a podle Vašich představ.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 19.06.15 16:31
avatar

kalandra, to je laskavá odpověď, která se mi líbí nejvíce. *hej* Mohu přidat pravdivý příběh? Taky jako z románu. Jeden rozvedený mužský, říkejme mu Pavel, žil se svým dospělým synem, se na "stará kolena" zamiloval a oženil se s mldadší ženou s dítětem. Syn šel na 2 roky na vojnu a Pavel na služební pobyt 2 měsíců do zahraničí. Když se vrátil, synovi zkončila vojna. Přijel si pro věci, když nikdo nebyl doma, odjel bez rozloučení s tátou a usadil se někde na druhé straně republiky. Žena oznámila, že je těhotná a když předčasně porodila zdravé dítě, manželství se začalo sypat. Málokdy odsuzuji ženu, ale co ta po rozvodu dělala, to bylo na grc. Bouřlivě se rozvedli a ona jeho táhala po soudech, že chce výživné i pro sebe. Holčička už chodila do školky, paní byla zdravá a práce byla. Byla to fakt "divná" paní. Pavel byl hodně špatný, byl na mašli. Jednou měl služební cestu do míst, kde se usadil syn. Jednou večer se spolu opili a syn se přiznal, že když byl táta na služebním pobytu, on byl doma na opušťáku, tak s tátovou manželkou spal několikrát a ta "nedonošená" holčička je jeho. Pavel v pláči vyprávěl, jak opět jde k soudu, protože ona žádá žvýšení alimentů. Musí platit na svou vnučku, protože se narodila v době trvání manželství, jako jeho dcera. *sok* Kdybys chtěl vymyslet, nevymyslíš.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kalandra
Datum: 19.06.15 21:56

Babkazov děkuji, od Vás si těch příjemných slov cením. V mém okolí také syn vychovává svou sestru, dceru svého otce, kterou otec zplodil s jeho ženou. Před 15 lety, když se malá narodila a vše ani nevím jak vyšlo najevo, byl z toho poprask, ale rodina to ustála. Ani se neodstěhovali, emoce ochladly, pomlouvači utichli a funguje to. Myslím, že nikdo nemá právo nikoho odsuzovat, každý děláme chyby. Mladá paní chtěla vědět jak bychom se zachovali, jak to vyřešili, nepotřebovala číst o své pokleslé morálce, nevyspělosti a neznalosti. My se tu maximálně můžeme vžít do její situace a napsat jí, jak to cítíme a ne se tu na ní vrhnout jako mravnostní liga. Já mám chlapy ráda, ale pokud se do nesnází dostane ženská, tak vždycky budu "kopat" za ní a rozhodně jí nebudu odsuzovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pericko
Datum: 19.06.15 16:19

Myslím, ze tu slečna tak trochu omlouvá svoji hloupost. Není nic divnyho na tom, ze chlap po otehotneni manzelky ochladne, ne každý chlap se chce milovat s těhotnou i když čeká jeho dítě a tenhle stav muze trvat i nějakou dobu po porodu. A když už mam potřebu zahybat.. tak snad vždycky s kondomem! Po nechranenem styku nehrozí jen otehotneni... Tchán vypadá slušný prase, když se nestydí sáhnout na synovo manželku. Slečna by si měla zjistit jestli třeba nemá jeste nějakou chorobu.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: xccal
Datum: 19.06.15 16:42

Ale zapoměl jste nějak dodat synovo manželku,na kterou syn kašlal Že by jste to taky znal?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lidkka
Datum: 19.06.15 18:01

jak víte že na ni kašlal. Jel do ciziny vydělávat peníze. Nesuďme jednostranně.Třeba paní brečela že má málo peněz a on tuto možnost zvolil jak si přilepšit.Proč vždy odsuzujeme tu druhou půlku?Nikdo z nás s nimi nežil a neví proč tam pán odjel a jak se paní k němu chovala před odjezdem.Proč paní nepíše že svého muže miluje? Jen se nechce stěhovat že se jí líbí v domku. O lásce k muži ani slovo,píše že miluje tchána.A zahnout ještě i po 6nedělí nebo těsně po,to je tedy fakt síla.Třeba mladej něco zaslechl tak při návštěvě nejevil zájem o paní a raději volný čas trávil v hospodě.Lidé na vesnicích vědí o sousedovi vše. Nakonec paní politujte,jen tak dál.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dzjsrtj
Datum: 19.06.15 19:56

