Jak moc je hloupé požádat sestřenici o sex?

Od: Datum: 14.06.15 10:10 odpovědí: 65 změna: 22.01.16 23:34
Dobré ráno, mám osi o měsíc starší sestřenici, se kterou mám normální přátelsví. Bohužel jsem stále ještě panic, a v poslední době (třeba i s pěkným počasím) mě konečne poznat pocit toho, chybí víc a víc. S jinýma holkama moc do stiku nepřicházím protože chodím do školi kde je 99,9 % kluků a nějaký ,,chlast akce" mě moc neberou.. Je mě skoro 18 a jí už 18 je a domnívám se, že už pannou není. Myslíte si že je hloupé a nevhodné se jí na to zeptat, nebo že je to ,,normální" a vpřípadě že bude souhlasit tak proč ne?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.06.15 10:15
avatar

Sice by podle zákona nešlo o trestný čin, ale hloupé to nepochybně bude v každém případě. *kafe*

Ohodnoceno: 3x
 
Od: ben®
Datum: 14.06.15 10:16
avatar

Dobrý den, při vhodné příležitosti se o tom můžete začít bavit. Je to téma, které ji také jistě zajímá. Až podle její reakce uvidíte, jestli ji budete také zajímat Vy. Přímo to pojmout (jako žádost k vyřízení) asi nebude to pravé. Zdravím!

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 14.06.15 10:23
avatar
Tedy já beru všechny bratrance asi jako bráchu, takže bych si při podobné žádosti zaťukala na čelo a netuším, jak by to ovlivnilo vztahy do budoucna.. Přijde mi to zoufalé.
Ohodnoceno: 3x
 
Od: lord26
Datum: 22.01.16 23:34

No já měl docela pěknou sestřenici, s kterou jsme se nějak extra osobně nestýkali, a taky mě to napadlo. Málem jsem šel do ní, docela jsem řešil, jestli je to legální nebo ne. Takže pohled ze strany kluka je asi trochu jiný než z pohledu dívky... proč ne? Normálně jí zkus sbalit na zmrzlinu a vydydnat z ní pusu, třeba o tom začne uvažovat.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 14.06.15 10:43
avatar

Je to hloupý nápad. Snad, kdyby to byla nějaká cizí dívka, která se Ti líbí. Ale sestřenice? To je skoro jako sestra, blízká příbuzná.

Je to stejné, jako bys o to požádal třeba maminku, třídní učitelku /ty také znáš/, nebo prodavačku z mlíkárny, kam denně chodíš pro svačinu.

Nelámej to přes koleno, na sex máš čas, až ta doba a vhodná dívka přijde, tak to bude. Být tou Tvou sestřenicí já, dostaneš z každé strany facku. To si vážně myslíš, že sestřenice je nějaká lehká děva, která dá na povel? Určitě bys po podobném výstupu ztratil její náklonnost a přátelství. Já bych s takovým vidlákem nechtěla nic mít.

Raději místo DO ŠKOLI začni chodit do školy a uč se, abys nedělal zbytečné hrubky. Neboj se, ten sex také přijde, ale mělo by to vyplynout ze situace, z lásky, ze vztahu.

Ne strčit sestřenici do kumbálu a říct: Zlato, deme na to! Je prostě vidět, že na sex ještě nejsi dostatečně vyzrálý. Rok, dva, počkej a uvidíš, seznámíš se a ono to půjde. Jaga.

Ohodnoceno: 9x
 
Od: dan*
Datum: 14.06.15 13:00
Když já na ,,milostné" vztahy a celkově udržovat vztah, který v tomto věku většinou dříve nebo později zaniká, nemám náladu ani čas. Navíc mi v dnešní době nepřipadá normální být ješte v 18 panic.. Já vím že člověk vzniknul ze zvířat které určitě nečekají až potkají ten pravý protějšek a tyto vlastnosti ve mě nejspíše přetrvaly. (uvědomuji si že něco jiného je být už ženatý a ženu podvádět )
Datum: 14.06.15 13:12
avatar
Já se tu dneska fakt bavím :D Člověk se od zvířete liší inteligencí, nevím, kde u tebe příroda udělala chybu :D Není nic špatného na tom, byť v 18ti panic. Ještě si můžeš zaplatit prostitutku, když už nemáš koule na to, abys navázal kontakt s opačným pohlavím normálně.
doplněno 14.06.15 15:09: Nevím, co je podle tebe "normální" osmnáctka. Normální holka, chce kluka na vztah a proč brát auto, co už je dost ojeté, když si ho může zajet sama.
Navíc když si pročteš poradnu, je tu spousta ve věku jako ty a i starších, kteří řeší, že jsou ještě panici. Moje ségra byla do dvaceti. No a?
Při seznamování snad máš psané na čele, že jsi panic? Nebo při seznámení vyplňuješ nějaký osobní dotazník?
Jinak kamarádka např. když měla mít první sex se svým klukem, tak ač to nebyl rozhodně jeho první, tak mu na tom tak záleželo, že se mu prostě nepostavil.
Postelová faux pas se stávají i zkušeným. Patří to k tomu, proto je lepší první zkušenost s někým, koho máš rád, protože je to milé, je to důvěrné a hezké.
Ohodnoceno: 3x
 
