Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkušenosti s PPL

Od: jana112® odpovědí: 15 změna:

Dobrý den,

přes internet jsem si objednala zboží, včera 12.5. byl balíček předán dopravci PPL (jinou možnost obchod nenabízel), tak jsem čekala, že mi to dnes doručí, ale když se ráno podívám na stav zásilky, objevilo se tam toto Nedoručeno - dohoda jiný termín. (viz obrázek) Ale nikdo se se mnou nespojil. Zkontrolovala jsem i jestli jsem uvedla správně telefon. Má někdo podobnou zkušenost?
Snad balíček zítra dorazí.

Občas PPL využiji a měla jsem zatím měla jen dvě negativní zkušenosti první, když mi dopravce volal, byla jsem zrovna na přednášce a nemohla zvednout telefon, po chvíli mi přijde SMS, že mi balíček nachal u nás v ulici v obchodě. Sice mě to naštvalo, ale neřešila jsem bylo před vánoci a asi toho měl hodně. Druhou, kdy si dopravce drze řekl o dýško.

Děkuji za odpovědi.


Zkušenosti s PPL

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zwiki*
hodnocení

3x

Dobrý den.

Nakupuji již dlouho přes internet a s PPL /i s DPD/ mám jen dobré zkušenosti.

 

joudic*
hodnocení

1x

podle me si vas jen spletli s jinym cislem nebo to ridic napsal jinam nez mel, mam s ppl ty nejlepsi zkusenosti, nikdy jsem ani nemusel jit na stranky sledovani baliku

 

hodnocení

1x
avatar michalbc

No s PPL mám nejlepší zkušenosti, ale docela často se setkávám s tím, že vzhledem k tomu, že bydlím na vesnici mi kurýr volá jestli si balík můžu vyzvednout jinde, např. v nejbližším městě, aby nemusel jenom quli mě zajíždět 18 km.Na to reaguji docela hrubě s tím, že jsem si dopravu zaplatil až domů!

iritovanyzakaz

Katastrofa.

Včera ráno SMS o doručení mezi 10-13hodnou.Telefonicky dohodnuto že budu od 11,30.Potvrzeno že přijede kolem 13.00.

Když nepřileji do 16,00 telefonický dotaz co se stalo.

Odpověd. My tak byli v 11,00 a nikdo nebyl doma a máme na svědky.

Dnes bude další pokus.Ranní SMSka již bez určení termínu doručení.Tak to snad klapne.

PPL JIZ NIKDY.

 

lidus*
hodnocení

1x

Pokud je možnost, vybírám PPL jsem spokojená. Dcera má opačnou zkušenost, nikdo ji nezavolal a nebyla doma, pro balík si jela na depo.

 

raplik*
hodnocení

0x

Tak jim zavolejte a poptejte se kde se to zadrhlo :)

 

hodnocení

0x
avatar naufrago

Mám podobnou, narozdíl od Vás jsem tam ale měla "doručeno". Pěkný šok. Ihned jsem volala na infolinku, zkuste to také. Oni asi řidiči musí mít za ten den vše "čisté", vyřešeno, doručeno nebo nedoručeno s dohodou na jiný termín, jinak si to nemůžu vysvětlit. Prostě jim tam asi nesmí nic zůstat viset.

chrisiik

Řidič může balík nedoručit v případě nezastižení ,pokud neměl zakaznik hotovost u sebe , a nebo kdyz se nestíhá (Vánoce) ALE - nedureceny balik automaticky prelejva na další den a myslím že by měly být dodrženy alespoň 3denní lhůta nebo kolik garantují? protože za kazdej nedoruceny se ztrhavaj jejich dopravci(zamestnavateli) peníze takže řidič to většinou fakt doručit chce jenže vzhledem k tomu že toho maj borci většinou ranec ( minimalne 50 adres + svozy ).Jeste mohu dodat z osobnich zkusenosti ze malo kterej ridic u tyhle prace zustane takzer se vetsinou casto zaucuje nekdo novej kdo trasu jeste nezna tak dokonaole a tak nejak proste vozit baliky je holt šílenost a není to pro každýho :D ...