Já bych pozvala manžela a dělala, že je dítě jeho. Přijde mi to nejjednodušší a nejmíň destruktivní pro všechny zúčastněné. Čí je dítě doopravdy, bych nikdy nikomu neřekla (hlavně ne tchánovi a manželovi).

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.06.15 22:03
avatar

dzjsrtj - souhlasím - už Vám nemohu dát bodík, tak alespoň takhle.


doplněno 30.06.15 19:06:

- z těchle "bojovníků za pravdu" pocházeli v historii ti největší fanatičtí vrazi !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.06.15 17:06

Ahoj Culdo. Já jsem ten bodík tam přihrál. Mě to taky příjde jako nejschůdnější možnost. Některé věci se dost hrotí, i když ta věc dost na hrocení navádí. Dětí je málo a proto buďme rádi, že jsou zdravé. Prý nějaká studie ukázala, že je spousta dětí, které nemají své pravé otce. Kdyby to mělo být jen na těch pokrevních, tak by jich nemuselo být docela hodně. Držím palce. Ahoj.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.06.15 17:52

A s takovou lží by jste mohla žít? Hnus!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepe1222
Datum: 30.06.15 18:38

Tak to dzjsrtj máte charakter k blití.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: radekradeczech
Datum: 19.06.15 21:04

Já radím okamžitý potrat, ukončit vztah s tchánem a rozvod s manželem nebo aspoň úplné odříznutí od tchána, protože ho milujete. Odejděte s manželem co nejdál můžete!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp
Datum: 29.06.15 17:19

Já bych to osobně nehrotil, vždyt naše populární seriály nás nabádají - kámen cihlu - A stejně v podvědomí každého to je. Jen to někteří z nás umějí lépe skrývat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepe1222
Datum: 30.06.15 18:29

Když vás napadlo udělat na manžela takovou křivárnu - udělat z něj pomyslného otce budoucího dítě, vůbec vás nemůže trápit potrat. To jste opravdu pořádně přehnala.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: iv®
Datum: 30.06.15 20:46
avatar
Co prehnala? Ze nevi kudy kam?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepe1222
Datum: 30.06.15 20:58

Co přehnala? Je to v příspěvku. Že podvede manžela, že to dítě bude jeho. To je pro ženy typické. Lhát a dělat z manželů idioty.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.07.15 13:40
avatar

Má pravdu ten hoch - pepe1222. Na jednu stránku přísná katolička co zavrhuje potraty, na druhou stránku porušovala desatero přikázání že nezesmilní. Jestli totiž potřebovala tak nutně sex, snad bylo poblíž cizích chlapů dost ne? Pokud si hrála na chudinku a plakala tchánovi v náručí tak zrovna tak mohla plakat v posteli někomu jinému ne? Osobně pro to omluvu nemám, protože člověk může udělat chybu, ale nemá ji opakovat. Kdyby nebyla těhotná, bude v tom pokračovat?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.06.15 19:44

nečetla jsem všechny odpovědi,ale ty co jsem četla navrhují jen dvě řešení.Ale co ta třetí možnost?Pořád vidím jen jít na potrat nebo vše přiznat.Je ještě jedna možnost,přiznat tchánovi co se děje ,porodit a dát k adopci...a at mi nikdo neříká,že to nejde.Jde,když se někdo snaží,spolupachatel pomůže,tak jde vše...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.07.15 13:45
avatar

@radka35 vidíte to moc jednoduše, nikde nepíše že by to dítě předem nenáviděla, takže adopce či babbybox těžko Mimoto všichni kolem uvidí že byla těhotná, její manžel se to nedoví? Já bych se ted hned rozvedla. A pak už může žít jako těhotná a nikomu neříkat koho dítě je, ale tchán by ji musel finančně podporovat. Později, až by opadly emoce byse mohlo hledat další řešení..Rozvedou ji hned, když manžel není pořád doma.

