Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prolongace smlouvy u O2

Od: mahtiel® odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, prošvihla jsem odmítnutí automatického prodloužení platnosti stávající smlouvy u O2, o níž je zmínka v původní smlouvě dnes již nezákonným prťavým pismem. K vyvázaní bych musela zaplatit smluvní pokutu přesahující zřejmě 10 000 Kč. na jedné straně moje blbost, na druhé straně je jsou v O2 a určitě nejen tam pěkní vyčůránci. Dá se nějak bránit nebo s v O2 dohodnout lepší tarif? Takže pozor na automatické prodloužení smlouvy u O2. Určitě nejsem jediná, komu se Toto stalo... Chtěla jsem totiž přejít k virtuálnímu operátorovi a ono z toho bude houby...

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, termín jste prošvihla a smlouva je prodloužena (asi zase o rok). Buď počkáte, službu budete využívat a potom tu smlouvu vypovíte v řádném termínu, resp. před ním.

Údajně, když chce někdo odejít od O2, tak si zavolá na tu jejich linku, pohrozí odchodem a oni začnou smlouvat a nabízet lepší podmínky. Ovšem, jestli Vy máte smlouvu možná na dotovaný mobil, který není ještě zaplacený, tak to půjde těžko (a takto krátce po prodloužení smlouvy). Zdravím!

doplněno 23.04.15 14:56:

Vy tu smlouvu máte - já ne. Takže, já bych si ji přečetl. resp. ty podmínky ještě před podpisem té smlouvy. Udělejte to dodatečně, ať alespoň víte, co tam je přesně uvedeno (doba, sankce) a potom třeba něco zkuste na tel. lince O2.

doplněno 23.04.15 15:33:

Pokud je to částka pro Vás přijatelná a máte dojem, že jinde zase ušetříte, tak volte ukončení smlouvy.

Snad si jinde "nenaběhnete" a budete spokojená s jejich přístupem a službou.

hodnocení

Dotovaný telefon nemám, smlouvá mi běží od 22. března patrně na další dva roky, abych se vyvázala, musela bych zaplatit zřejmě částku přesahující 10 000 Kč :(

doplněno 23.04.15 15:23:

Tak O2 může chtít u spotřebitelů pětinu sumy za násobek měsíčních paušálů do konce smlouvy, v mém případě okolo 2000 Kč

já to řeším ve vlákně vedle - triky mobilních operátorů... včera jsem volala na call centrum a když jsem jim řekla, že chci zrušit smlouvu, nabídli výhodnější tarif. Taky jsem tak řešila ukončení pevné linky s internetem a tam byli najednou schopní zrychlit připojení 3x, zvýšit volné minuty z 60 na 300 a snížit částku o více jak polovinu.

 

pleska*
hodnocení

0x

dobrý den,zkuste jít na adresu www.tarifon.cz.Mě tam poradili velmi dobře.Zdravím

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]