Od: dan*
Datum: 14.06.15 13:28
A vám je prosim pěkně kolik? Já totiž pochybuji že dnešní NORMÁLNÍ 18ctky by ještě chtěly panice ( ve většině případů prý nic nevydržej, já však nemůžu soudit ) protože ztoho holka nic moc mit nebude.. nebo se pletu?
Od: trtr
Datum: 15.06.15 10:33

Zdravím, je smutné, že je dnes NORMÁLNÍ vymýšlet takové kraviny. V případě, že byste to nedej bože realizoval, tak výsledkem bude dítě na 100% a to mi věřte a to dítě, bude většinou ještě více nenormální, jako když to někdo vyzkouší se svou sestrou. Navíc sám za sebe si myslím, že je to trestný čin a to větší, že jej udělají osoby starší 18-ti let.

Najděte si normální holku a možná příjdete na to, že taky nikoho neměla (obecně se ale o tomto nemluví, že?). Některé to navíc dokáží ocenit, že ani jeden nebude mít v den D(samozřejmě po delší známosti a s ochranou) navrch.

Dnes se rychlá doma a to že si myslíte, že pomalu ve školce už by měl člověk chlastat, na základce kouřit (nejen cigarety) a nedej bože jak už v 15-ti není tatík tak není cool, to jsou opravdu kvalitní představy. Možná Vás trochu ovlivňují kamarádi (asi z učňáku ,že?). Času je dost, tak si to nepodělejte nějakou neuvážeností. Příjde doba, kdy oba ve vztahu budou muset jít k lékaři na vyšetření všech možných chorob z nezodpovědnosti těch ostatních, jinak tady pomalu a jistě vyhyneme na AIDS.

P.S.: Neřidťe se heslem, kde je díra tam ho strč, když je nízko tak se skrč. *smich* Můžete to být taky to poslední co v životě uděláte (el. zásuvka není to jediné).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dan*
Datum: 15.06.15 13:25

Myslím si, že vaše představy se od skutečnosti dost liší, dnes není rok 1980 a věci choděj trochu jinak.. možná moc koukáte na televizi..

Od: trtr
Datum: 15.06.15 14:06

Řeknu to tak, víte úplné xxxxx, tak moc nevyskakujte. Těžko Vám radit. Tak si to rozdejte třeba s tou zásuvkou, když je to tak akutní. Nebo vyběhněte ven z cedulí na krku, chcete mě a nějaká trága s Vámi do toho do cca 20 minut půjde určitě, jen nezaručím, že to bude ženská. Proč brát něco, co už měl každý a teď mluvte hrdino nové doby. Ano, dnes opravdu není rok 1980, dříve už byla většina v 18-ti tatíkem, dnes když je tatík v 28 letech, tak je to normál.

P.S.: Kámoš taky nemohl vydržet, sbalil takovou šmudlu, že to svět neviděl a když mu člověk říkal, že z toho bude akorát zklamaný, tak myslel samozřejmě skrze koule. Dnes o tom raději ani nemluví a se divím, že si na něm neudělal uzel. Holka měla snad půl okresu a to je ta nejlepší reklama, co můžeš mít (v negativním smyslu). Konec tečka, ende šlus. Hopu skoku zdar.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dan*
Datum: 15.06.15 17:00

Klídek.. uznávám že v některých věcech máte pravdu.. já se spíše obávám toho, aby za několik let nebyla každá (pochopitelně až na vyjímky) jak cedník ale konec konců co stim nadělám.. takže asi neřešit..