doplněno 05.07.15 13:47:

Konec konců asi i manžela už nemiluje, tak co dál? Jedině rozvod a změnit svůj život i životy dětí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.06.15 22:38

Vina je na obou stranách, ale souhlasím s názorem, že zatloukat a jít na potrat je nejmírnější řešení. Nemyslím si, že manžel je v tom nevině a stejně tak i tchýně a tchán. Proč snaše nepomáhala tchýně, když synáček je v zahraničí, ale pomáhal tchán?! A kde byla vlastní maminka, mají s naší smutnou špatný vztah nebo není? A kde je nějaká kamarádka? Nikdo na světě přece není sám, pokud to tak skutečně nechce. Všichni tady hrají svoji smutnou roli a nejvíce děti, ať se paní rozhodne jak chce, vždy to bude mít svá pro a proti. Je mi jí líto, ale opravdu je to její život, který za ni nikdo žít nebude, rozhodnutí je jen na ni, Nemyslím si, že pomůže problém řešit s tchánem asi je to taky dobrý vejlupek, třeba je tady ještě jedna možnost, kterou nikdo neřekl a to jít za tchýni a hodit všechno na tchána, že byla sama a osamělá a on ji svedl a přišlo až k otěhotnění. Ale nejsme tady asi nikdo psycholog a nezmáme ani profily všech zůčastněných, tak že všechny varianty jsou jen dohady a doměnky. Přeji Vám mladá paní, ať to vyřešíte, co nejlépe to jen jde. Jediné, co vím, nebude to snadné.

Bral vůbec někdo vpotaz hormonální změny vtěhotenství, změny nálad a opravdu potřebu nějaké podpory? Astejně tak nálady a zmatky v šestinedělí? Na to přece žena nemůže být sama a už vůbec ne holka, která je poprvé těhotná. A pokud si někdo myslí, že "naši" smutnou nějak obhajuji, měl by si to zkust sám,být na těhotenství opravdu sám.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 14:01

Hm,,takových žen je kopa..Musím se smát,jak píšete změny nálad v šestinedělí..To je přece podle mne nemožné,aby ženská v šestinedělí si ještě šla bokem,Já ji odsuzuji ..je to sprosté..Její muž ,ktarý pracuje daleko --je tolik rodin,kdy muži jdou za práci a to se má každá nechat takhle chovat?

Máte divné obhajoby na tuto osobu.. nebo jste také taková? Proč by nemohla být sama? Je snad nesvéprávná? Určitě měla dost starostí s děckem a ještě myslet na užíváníí,,To je hrůza podle mne ...Jen můj názor..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 15:12

Jakých "takových" žen je kopa? Myslíte ty co zahýbají nebo ty co poprvé rodí? Obojí je pravda, ale fakt je,že člověk není stroj a nenaprogramujete ho, stejně tak se každá žena chová v těhotenství a po něm jinak. Nemusím zahýbat, abych mohla přijmout fakt, že se to může stát, hlavně je hrozně snadné někoho ihned odsoudit a ještě mu nechat vypálit šarlatové písmeno. Jen říkám, že nikdo není neomylný a už vůbec ne bez viny. A co dělá její muž v zahraničí, také nevíme, možná je opravdu tak šlechetný, jak si někteří myslí a možná do zahraničí utekl, aby starostem tady nemusel čelit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.07.15 16:20

Vaše názory jsou tedy divné..Na př. co kdyby manžel kradlTo ,,,no tak budu "také " ...to není rychlé odsouzení ,,ale tohle slušná ženská,,která má smysl pro rodinu neudělá. Co udělala oNA je hnusný čin."třeba " už když slevím někoho si našla,,ale s tchánem-to je silné kafe.

