Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Aupair v Anglii-co vyridit pred odjezdem

Od: ententyn* odpovědí: 2 změna:

Dobry den, pracuji jako aupair v anglii a chystam se domu. Chci se zeptat, jestli je potreba neco vyridit tady /nejake dokumenty atd/ pro ceske urady. Diky za rady. Dan

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pu®
hodnocení

0x

Dobrý den - jediné, co mě napadá, je odhlásit se ze všech úřadů, pokud jste se někde registrovala. Záleží na tom, jak jste tam byla dlouho; od určité doby máte, tuším, povinnost se registrovat na ekvivalentu "obecního úřadu" v Anglii, ale možná už je to taky jinak - zkrátka záleží, kde jste se registrovala, popř. kde Vás registrovala rodina, u které jste pracovala. Pokud jste jela přes agenturu, obraťte se také na ni, protože ta má někdy (pokud si ji úřád "vyhmátne") povinnost hlásit počet vyslaných au-pairs místním úřadům (resp. takto to bývalo, mohlo se to také změnit). Dále se odhlašte od lékaře a zrušte anglické pojištění, pokud jste si pouze nenchávala české evropské. No a pokud jste si přivydělávala nějakou zdaňovanou prací, musela jste mít číslo pojištění, takže odhlásit i toto. Nezapomeňte zrušit bankovní účet, pokud jste si ho založila - moje zkušenost je, že to dělaly snad všechny banky na počkání, ale to Vám také lépe poví daná banka. No a není od věci nechat si napsat od rodiny referenci, dokud tam ještě jste - nikdy nevíte, kdy se bude hodit ;) a po odjezdu už se to řeší obtížně.

pu®

Aha, a pardon, Dane, já jsem přehlídla, že jste chlap, takže všechna -a u sloves si škrtněte *hi*

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.