Antidepresiva alergie?

Od: Datum: 17.05.15 20:29 odpovědí: 5 změna: 19.05.15 21:56

Dobrý den,beru už druhá antidepresiva první Escitalopram a na ten jsem dostala alergickou reakci.Začalo se mě blbě polykat.Teď jsem dostala Asentru(sertralin)a dostala jsem opět alergickou reakci.Napuchnuly mě rty.Já nejsem žádný alergik v životě jsem na žádný lék alergii nedostala.Jinak mi obě Ad sedly.Nestalo se vám to taky někdy někomu?Jsem z toho uplně zoufalá.Trpím úzkostma.Děkuji moc


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dylin
Datum: 17.05.15 20:56

Dobrý večer, věřte v Boha a přejdou vás úzkosti

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.05.15 21:43
avatar

No to jistě. Sorry za offtopic reakci, ale nedalo mi to.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blanka*
Datum: 18.05.15 06:05

Tím si nejsem tak jistá,jestly by mi bůh pomohl v tomto zrovna,ale nerouhám se a věřím,že někomu pomoci může.

Datum: 18.05.15 17:43
avatar

Dcera brala již několik druhů právě proto ,že na ně měla buď alergii nebo nezabrala tak jak měla.A to normálně na léky doposud alergii neměla.Jen tato skupina léků ji dělá problém.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: blanka*
Datum: 19.05.15 21:56

Dobrý den a můžu se zeptat zda jí nakonec nějaký sedly?Já už se bojím to říct doktoru,že si bude myslet,že si vymýšlím.Je to šílený.Já taky v životě na žádný lék alergii nedostala.Děkuji za info.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.