Jak můžete psát,kdo-ví co ON tam dělá,,to může říct každá žena..Chlap dělá na její chtivé choutky! To aby každý zahýbal už preventivně...Co kdyby,,?,,a natahal domů levobočky -? či platil chlap alimenty.?.Máte nějaké zvrácené názory. A raději již nepiošte,protože já takové psaní odsuzuji.Chudák chlap,,a ještě ho obalamutit ..že je to jeho!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.07.15 13:56
avatar

zavinac® 02.07.15 14:01 - Moc se mi nelíbí, nezlobte se Váš přístup k diskutující zde. To že někdo napíše svůj názor Vás neopravnovalo k tomu, aby jste se na ni obořil, že je stejná jako nevěrná pisatelka. Je to hloupé a nedůstojné. Každý má právo na svůj názor a Vy místo napadání názoru napadáte pisatelku. Slyšel jste někdy o demokracii? Nechcete doufám tvrdit, že jen ten Váš názor je správný že?

doplněno 05.07.15 21:40:

Tak jsem se zlobila na zavináče a sama jsem udělala dnes to samé ! Omluvila jsem se tam , ale život fakt tropí blbosti! zavináči, nejste v tom sám, ale i já udělala stejnou chybu, kterou jsem Vám vytýkala. Takže se nakonec ještě musím omluvit i Vám za moji nejapnou kritiku, když jsem udělala to samé.*plac*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.07.15 14:21

Já nikoho nenapadám výroky že jste také taková ,,pokud víte,co znamená otazník tak není k tomu co dodat..Ale asi jste ho neviděla,,,,tak raději si to pořádně přečtěte..Toť vše...

Jo a nejsem chlap ,

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.07.15 21:56

Já přečetla nadpis jako: ,,Podělala jsem se a je mi z toho smutno."*smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 15:17
avatar

https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=potratov%C3%A1+pilulka - Dnes už v lékárně můžete zakoupit potratovou pilulku volně v lékárně. Nemusíte ji kupovat zrovna u vás. A problém zmizí. A tchána už bych domů nepustila, to, jak se zachoval ke svému synovi je sprosté. Vy jste mladá a s odpuštěním pitomá, on je starý a zachoval se jako zločinec. Ovšem neotálejte! Spěchejte.

doplněno 05.07.15 13:57:

Ještě doplním, že stát se v životě může lecos, ale at to dopadne jakkoliv, nadále bych to řešila rozvodem.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.07.15 15:08
avatar

Wasube a to jste četla kde, že potratova tabletka je volně k dostání v lékárnách? Když už si nějaký článek vygooglujete, tak si ho taky prectete, abyste věděla, co v něm píšou...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.07.15 15:23
avatar

Smutná, jak jste to nakonec vyřešila? Jak to dopadlo nebo dopadá? Napište, prosííím.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.07.15 21:19
avatar

I když nesnáším slovo potrat, tak tady nevidím jinou možnost. Na manžela kašlu, ten se nezajímá a beztak má přítelkyni, pokud ne rovnou rodinu, v zahraničí, kašlu na tchána, který na starý kolena zblbnul. A konečně kašlu i na Vás, protože žádná potřeba neomlouvá sex s vlastním tchánem.

Ale v zájmu narozeného i nenarozeného dítěte - to narozené po provalení zřejmě přijde o otce, o dědu, který s ním tráví dost čas, i o babičku. Bude terčem posměchu, hloupých a zlých řečí. A to nenarozené se terčem taky stane, ke všemu je velmi pravděpodobné, že ho bude polovina rodiny nesnášet.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hynek*
Datum: 11.07.15 19:28

Nesuď, nebudeš souzen. Máme si zde v životě něčím projít a nastalý stav je a bude zkouškou náročnou. Pro všechny zúčastněné. S výsledkem značně nejasným. Život ovšem někdy tropí "hlouposti", za něž je třeba nést následky. Řešení je několik, jak již bylo několikrát popsáno - od mlčení a potratu, což by bylo asi zdánlivě nejlepší, avšak jen navenek, přes oznámení "tatínkům" s pasivním přijetím osudu, jaký vám přichystají, nebo potenciálním podvůdkem na manžela, pokud by se to na něj ještě dalo ušít... Neočekávejte žádnou odpověď, která to za vás nějak vyřeší. Naslouchejte svému vnitřnímu já a rozhodněte se. Věřte, že takové vaše rozhodnutí bude správné, ať je jakékoliv. Včetně případných důsledků, ale bez odsouzení. Nelituji vás, ale soucítím s vámi a přeji hodně štěstí při náročném vykročení do další životní etapy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepe1222
Datum: 14.07.15 20:52

Tak s vaším názorem rozhodně nesouhlasím. Jednak bude v rodném listě uveden manžel jako otec, i kdyby matka nahlas křičela, že ho má s neznámým vojínem !