Od: lordic
Datum: 15.06.15 11:00

No, kromě toho, že nic nevydrží se taky může stát, že budeš tak ve stresu, až se z toho nebudeš moct udělat :D Takže extrémy jsou jak moc rychle, tak moc pomalu :D

Jinak uvědom si, že holka, co hledá trvalej vztah a jde jí o to, jak se k ní chováš a jakou más osobnost se nad tím, kolik žen před ní jsi (ne)měl nijak pozastavovat nebude...

Z mojí zkušenosti - taky škola plná kluků, pak jsem nastoupil na VŠ a tam jsem se rozhodl, že se prostě seznámím, kolem mě spousta holek, tak jsem si jednu "našel". Jí bylo 20, mě o rok víc dokonce a pro oba z nás to bylo poprvé. A že bychom nevěděli co dělat, to opravdu nehrozilo. Neříkám, že prvních pár styků bylo bombastických, ale stačila chvilka, krásně jsme se "sehráli" a i když nemám jinou zkušenost, tak můžu říct, že si nic lepšího představit neumím :D

Takže - uklidnit se, je to jenom v hlavě a pokud budeš šíleně nervózní, tak to holce ve vhodnou chvíli (až přijde na sex) radši řekni...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 19:12
avatar
No to musí být rodina. Gramatika i žádost spát s příbuznou mi připomíná naše spoluobčany. A sestřenice která by měla chut na něco takového jako je hloupý a nevzdělaný pisatel, to musí být také třída.*smich*
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pampalini
Datum: 14.06.15 13:47

babajaga® - proč by nemohl sbalit nějakou prodavačku když se mu líbí, co je na tom špatného, nechápu? ..a ještě to srovnávat se sexem s vlastní matkou?!? *blee**bzum* Vám bych doporučil řídit se častěji příslovím mlčeti zlato.. *zed*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 02.07.15 19:15
avatar

Hnusné to je - no fuj!*bzum*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.06.15 10:49

Pro mě by to bylo hloupé asi tak stejně jako kdybych o to požádala svého bratra.

doplněno 14.06.15 14:23:

To je zajímavé, že ženy tady radí spíš zdrženlivost a chlapi více méně abys šel do toho Sestřenka je ale taky žena a smýšlí jako žena, tak spíš počítej s tím, že tě kvalitně odpálkuje, jestli se o něco pokusíš Ona má na sex svého přítele a pravděpodobně nebude toužit po tom, aby zaučovala svého nezkušeného bratrance.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.07.15 19:16
avatar

Co jí tak může nabídnout? Misku na zvracení?*bum*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.06.15 10:55
avatar

Dane, já si myslím, že bys měl spojovat sex s nějakým citem a ne s pouhou tělesnou potřebou. Pro tuhle činnost je mnoho ošklivých slov. Měl by ses začít odlišovat od zvířátka a měl bys přemýšlet o milování a ne o . . .

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.06.15 13:28
avatar

Se sestřenicí je to absolutně nejlepší. Dobře se znáte, je to, jako by jste spolu už více-méně chodili, teď nezbývá, než to završit suprovou š.kanicí.

Ale šel bych na to, jako když přistáváš se A 380 za silného vichru. Velmi jemně a do poslední chvíle připraven ke zrušení přistání.


Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 14.06.15 13:29

Ahoj, nedivím se Ti, že je Ti na obtíž být stále panic, ale tohle opravdu dobré řešení nebude.

Neříkám, že je to nereálné, ano, pokud budete mít oba stejnou chuť tak proč si nevyhovět, a to třeba i několikrát za sebou, ale ...je to prostě takové divné, nechodící se.

O té sestřenici jsi napsal hrozně málo...zda má nějakého přítele, jaké máte dlouhodobé vztahy a jiné. Pokud se tedy nestydíš, můžeš s ní na toto téma nenápadně navést řeč, zeptat se, jestli má přítele a i na nějaké sexuální zkušenosti, při vhodné příležitosti, jen prostě tak nezávazně, pokud víš, že nebude proti a nebude si o Tobě myslet něco, co nechceš.

Spíš mě napadá možnost, že místo toho samotného sexu by Ti ona mohla skvěle poradit, v čem děláš v seznamování chybu, co se holkám v sexu líbí, jak na to jít a třeba Ti doporučit nějaké místo, kde bys nějakou holku mohl najít. Ne na sex, ale na vztah. Říct sestřenici, že by ses s ní rád vyspal, by nebylo to pravé...

