Problém s nákupem na Aukru

Od: Datum: 19.05.15 10:30 odpovědí: 6 změna: 25.05.15 08:11
avatar

dobrý den, prosím o radu ty z vás, co mají s aukrem zkušenosti - jak byste řešili tuto situaci: koupili jsme dálkové ovládání k autu, dali autoelektrikáři k namontování a on nám volal, že je nefunkční jednotka a jeden ovladač... napsala jsem prodejci s tím, že zboží reklamuji - mělo být nové a plně funkční... jenže on od toho dává ruce pryč, prý jsme si ho rozbili sami, my nebo v autoopravně, a ať si s ním děláme co chceme, peníze nevrátí - škoda je sice "jen" 500, ale štve mě jeho arogance, podle jeho pohotové reakce soudím, že o tom věděl... přítel už mu dal i kladné hodnocení, hned jak nám zboží přišlo, a to už nejde změnit... *bzum*


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 19.05.15 10:32
avatar

Založte si požadavek v centru sporů v Aukru.

Já po posledních dvou nákupech a 14ti dnech nervů a hádání zrušil účet na aukru. Oplakal jsem pár tisícovek a život jde dál.

doplněno 19.05.15 11:19:

Tak vidíte - já tam nakupoval i prodával snad 10 let, ale poslední rok je to strašné. Aukro už ani ty spory neřeší, jako kdysi.. Co "vyděláte" na ceně, nakonec vyhodíte oknem...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.05.15 10:52
avatar

my tam nakupujeme už několik let a vcelku ok, tohle je "teprv" 3.podvodník, na kterého jsme narazili... s těmi minulými ani centrum sporů nic neudělalo - muselo by to jít přes policii, soudního znalce apod...

Datum: 22.05.15 23:45

Zkoušel jsem na AUKRU prodat auto. Neprodal jsem ho a zaplatil asi 120 Kč. Tak jsem tam účet hned zrušil, protože mi ten způsob účtování poplatků připomínal daňový systém.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sos®
Datum: 23.05.15 06:53

Tohle je problém aukro a podobných zpeostředkovatelů. Předpokládám, že reklamace byla podána přímo dodavateli podle jeho zveřejněných obchodních podmínek. Pokud dotyčný tyto podmínky zveřejněné nemá, pokud tedy Vás jakýmkoliv způsobem neinformoval o možnosti .odstoupit od smlouvy při prodeji tzv. distančním způsobem, prodložuje se doba pro odstoupení o 1 rok. Odstoupení není reklamace - nemusíte o nic žádat ,nic reklamovat. Pokud má dotyčný obchodní podmínky zveřejněné, je třeba postupovat podle nic. Při problémech je nutné takové "obchodníky" oznámit ČOI na jejich webu, protože ona může mít takových podnětů více a dotyčného patřečně "ocení". Ale spor nevyřeší,zatím.Pokud chcete více či naformulovat nějaký dopis /zdarma/, můžete mi napsat na sos.spk@outlook.cz nebo jmhad@seznam.cz. Na zdejším webu nelze uvádět některá konkréta.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 23.05.15 09:59

SOS: obávám se, že pokud to prodával člověk jako něco, co měl doma (ne jako právnická či fyzická osoba), pak to ČOI vůbec nebude zajímat ... ale třeba se pletu?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: sos®
Datum: 25.05.15 08:11

ČOI posuzuje chování jakéhokoliv prodejce. Z popisu nebylo zřejmé, že se jednalo o prodej soukromníka , který nevyužil služeb inzertních novin.nebo měl IČO. Pokud to byl soukromník, tak z předchozího povídání o odstoupení nic neplatí. Tam je podle NOZ možná jen dohoda nebo soud.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.