Pak je zde zbytek rodiny, který se to dřív nebo později nějak dozví a konec na straně tchýně !

Pak je zde totální sobecká reakce této zbloudilé duše, která nedokázala ani zajít k lékaři pro antikoncepci a teď se potřebuje vyzpovídat a pak bude mít mír v duši.

Tady není co řešit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dxd
Datum: 16.07.15 05:28
Proboha.
bezte na potrat, budete znicena jen vy.
kdyz nepujdete, znicite ctyri lidi a dalsich 1000 o tom bude vedet.
,,aby to byla co nejmin nevera,, - nevera nema stupne nevernosti, je to nevera a tecka. Ve vasem pripade jste manzelovi neverna(a ne jednorazove) s jeho otcem. To znici jejich vztahy, vztahy v cele rodine, a vy z krasneho domecku bud nevytahnete paty, nebo ho opustite rychlosti blesku za devatero hor a rek.
At uz je pro vas potrat nepripustny,nelidsky,nemozny,tak je to moznost zachranit dvoje manzelstvi,blizke rodinne vztahy a ne tak dulezitou,ale presto neopomenutelnou povest. Vasi povest.
A to neznamena, ze byste se manzelovi nemela priznat a s tchanem to utnout. Ale to uz je vec povahy. Co oci nevidi to srdce neboli.
Urcite to nehazejte na manzela, jakoze otec je on. S tim byste snad zit nemohla. Jestli jo, tak byste prezila i potrat.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.07.15 14:04

Když nechcete jít na potrat, tak začněte žít s tchánem, možná se uleví i manželovi a budete mít konečně úplnou rodinu. V 18 letech jsem také řešila potrat. Chodili jsme spolu 3 roky a hrozně jsem ho milovala. Rozhodla jsem se jít na potrat, protože jsem chtěla dokončit školu a doma jsme na tom nebyli finančně dobře. Strašně mě to několik let tížilo, ale potom jsem poznala svého manžela, který byl rozvedený a máme spolu 2 dcery 11 a 9 let, stačila jsem si na mateřské dodělat vysokou školu. Před 2 lety jsem šla zase na potrat, kdybych nemusela řešit finance tak bych si to nechala, ale nelituju toho ono není zázrak rodit děti, ale umět se o ně postarat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.10.15 06:20
avatar
Docela by mě zajímalo, jak to dopadlo ..
Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 18.10.15 08:19
avatar

Mě taky. *hej* Smutná333, napište, prosíím.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.10.15 10:20
avatar

smutna 333 - Promiňte, ale přijde mi neslušné bavit se na účet lidí, kteři se zde snaží poradit ostatním. *cert*Já jsem totiž přesně tuhle story a s identickým textem už četl na jiném serveru. A je to víc, než rok. Podle toho, co zde uvádíte byste musela být se svým tchánem těhotná déle než slonice.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.10.15 11:20
avatar

- sonyboj -

- dejme tomu, že tazatelka "kecá" - ale příběh je pravděpodobný a situaci si dovedu představit - a taky by mne zajímalo, jak to dopadlo, kdyby se to bylo skutečně přihodilo. Škoda.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kuky®
Datum: 21.10.15 19:47
Dcérko.ty jsi ...ne moc chytrá.kdyby to byl někdo pořádné.ale tchán. Běž na potrat a jinak drž hubu. Při tvé inteligenci z toho průser nebude. Držím palce. Chlapovi řekni že ho miluješ a chceš ho. Nebo si dej odpal k někomu lepšímu.otázkou kdo by chtěl slepici co zanáší do vlastního kurníku.nikdo.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.