Kamarád si píchá steroidy!

Od: Datum: 16.06.15 12:08 odpovědí: 7 změna: 17.06.15 13:44

Dobrý den.

Na střední škole jsem začal hodně sportovat a chodit někdy v polovině druháku do posilovny. Docela jsem chodil pravidelně a dosáhl jsem jistých výsledků. Můj kamarád mě vždycky obdivoval a hrozně se mu to líbilo a začal cvičit před rokem a půl se mnou. To je nějakých 6 let od té doby, co jsem kdysi začal cvičit já. Já zastávám takové pravidlo, že se snažím dodržovat zásadu necpat do sebe žádné prášky, žádné tablety a snažím se určitou gramáž tuků, bílkovin a sacharidů přijímat v jídle a dopňuju to pouze (protože jídlem to nestačí) proteinovými a sacharidovými koktejly. Můj kamarád se ale bohužel trochu zbláznil a začal hned od začátku jíst tablety na roztahování žil, přes nějaké rádoby "nakopávače" a bůhví co všechno, doopravdy narostl dřív než já svým stylem a teď přišel s tím, že si začal píchat testosteron a nějaká anabolika nebo co. Zkoušel jsem mu naznačovat, že to není správné, že je tam hrozně rizik od impotence po to, že vlastně neví, co si píchá, protože je to všechno kupované ze zahraničí přes internet. Hrozně nych chtěl, aby s tím přestal, ale nedokážu zjistit, jak. Zdá se mi, že se zamiloval sám do sebe a nevím, co bude dál. Nechci, aby si ublížil.

Tímto Vás proto prosím o radu, jak bych mu měl pomoci a docílit toho, aby toho nechal?

Děkuju!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.06.15 12:16
avatar

Nijak, už ses mu pomoct snažil. Teď už s tím nic nenaděláš. Sám toho bez důvodu nezanechá.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: kulturista
Datum: 16.06.15 12:21

To si také říkám no... A také si říkám, že je to prostě jeho život a jeho zdraví...

Od: asd1
Datum: 16.06.15 12:32

Je to jeho život. Můžeš mu říct svůj názor, podložit ho informacema o tom co mu hrozí v budoucnu, fotkama jak vypadaj zplihlý bobuláři. Poprosit jeho rodiče a další kamarády aby mu to řekli taky. Dál víc dělat nemůžeš - je to jeho život. Leda ještě dát mu nůž na krk že "bobuláře" jako kamaráda nechceš ať si vybere jestli tebe nebo steroidy.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jumba
Datum: 16.06.15 13:31

Klidně bych ho prásknul rodičům, trenér i za cenu ztráty kamaráda. Je přece lepší nasr..ný kamarád, než mrtvý kamarád. Ano, je to jeho život.Ale neznamená to, že se budu dívat, jak se pomalu, ale jistě zahrabává. To, že zatím vypadá zdravě, neznamená, že v jeho těle neprobíhají velké změny k horšímu. Až ho šlehne, přestanou pracovat ledviny, játra ( zažloutlé bělmo) a jiné příznaky, tak bude pozdě. A čím déle to bude brát, tím hůře se toho bude zbavovat, možná nikdy.

V tomto případě, by mi již nešlo o přátelsví, ale o jeho život. Ten kdo bere bobule, nikdy nepřizná, že má nějaké zdravotní problémy. To každý pozná, až je pozdě.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 16.06.15 13:46
avatar

Osobne se mi libi napad viz.Jumba vyse, rict to jeho rodicum atp.,teda predpokladam, ze to nejsou takove s prominutim paka jako vas kamos.Muj chlap kdysi davno delal atletiku, kdy ho trenoval otec jedna nasi velmi zname atletky a tento otec tomu mymu nabizel sam podobne svinstva a ten muj to odmitl, takze proto jsem psala, ze i nekteri rodice jsou paka.Opravdu lepsi zivy, nastvany kamos nez mrtvy.S nim jste o tom evidentne mluvil a stejne si dal jede tu svou, takze vic udelat uz nemuzete..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: standa1122
Datum: 16.06.15 17:01

Testosteron je celkem v pohodě, anabolika už jsou v trestním režimu ! Tento problém řeší každá generace a vždy se najde idiot, kdo chce vypadat dobře a hlavně rychle. Základ je stejně jen v dřině. 40 kg jednoručky, předkopávání se 150 kg a výš, tlak 140 kg a výš v sérii. Jinak se neděje nic moc. A stejně je výsledek někdy naprd.

Vůbec to neřeš. Je to jeho problém a ještě tě nařkne, že mu závidíš. Můj známý - nyní lékárník - začal studovat farmacii a to byl mazec. Takové léky a kombinace málokdo viděl a výsledky byly super. Hrudník 140cm, biceps 58 cm.

Vše v pohodě a až v současnosti se mu zbláznily játra a opravdu o vlásek unikl. A to měl veškeré znalosti všech rizik.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.06.15 13:44
avatar

Je to jeho problém , Je to jeho život, řekni mu svůj názor, více info co bude dál, pokud bude pokračovat, ale nic víc. Když neví, co si píchá je tam hrozně rizik a ne jenom impotence, ale může byt i agresivní...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.