Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lze zmenit adresu na neschopence?

Od: rod24* odpovědí: 6 změna:
Dobry den, poradite mi nekdo prosim? Jsem po operaci kolene, mem neschopenku, dnes jsem po 10ti dnech byla na kontrole, berle muzu odlozit, mam rehabilitace a na kontrolu az za 6 tydnu. Operace nebyla planovana a dalsi vikend mame zaplacenou chatu kde kazdorocne zakoncujeme sezonu, a tak se chci zeptat zda jde zmenit adresa na neschopence na pa,so a ne? Ptala jsem se dnes pana doktora a sestra mi odsekla ze NE at si to kdyztak obeham sama na socialce... Tak ted nevim jak postupovat?
Dekuji za rady

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mija*
hodnocení

0x

Když jsem byla před pár léty dlouhodobě v pracovní neschopnosti a potřebovala jsem odjet na víkend, tak jsem požádala ošetřujicí lékařku a ona bez problému nahlásila můj pobyt mimo bydliště na sociálce.Ale musela jsem ji to nahlásit pár dni dopředu, ne na poslední chvíli.Samozřejmě jsem to nezneužívala, asi 3krát během celého roku neschopenky ale vždy mi vyhověla.Projednala bych to s lékařkou a ne se sestrou...ale možná že se podmínky už změnily a pacient si to musí vyřídit sám.

hodnocení

0x

Ptala jste se sestry nebo doktora? Lékař musí vědět ! Zavolala bych si na Správu sociálního zabezpečení, a tam si ověřila, jaké jsou možnosti.

rod24*
hodnocení

Ptala jsem se jeho, jenze ono mu ten den zrovna nebylo dobre a tak minimalne komunikoval a ona byla neprijemna. Jde jeste prejit s neschopenkou k obvodakovi, nevite? Tam mi totiz napsali, ze to na uzemi cr jde bez problemu. Ale dekuji za odoved.

hodnocení

0x