Holku můžeš potkat i někde jinde, než jsou různé party a podobně...píšeš že nemáš čas, ale neuvedl jsi, čím se vlastně ve volném čase zabýváš. Fajn holku můžeš potkat kdekoli.

A ne, není to tak, že by dnes kluci přicházeli o panictví dříve, spíš si Tvoji přátelé dost vymýšlejí. No, tak pokud chceš, tak si klidně vymýšlej taky, ale zřejmě potkáváš špatné skupiny lidí...

Myslím, že na sex máš ještě i takhle času dost, znám spousta kluků, kteří o to přišli daleko po dvacátém roce života. A navíc, když to té holce neřekneš, tak to nemá šanci poznat, takže není co řešit.

A nakonec, co se týče normálnosti, tak podle mého názoru to normální není. Ano, je normální, že si i širší rodina pomáhá, ale sex do této pomoci by patřit neměl. Normální podle mě je, že Ti sestřenice přátelsky poradí, jak máš jít na holky, ale ne, že se s Tebou vyspí...

doplněno 14.06.15 13:35:

Možná ještě tedy doplnění, když vidím Tvé reakce na příspěvky. Ne, normální dnešní "osmnáctky" nebudou řešit, že jsi to ještě nedělal, to ne, zvlášť pokud budou stát o vztah...zřejmě tedy chceš různé lehké holky, pro které to asi opravdu normální není, na druhou stranu můžou být rády, že Tě něčemu naučí...opět jak píši, je vidět, že se pohybuješ ve špatné společnosti holek a kluků a máš trošku zkreslené představy. Není všechno zlato, co se třpytí...

Ohodnoceno: 5x
 
Datum: 14.06.15 14:14
avatar

jen do toho,žádné obavy, třeba to chce také a bojí se to naznačit

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 14.06.15 23:01
avatar

Dane, trochu mi připomínáte toho Frantu :

Náš táta mě pořád nutí

( z Budějovicka )
Náš táta mě pořád nutí : Franto, žeň se !
a já nemám žádné chuti, mně se nechce.
A tátovi lehce bylo, vzal si mámu ;
a já si mám vzíti jinou, cizí pannu.

Vy se taky bojíte "cizí panny", tak raději budete obtěžovat sestřnici, kterou už znáte, nestydíte se aspoň trochu, chlape?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp
Datum: 14.06.15 23:45

Už jsem zase upadal do deprese, ale tato otázka a odpovědi na ní mě dodaly chuť do života. A přesně jsem si představil své myšlenky v 18 ti letech. Je to tak.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 19:21
avatar

Tak pokud jste měl v 18 také myšlenky na sex s příbuznou, tak se pozdějším depresím ani nedivím.:-D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jumba
Datum: 15.06.15 08:37

Otočím to. Kdyby mne požádala sestřenice o sex, tak ji dost nepěkně odpálkuji a náš příbuzenský vztah by vzal za své. Pěkně by se mi zhnusila.

Jsou holky, které Tě rády zaučí, nemusíš to praktikovat v rodině. Zajdi si někam do bordelu. O víkendu do školy nechodíš, tak si udělej čas. Ale potřebuješ prachy.

Jsou i starší kluci, kteří jsou panici a čekají, nevadí jim to. Nepřipadá jim to nenormální. Nechávají si to pro takovou, kterou budou milovat. A není pravda, že v 18 letech vztah nevydrží. Jen musíš hledat jinde, než v hospodě a nehledat jen proto, abys nějakou slečnu ulovil a užíval si v sexu. Připadáš mi povrchní. Hledat dívku, kterou bys miloval, nemáš náladu ani čas. Tak si musíš najít takovou, které je to jedno, komu roztáhne nohy.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 02.07.15 19:24
avatar

Jumbo, přesně jsi to vystihl, když má dojem že je sestřenice šlapka a bude jí jedno, že bude spát s bratrancem, tak se dá pak říci, že jaký šel, takovou potkal..

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 15.06.15 08:46
avatar

Ano, je to hloupé. Vaše příbuzenské vztahy by se tímto mohly nadobro poničit... V 18 být panicem zase tak strašné není. Kdyby vám bylo třicet..., ale takto? Máte bláznivé nápady hodné kluka v pubertě. Tím vlastně ještě jste.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: moula*
Datum: 15.06.15 09:04

Ale lidi, neblbněte. Vždyť je to běžné. Nechme na sestřenici, jak s návrhem naloží !