.jo rada lidem kterym se nedari byt doma v dobe doruceni : pokud to jde tak směrujte balíky rovnou do firem kde děláte nebo pokud mate zaplaceno predem tak se dohodnete treba se sousedem a nebo si to nechte dorucit jen na depo pokud ho máte v blízkosti( prinejhorsim asi postu protoze ma pobocky fakt ve skoro kazdy prdeli tzn. že díky tomuhle bude vzdy pred temahle expreskama napřed ) protože řidič prostě nemá na jeden váš balík celej den.

jinak momentálně nejlevnějším dopravcem na trhu je Geis S.R.O kterej vam doveze balik za směšnejch 60 kč ale zase bych počítal s možným zpožděním protože takhle levní dlouho nebudou a lidi na to slyšej...hezkej den a přeji co nejméně balíkovýho šílenství kdo nezkusil netuší :)

 

zelenydabel*
hodnocení

0x

s PPL maximální spokojenost a doufám že i nadále bude.

Zkuste jim zavolat kdyby Vám i dnes nic nedošlo.

 

zwiki*
hodnocení

0x

Dobrý den.

Přes internet nakupuji přes deset let.Dovozce PPL je spolehlivý a rychlý.Hezký den.

 

uska*
hodnocení

0x

Vše je jen o lidech a ne o firmách. Máte lempla řidiče na váš rajon. Podejte na něj písemnou stížnost.

 

ronyx*
hodnocení

0x

Zdravím,
zatím mám jen pozitivní zkušenosti, je fakt, že řidiči (nejen PPL, ale i jiných těchto služeb) si mne většinou už pamatují, protože v bývalé práci jsem jim několikrát tzv. tahal trn z paty (přijel v době, když neměl kdo z oficiálně pověřených zásilku převzít - po pracovní době), takže jsem to vždycky převzal a druhý den předal, čímž sem řidiči hodně pomohl, že nemusel dělat další pokus o doručení znovu).
Dokonce mám i pozitivní zkušenost s tím, že sem do doručení při objednávce napsal, že místo doručení upřesním telefonicky (podle toho, jestli budu ještě v práci či už doma - rozdíl cca 1km) a nikdy s tím nebyl problém.
Doslova šok mne ale čekal cca před měsícem, kdy jsem objednával v pondělí okolo 9 hodiny ráno a v úterý (čili druhý den) ve 12.00 jsem měl balíček v rukách (objednáno na Eva.cz). Takový fofr jsem fakt nečekal.
Co se týká dopručování - tím, že jse měl možnost několikrát s řidiči mluvit o jejich práci, tak oni to také nemají jednoduché, aby stihli doručit co mají, začínají ráno o 6 a kolikrát jezdí ještě ve 20 večer, když lidi nejsou tam kde řeknou a zdržují je tak apod.

xpl

Žádný fofr to není. Je zcela běžné, že když prodejce objednané zboží odešle (předá dopravci) ještě ten samý den do určité hodiny tak adresátovi je to většinou doručené příští den a je většinou jedno o kterého dopravce se jedná. Žijemé už v docela pokročilé době a časy kdy doručení zásilky běžně trvalo týden nebo i více jsou už dávno za námi.

 

hodnocení

0x

Přidávám se k těm spokojeným. Objednávám také dost často a nikdy jsem neměla s PPL problém, na rozdíl od "Česká pošta, balík do ruky". PPL je vždy levnější, naprosto spolehlivý a rychlý způsob. Tedy dle mých osobních zkušeností. Ale jezdí pořád jeden a ten samý člověk. Jen dvakrát se mi stalo, že přijeli jiní lidé, trochu špatně mluvící česky. Jednalo se o velké, těžké spotřebiče. A tam byl menší problém ohledně nedodržení určeného času dodání. Asi to bude v lidech.

 

jir
hodnocení

0x

PPL hodnotím velmi špatně.
Objednal jsem si u dodavatele zboží doručení od PPL do Parcelbox.
Nejprve mi přišla zpráva s kódy pro vyzvednutí z boxu, následovaná druhou zprávou, že Parcelbox je plný a že si mám dodávku vyzvednout v jiném místě, tedy Parcelshop, který mi sami bez možnosti změny určili. Bohužel jeho otevírací doba mi vyzvednutí neumožňuje.
Při komunikace PPL nejprve nabídla možnost převozu na jiné výdejní místo. Napsal jsem jim obratem několik míst, ale zůstaly bez odpovědi. Až necelý den před vypršením úložné doby PPL napsala, že to z kapacitních důvodů není možné. Nezbylo mi nic jiného, než zásilku od dodavatele zboží odmítnout.
Smluvní vztah mám s dodavatelem a zásilku mohu odmítnout, ale vůbec mu to vyjednávání s PPL nezávidím.
Ale třeba je možné rezervovaný box prohlásit za plný a jiné výdejní místo za to správné, když to pomůže ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]