Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
je mi 21 let a přijde mi, že jsem v životě nic nedokázal Pracuju jako dělník ve fabrice za základní mzdu, denně mě buzerují, denně stres. Bydlím u rodičů, protože sám z psychických důvodů bydlet nechci a bojím se, a moje přítelkyně se na sestěhování necítí. Doma pomáhám jak se dá apod. Mám maturitu, umím anglicky, mám všeobecný přehled, dokáźu rychle vyřešit různé úkoly apod. Prostě si umím poradit. Ale mám pocit, že mi život dává málo. Studoval jsem 4 roky a opravdu poctivě a pilně abych pak měl nějakou normální práci, která mě uživí. Na VŠ jsem nešel, protože jsem odmítl, aby mi to rodiče platili, už tak mi platili SŠ a koníčky apod. Chtěl jsem se osamostatnit, něco dokázat, vybudovat. Být úspěšný. Chtěl bych udělat kariéru, mít nějakou životní jistotu, abych jednou až založím rodinu, nebyl jen dělník, ale abych byl někdo, kdo to utáhne a kdo se nebude muset denně 12 hodin nechávat buzerovat
Mám deprese a často přemýšlím, jak svůj život zlepšit. Bydlím v malé vesnici, nejbližší město je cca 30km. Dojíždění je drahé. Nájmy také. Nabídky práce jsou zde většinou dělníci, kuchaři, operátoři výroby, číšníci. Nic co by vyneslo víc jak 14 000 čistého. Co mám udělat se svým životem? Takhle jsem opravdu nešťastný a cítím se nedoceněný. Mám schopnosti, které bych rád využil ale není kde
Proč náš stát nabízí tolik oborů a studijních příležitostí, když pak polovina z nás skončí jako nejnižší platová skupina? Proč nemáme my mladí šanci prosadit se a někde se uchytit a ukázat náš potenciál?
Děkuji za Vaše názory a odpovědi
"Pracuju jako dělník ve fabrice za základní mzdu, denně mě buzerují, denně stres"