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jumba
Datum: 15.06.15 09:40

moula: Vám to tedy připadá normální? Možná tak u jiné rasy. Ale kdybych přišel za sestřenicí, když bych měl chut nebo aby mne připravila o panictví, tak už nemám asi své koule. Normální to není !

Běžné je, že kluci, holky si hledaji partnera na sex jinde, než v rodině.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: buss®
Datum: 15.06.15 09:53

Tak si řekni a uvidíš. Jak je to s tou línou hubou?


doplněno 02.07.15 22:10:

Řekl jsi si už? Jak jsi dopadl?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.15 10:14

Hezký den.Tady se neptej,zda je to hloupé.Zeptej se přímo sestřenice a uvidíš,jestli ti dá nebo ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.15 15:27
avatar

Jo dá, ale přes hubu.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.07.15 20:26
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.15 13:44

Jo, už není doba, kdy by ti rodiče vybírali partnerku.

Jo, už není doba, kdy je potřeba počkat si až po svatbě.

Jo, je dokonce doba, kdy si o to můžeš říct.

Jo, můžeš si o tom promluvit se sestřenkou.

Jen se drž pravidla: Co je v domě... (a nejen v domě).

To sestřenka nemá kamarádku?! Já mám starší ségru a kdybych vyloženě nezdrh, měl jsem s její kamarádkou premiéru v 16.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 15.06.15 15:43
avatar

Mně požádat bratranec, tak to náš vzájemný vztah pokazí do konce života! Stále bych to měla před očima, tu trapárnu. Jinak, ani bys nevěřil, kolik holek by bylo naopak šťastných, kdybys byl panic! Kolik jich léta žárlí na ty, které měl partner před ní a kolik holek si váží klukovy "čistoty", holky jsou častěji romantické, než kluci v tomto věku. A nemysli si , i u zkušených lidí pár styků trvá, než se sehreají a prvně to kolikrát nedopadne dobře. Ale nedělá se to pro medaili, ale pro milostný kontakt. Teď nemyslím ty ubohé lovce skalpů, ale chlapy , kteří si přejí vztah.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.15 16:10

Velice zajímavé téma k diskusi. V případě, že by to bylo oboustranné, tak bych se nad tím alespoň zamyslel, takhle za sebe jako chlap musím souhlasit s tím, že to není dobrý nápad. Sestřenice o "tvém plánu" nic neví, bere tě jen jako bratrance, resp. možná v lepším případě jako bráchu. Jak to zkusíš a nevyjde to, může se taky stát to, že se to dozví celý zbytek rodiny, kamarádů a okolí. Potom nejen, že si už nikdy nevrzneš, ale budeš za úchyla v celé rodině, škole i vesnici, nebudeš mít ani "nejlepšího kamaráda" sestřenici, ani jiné kamarády, ani holku a ani rodinu. Argumentovat tím, že dnes není rok 1980 je velice hloupé. Buďto nás tu lakuješ a nebyl by jsi první a nebo ze sebe děláš něco co nejsi. Jsi panic a chceš nám vyprávět jak to chodí? Jako nejsem sice o tolik starší jak ty, ale něco málo jsem už v životě zažil. Vždycky jsou chvíle, kdy si člověk říká, že je zoufalej, ale takhle nízko jsem naštěstí neklesl. Jediné co mne napadá je aby jsi se osmělil a oslovil prostě nějakou jinou holku (která není z rodiny) a prostě to zkoušel. Einstein toho taky nenechal, když mu nevyšel první výpočet. Na chlast akce chodit můžeš, ale nikdo neříká, že tam musíš chlastat. Podívej se třeba na film Hitch ... je to sice jen film, komedie a nadsázka, ale když se nad tím zamyslíš má to určitý praktický a pravdivý základ. Je ti 18 a jsi panic, buďto je to tvých chováním k ostatním a nebo tvým nezájmem něco podniknout a někoho oslovit. Třeba i kombinace obojího. Ať se rozhodneš jakkoliv, přeju hodně štěstí.

doplněno 15.06.15 18:07:

