Zablokovaná karta

Od: Datum: 14.05.15 16:27 odpovědí: 7 změna: 15.05.15 11:47

Dobrý den, nějakým způsobem se mi podařilo na internetovém bankovnictví 3x zadat špatně pin nebo přihlašovací kód a zablokovala se mi karta. Mám studentský účet u čsob a zajímalo by mě, jestli tu někdo nemá zkušenosti s odblokováváním karty. Přihlašovací údaje znám, jen jsem udělala chybu z nepozornosti a potřebuju odblokovat kartu,ne vygenerovat nový pin. Za jak dlouho mi to odblokují a kolik mě taková hloupost bude stát?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mate59
Datum: 14.05.15 16:31

Zavolajte na 800 300 300 , bezplatnú linku ČSOB, povedia vám to presne.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.05.15 16:46
avatar

Otázka pětiminutového hovoru na výše uvedené číslo. Odblokování IB by mělo být zdarma

Ohodnoceno: 0x
 
Od: u70®
Datum: 14.05.15 16:58
Nebude vás to stát ani korunu jenom jeden hovor ;)
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.05.15 08:28
avatar

u České spořitelny lze odblokovat přístup z domova přes Servis24 (pokud znáte všechny údaje, které jste získali při aktivování služby); u ČSOB viz níže (pouze návštěva pobočky)

2. Identifikační číslo, PIN a SMS klíč (pouze ČSOB InternetBanking 24)

Zadejte Identifikační číslo, PIN a stiskněte tlačítko přihlásit. Na další obrazovce zadejte SMS klíč (autorizační kód zaslaný SMS zprávou do vašeho mobilu) a tlačítkem potvrdit se přihlaste do služby. SMS klíč má platnost 10 minut.

Zadáte-li chybně:

Identifikační číslo – budete vyzváni k novému zadání (bez omezení),

PIN – budete 2x vyzváni k novému zadání a po 3. chybném pokusu bude služba zablokována (k odblokování navštivte jakoukoli pobočku ČSOB).,

SMS – klíč znovu zadejte Identifikační číslo i PIN a tiskněte tlačítko přihlásit, do mobilu vám SMS zprávou zašleme nový autorizační kód. Po 5. chybném SMS klíči bude služba zablokována (k odblokování navštivte jakoukoli pobočku ČSOB).

viz stránky

http://www.csob.cz/cz/Produkt…ternetoveho-bankovnictvi.aspx

Mezi banky, které jsou zcela nekompromisní a klientům neumožňují jinou variantu než návštěvu pobočky, patří ČSOB , Poštovní spořitelna a Komerční banka . "Pokud klient zapomene PIN potřebný k přihlášení do internetového bankovnictví, může se obrátit na jakoukoli pobočku ČSOB , která mu po předložení občanského průkazu vygeneruje a předá nový PIN. Tento si klient může poté změnit na svůj původní PIN. Stejný postup je i v případě, že si klient zablokoval přístup do internetového bankovnictví tím, že opakovaně zadal nesprávné heslo," uvádí mluvčí ČSOB Pavla Hávová. Jinou možnost než aktivaci PIN na pobočce ČSOB prý neumožňuje kvůli tomu, že si klienta musí osobně ověřit, neboť se jedná o důležitý prvek zabezpečení.

Zdroj: http://www.penize.cz/internet…a-pobocku-vas-nejspise-nemine

doplněno 15.05.15 12:36:

u ČS si to odblokuji do pěti minut a zadarmo, u ČSOB - nevím, jak dlouho Vám bude trvat cesta na pobočku (centrálu) a zpět, nový PIN na počkání...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ba
Datum: 15.05.15 10:17

To jsem se všechno dočetla, spíš jsem se ptala, za jak dlouho to bude a kolik si za to účtují.

Datum: 15.05.15 11:22
avatar

Proč si nezavoláte na tu infolinku? Tam dostanete přesné informace a hned.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ba
Datum: 15.05.15 11:47

Už jsem tam volala, jen jsem komentovala, že ta odpověď byla trochu mimo *smich*

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.