Papír o bezdlužnosti od zaměstnavatele

Od: Datum: 18.06.15 17:08 odpovědí: 6 změna: 19.06.15 11:30

Ahoj, končím u svého zaměstnavatele a chtěl bych si od něj nechat podepsat papír, kde bude něco ve smyslu toho, že jsem mu vrátil všechny svěřené pomůcky a že vůči němu nemám žádný dluh. Nemáte někdo nějaký podobný vzor? Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.06.15 17:34
avatar

Použijte předávací protokol. Vypište všechny svěřené pomůcky, dvojmo vytiskněte

a pomůcky předejte proti potvrzení (datum a místo převzetí pomůcek, podpis, razítko).

Jedno vyhotovení dejte zaměstnavateli, druhé (potvrzené!).dobře uchovejte.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: paw®
Datum: 18.06.15 18:53
Toto by mel hlavne mit zamestnavatel. Soupis veci, ktere byly zapujcene proti podpisu.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: lujs®
Datum: 18.06.15 17:45
avatar

Mám pocit že tyhle údaje se psaly do zápočťáku.*nevi*

doplněno 18.06.15 19:07:

Ivzez: já jenom říkám že se do zápočťáku psalo že zaměstnanec ani zaměstnavatel nemá žádný dluh nebo pohledávku vůči tomu druhýmu. Možná se to psalo trošku jinak ale pamatuju si že sem to tam měl napsaný.

doplněno 18.06.15 22:05:

Tazatel ale mluvil hlavně o bezdlužnosti .

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 18.06.15 18:58
avatar

I kdepak.

Dřívější "zápočtový list" ani nynější "potvrzení o zaměstnání"

nebyl/není určen/o k předání pracovních pomůcek.

doplněno 18.06.15 20:40:

Luisi, píší se tam případné exekuce, nikoliv vrácení pracovních pomůcek.

Do potvrzení o zaměstnání patří jen ty informace, které potřebuje znát příští zaměstnavatel.

Navíc pokud byste si před předáním novému zaměstnavateli neudělal kopii, stejně byste žádné potvrzení od zaměstnavatele neměl. Podle mne je lepší tyto záležitosti řešit odděleně (novému zaměstnavateli není nic do toho, že třeba původní zaměstnavatel z nějakého důvodu něco nepřevzal, nedořešil apod.)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: iv®
Datum: 19.06.15 05:20
avatar
Zdravim. My v praci mame a pouzivame tzv. Odchodovy listek. Je to papir A4. Jsou tam vypsana jednotliva pracoviste, a kazde pracoviste musi potvrdit odchazejicimu, ze ten u nich nema jakykoli zavazek, zapujcku.Ale vzor mam v praci.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: lujs®
Datum: 19.06.15 11:30
avatar

Iv: ten papír se ale vyplněnej nechává na personálním oddělení né?.?.? Slouží spíš pro vnitřní potřeby zaměstnavatele.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.