Není vůbec za co, prostě změň svůj životní styl. Choď ven s kamarády, výlety, sem tam nějaká ta "chlastačka" (pít tam nutně nemusíš, případně jen trošku, nemusíš do němoty), fotbálek, šipky, plavání apod. potkáš tam další lidi, kamarády kamarádů, zkus knihovnu, obchod, prostě lidi se společnými zájmy. Kdo nic neriskoval nikdy nic nezískal ;)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: dan*
Datum: 15.06.15 17:03

asi nejlepší rada, díky

doplněno 15.06.15 22:27:

a myslíte že holce nebude moc vadit když jí budu ,,nutit" (budu třeba víckrát za sebou navazovat rozhovor) do konverzace nebo lepší jakmile poznám že jí rozhvor obtěžuje toho nechat a jít o dům dál?

Od: trtr
Datum: 15.06.15 19:56

ale riskujte s rozumem (ochrana)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 19:33
avatar

Pro pisatele otázky . Tak asi takto: Pokud budeš nevzdělaný, nevíš co je to si přečíst knížku mimo vkladní, tak uspěchy nečekej., Zatímco klukům stačí když dívka má hezkou tvářičku a prsa, my dáme víc na to co má kluk v hlavě. Je totiž hrozné se bavit s blbem, co nic neví. Věř mi. Pak se za něj před kamarádkama stydíme. Takže vrat školný, nic Tě tam nenaučili a místo sexu začni číst. Protože práve čtením si zlepšíš gramatiku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sestrenice
Datum: 15.06.15 18:58

Jéé, neodsuzujte ho. Když si vzpomenu na svých panenských 18, tak jsem na to taky stále myslela a nemyslela na romantický dlouhodobý vztah se sexem po svatbě. Já bych se jí zeptala, ať to dopadne jak to dopadne, za 20 let se tomu pěkně zasmějí.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: trtrt
Datum: 15.06.15 19:55

Zdravím, já bych se teda neptal. Já osobně bych ho měl být ní za vola a úchyla v jedné osobě. Navíc jak jsem psal, myslím, že to dokonce trestné (ne pouze sestra,..).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp
Datum: 15.06.15 23:52

To víš, trestné, chceš trestat? Co seš za člověka?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: sestrenice
Datum: 16.06.15 07:59

Mám pocit trtrt, že jsi potomek strýčka s neteří a geny se tam nemálo popraly...ale to nic. Bratranec a sestřenice, to je třetí stupeň příbuzenství, tedy osmina společných genů (což stačí k tomu, abys potomci byli nermální). Zákon nemá nic proti tomuto vztahu. Navíc mladík píše, že je oběma kolem osmnácti, to znamená, že patnáct už jim bylo. Chlapec se nechce množit, chce jen sexovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 19:35
avatar

Pokud pak ale nebude v rodině vedený jako uchyl a budou před ním schovávat i děti. Normální zdravý chlap sestřenici bere jako sestru. S takovým bratrancem bych pohrdala.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.07.15 11:12
avatar

sestrenice 15.06.15 18:58 - Ty také myslíš na bratrance? Taková byla totiž otázka.;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: standa1122
Datum: 15.06.15 20:05

Jestli je sestřenka ranařka a nějak ti naznačila, že by ji taková činnost dělala dobře, tak proč ne. Není to pokrevní příbuzná a tak to není nijak závadné.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 02.07.15 19:36
avatar

standa1122 - jak není pokrevně příbuzná?*smich**smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: perrtka
Datum: 15.06.15 20:56

jak moc je to hloupé? Tak jak ta otázka.Je to hloupé na té nejvyšší úrovni. O sex se nežádá,k tomu je třeba víc. Až z tebe bude CHlap tak oboje pochopíš.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.07.15 11:15
avatar

perrtka - 15.06.15 20:56 - máš pravdu. A navíc až bude starší tak pochopí, že se s ním bude bavit každá, když se bude bavít s ní především o ní. Když se bude bavit jestli vyhraje Slavie, tak to at dělá, když bude chtít aby rychle odešla.:)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zdendaaa
Datum: 15.06.15 23:08
Nevím Položil bych si otázku znovu,a když to nepomože není jiná možnost :(
Bylo jasné ,že Tvé stdce patří jiné
Ohodnoceno: 0x
 
Od: neberto
Datum: 28.06.15 13:08

to opravdu není normární !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 19:37
avatar

