Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
je mi 20 let a jsem velmi introvertní a samotářsky založená osoba. Ve své podstatě mi nedělá problém komunikovat s lidmi, nekoktám, nezadrhávám se, dokáži mluvit souvisle pokud jsem tázána, nebo pokud je to nevyhnutelné. Společnost lidí však nevyhledávám, není mi příjemná. Přátele nemám, studuji a ve škole běžně komunikuji pouze s jedním člověkem a to pouze na témata týkající se studia. Ve volném čase se nesetkávám s nikým. Jako dítě jsem měla vždy pouze jednoho kamaráda nebo kamarádku. Už jako malé mi nebyl kontakt s lidmi příjemný a jelikož lidé jako já nejsou společností příliš chápáni, byla jsem nucena navštěvovat psychologa.
Můj život mi vyhovuje, jsem spokojená ale obávám se, že v budoucnu mi moje povaha bude dělat problémy. Nevím, jestli si dokáži najít vyhovující práci, a hlavně nevím, jestli si dokáži najít partnera. Měla jsem vztah trvající tři roky, ale přesto že jsme se oba snažili dělat kompromisy rozpadl se právě kvůli rozdílnosti našich povah. Má pro člověka jako jsem já vůbec smysl hledat si lásku nebo je lepší smířit se s tím, že hodnotný partnerský vztah mít nikdy nebudu? Myslím si, že pokud nejlepší by bylo hledat si stejně "postiženého" jedince jako jsem já, ale kde někoho takového najít?
Jsou vyloženě pracovní místa, kde raděj vezmou introverta-ale to už tu někde bylo i napsané a důvody proč, taky. Nebo si najít místo, kde nebudeš v kolektivu více lidí pohromadě.
Co se týče partnera, mám stejný problém jako ty..normálně nikoho moc neseženu, tak zkouším i seznamku, ale tam jsou samé jednaké, které hledají chlapa do společnosti, jsou ukecané..o takové já prostě nestojím. Už jsem měl takový vztah a nikdy víc. Ted si dávám od hledání pauzu, dost mě to vyčerpává a energii vrážím do své záliby. Nejlépe by bylo někoho poznat osobně, ale když nikam nechodíš, tak to je těžko. Ted mě ještě napadlo, seznamka by se mohla rozrůst i o možnost, introvert hledá ji / introvertka hledá jeho