Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Era-poplatek účtovaný o víkendu

Od: luke18* odpovědí: 22 změna:

Dobrý den,

prosil bych o radu. Jsem student a u Ery mám účet. Na účtě jsem se dostal na -5 Kč. Za to si vzali poplatek -200 Kč + 30 Kč poštovné. Tudíš jsem měl na účtě -235 Kč. Domů mi přišel dopis, že mám dlužnou částku uhradit do 14ti dnů. Jenže jsem šel na operaci kolene a peníze netisknu. V pátek mi na jiný účet přišly peníze a v sobotu jsem poslal 235 Kč na můj účet u Ery. Myslel jsem si, že to bude v pořádku. Před chvílí jsem přišel ze školy a všiml jsem si, že si 12. dubna tj. včera (neděle) naúčtovali poplatek - 500 Kč + poštovné za to, že dluh nebyl splacen. Vytáčí mě na tom hlavně to, že platba na dorovnání účtu u Ery (235 Kč) byla provedena v sobotu. Přestože banky o víkendu nefungují, tak si v neděli naúčtovali poplatek (500 Kč), který se mi zdá úplně nefér vzhledem k tomu, že přes víkend se na účet nemají peníze jak dostat. Myslíte si, že mám nějakou možnost, aby poplatek 500 Kč zrušili? Peníze netisknu a příjde mi nefér, co udělali.

Děkuji za odpovědi.

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ohneta*
hodnocení

2x

Chyba je v tom, že jste dluh nedorovnal už při první upomínce a s platbou jste otálel. Nicméně účtování poplatků o víkendech je svinárna, mě ČS naúčtovala v sobotu 4.4. poplatek 480 Kč za jakési pojištění karty, tím jsem se dostal do minusu pač účet nepoužívám a hned v pondělí 6.4 (velikonoce) smluvní pokutu za nepovolený nedoplatek. A nikde se nedovoláte, řešil jsem to přímo s oddělením vymáhaní pohledávek, ale bezvýsledně.

luke18*
hodnocení

Děkuji za odpoveď :) Poplatky o víkendu jsou sviňárna...

zztop*
hodnocení

0x

Jednoduchá odpověď je NE. Něco jste udělal a ve smluvních podmínkách to zjevně mají dané tudíž oprávněné. Že peníze netiskneš to je tvůj problém ne banky.

pohanka*
hodnocení

0x