Někdo holt chce mít postižené děti za každou cenu.*ee*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 20:51

wasube. On nechce plodit děti, on si chce jen zašukat...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.07.15 11:17
avatar

Sebod a kde bereš tu jistotu že on to ví? Že nemá plodit ale jen sexovat?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.07.15 18:09

Proto jsou ti cikáni tak zdegenerovaní.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.06.15 13:14
avatar

- ještě hloupější je požádat sestru ... ale v nějakém příspěvku jsem četla o sexu s babičkou - to by bylo vůbec nejlepší .. !

doplněno 28.06.15 14:11:

- i když, pokud Vás sestřenice rovnou "neprofackuje", tak proč ne !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.07.15 21:05
avatar

Tedy ségra, ty šukáš líp než mamka.

Viď? Taťka to taky říkal. *smich**smich**smich*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: slipknotmaniac
Datum: 03.07.15 17:32

Ani se jí na to neptej ty INCESŤÁKU NECHUTNEJ!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cappy1952
Datum: 06.07.15 15:44

ten blbeček,co se jako ptá,se valí po zemi smíchy a s ním i banda puberťáků co se nudí někde na koupališti. Já osobně se válím taky! Některé odpovědi...? Perly! Jako z BRÁVÍČKA!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.07.15 15:54
avatar

- no, ale získat u puberťáků bodík za "in" odpověď, ze které by se mohli válet smíchy , taky není k zahození !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.07.15 16:43
avatar

Taky si myslím že jde o provokaci, ale znáš to, občas to může být i pravda. Nic není nemožné...Ještě pořád se najdou lidi, co hledají mozek v kalhotech či sukni.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: wombatecka
Datum: 07.07.15 20:54

Na světě je tolik holek, proč do toho tahat svou (zřejmě dokonce pokrevní) příbuznou? Dokážeš si vůbec představit, že i kdyby to vyšlo, budeš ji potkávat do konce života min. při rodinných oslavách? Potáhne se to s tebou celý život, a budeš toho jedině tak litovat.

Vím, že je hodně ženských, které by panice nechtěly, na druhou stranu - najdou se ty, kterým to bude imponovat. Můj přítel je o patnáct let starší než já, hrozné představě o tom, s kolika ženskýma už souložil, příliš nepřidává fakt, že dvě z nich znám osobně a opravdu mě netěší, že "po nich používám" chlapa. Chápu, že být panicem v osmnácti je těžké, u kluků je to ale obecně přijatelnější než u holek.

Neříkám, že máš spát jen s tou "pravou", nemusíš být šíleně zamilovaný ani nemusíte mít nějaký extra dlouhý vztah, ale netahej do toho nikoho, s kým se pak budeš muset vídat celý život (pokud to nebude fakt "ta pravá"). Pokud spolu máte dobrý vztah, určitě ho nechceš pos*at. Tak si z toho milionu vyber kohokoliv jiného.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.07.15 21:50
avatar

Hloupé, nevhodné a ještě úchylné. Kdybys oslovil nějakou kámošku nebo holku na akci, ale vlastní sestřenici?

Přemýšlej hlavou a ne ... *zed*. Kdyby na mě s tímhle přišel bratranec, tak se mu budu hodně dlouho vyhýbat.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 11.07.15 21:55
avatar

odpovědí je tu až až, ale protože většina má nějak problém s blízkým příbuzenstvím, tak pokud moje (pravda letmé) znalosti sahají, je to přesně naopak - geneticky by měl jedinec vzniklý takovým křížením bejt spíš (i po intelektový stránce) kvalitnější (než při náhodném výběru řekněme geneticky srovnatelných (což se ovšem srovnává těžko) jedinců), průšvih by (pravděpodobně) nastal až při opakovaném podobném těsném příbuzenském křížení v dalších generacích (ono si jen zkuste srovnat, kolik společných genů spolu mají bratranec a sestřenice - dost málo...)

jinak ovšem (i když tazatel už asi další rady nepotřebuje, resp. třeba ani nečte) správnou odpověď dala už dávno coklit - tohle bych v žadném případě nedoporučoval, protože se sestřenicí se dotyčný může stýkat ještě desítky let, a je docela dobře možný, že by se kvůli návrhu na sex (a ještě jen tak pro získání zkušenosti) dívala sestřenice na tazatele po zbytek života skrz prsty, takže tohle je hloupej až škodlivej nápad

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.